Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef DeeBee het volgende:
Goh, het hele draaiboek van alle guurrechtse aids in Nederland is net als al die Project 2025-troep, alleen met een paar jaar vertraging.
Genot. En Oeganda weet van niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Pino112 het volgende:
En ondertussen ook gewoon doorgaan met dat Uganda-plan, gaaf land.
Incompetente teringzooi.
Ongeacht alles, wanneer het conflict met Rusland onvermijdelijk verder escaleert mag PVV echt niet in een kabinet zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.
Het altijd overschatte kut Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:17 schreef hhh38 het volgende:
Die Italiaantjes weten ook weer waar ze staan
Gesneuveld in POL of NWS?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er gebeurd met @:Frozen-assassin?
Gerapporteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Ajacieden horen niet in WLR, we supporten hier alleen de kansloze underdogs
Come on Twente
Ik stuur de Feyenoorders op je af hoorquote:
Dit hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Frits x2, het gaat hard met de VVD'ers.
Erg mooi
Ik ben er absoluut niet rouwig om als de keizers der ontmenselijking sterven. Snap simpelweg niet zo wat Frits Korthals Altes en Frits Bolkestein jou hebben aangedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn reactie is eigenlijk nog veel te mild.
Die mocht een maandje op vakantie nadat Elon Musk een ‘autistische beweging’ maakte.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een fout begaan door me in POL te meldenBeter laat dan nooit gelukkig toch nog afgehandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stuur mij alsjeblieft een dmquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
Bang voor Danny?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
Mag ik ook weten wat er met Frasss is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |