Gelukkig is daar altijd Higler!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.
Excelsior thuis had eigenlijk al de uitschakeling kunnen zijnquote:
Je naam is Sjonnie Heitingaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
Nu we het toch over voetjebal hebben:
Mokerdomme Sjonnie langs de lijn als trainer van Liverpool wordt ook wel een bijzondere gewaarwording. Sta je daar dan aanwijzingen te schreeuwen richting Salah.
"Eerst kwamen ze voor de opiniepagina's, ik zei niks want die lees ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of mensen hier wel kunnen lezen. Het gaat over de opiniepagina, dat heeft helemaal niets te maken met persvrijheid.
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef OProg het volgende:
Dat imploderen van Peter Bosz ploegen is toch een merkwaardig fenomeen
Cynisme moeten wij hier ook niets van hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.
Ik kan me eeuwig verbazen over deze quote. Lekker weer jammeren over MENTALITEIT.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.
Als zelfverklaard mensenkenner moet hij toch juist weten dat dit niet het geval is...quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan me eeuwig verbazen over deze quote. Lekker weer jammeren over MENTALITEIT.
'Ik ben eindverantwoordelijk, want ik stel die jongens op', stak Bosz vervolgens de hand in eigen boezem. 'Per definitie vind ik dat het vanuit jezelf moet komen. Natuurlijk is dat zo. Daar heb je toch geen trainer voor nodig, man. Je kan niet tegen je verlies, vind ik, als je topsporter bent. Dan moet het uit jezelf komen. Je staat in de halve finale! Dan kun je niet een eerste helft afleveren die je hebt gezien. Want je ziet in de tweede helft dat het wél kan.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |