Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenverenigingquote:
Gleed je toen ook eerst uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenvereniging
Toen kreeg ik wel de complimenten overigens, dat was echt een lul.
Het was allemaal een waas maar ik kan mij niet voorstellen dat het veel soepeler gingquote:
Ik ben schijnbaar ook ineens een kerel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Geen idee, ik heb al jaren geen bal meer zien rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die Zjaaoo Felix hype van @:koffieplanter is er niet helemaal uitgekomen.
De gekkies zijn gewoon erg blij dat de machtigste man op aarde net zo gestoord is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Szura het volgende:
Dit alles is zelfs voor @:alleskaputt de parodie voorbij
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.
Dezelfde Supreme Court leden die min-of-meer hebben bepaald dat de president een alleenheerser is die boven de wet staat bedoel je? Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Leven die Supreme Court leden nog of zijn die ook afgevoerd door Elmo?
Dat ligt er aan hoe de wind staat. Als ze deze draaien krijgen ze mijn seal of approval:quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |