Die ze hebben weggegooid in aflevering 1quote:
Er ligt nog wel wat van de andere teamsquote:Op maandag 17 februari 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ze hebben weggegooid in aflevering 1
Zat die niet in de envelop?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nog geen tekstuele aanwijzing.
Die hebben ze volgende week hoogstwaarschijnlijk wel uit het reserveringssysteem van het restaurant van Géza.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nog geen tekstuele aanwijzing.
'Toevallig'quote:Op maandag 17 februari 2025 21:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die hebben ze volgende week hoogstwaarschijnlijk wel uit het reserveringssysteem van het restaurant van Géza.
Tja, we proberen 100 dingen, en je ziet in de montage enkel dingen die wat opleveren. Anders hadden we 28 afleveringen nodig gehad. Ik kan mij voorstellen dat het dan soms wat ‘toevallig’ lijkt, maar anders past het gewoon niet.quote:
Ik zie dat niet als iets slechts.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:08 schreef Selmar het volgende:
[..]
Tja, we proberen 100 dingen, en je ziet in de montage enkel dingen die wat opleveren. Anders hadden we 28 afleveringen nodig gehad. Ik kan mij voorstellen dat het dan soms wat ‘toevallig’ lijkt, maar anders past het gewoon niet.
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣quote:Op maandag 17 februari 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als iets slechts.
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef Selmar het volgende:
[..]
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣
De kaart met de blacklight, maar niet dat ze halverwege het Pieterpad moeten zijn. Zolang ze dat niet weten, weten ze niet waar ze moeten zijn. Maar ik vermoed dat volgende week iemand van het team wel ineens zal weten dat precies halverwege, bij Vorden, een plaquette ligt, dus 'misschien moeten ze daar wel zijn?' En zolang ze niks anders concreets weten, gaan ze het dan daar maar op gokken, want dat is spannend!quote:Op maandag 17 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat van de andere teams.
Probleem is dat er iemand van productie daar de wacht moet houden. Ik dacht mij te kunnen herinneren dat er ook in blacklight de tekst Za-zo (even uit mijn hoofd) op de kaart stond. Dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:47 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het een beetje suf dat je 'te laat' kan zijn bij nieuwe info. Ik weet niet hoe het tijdtechnisch gemonteerd is, maar ik vind dat je beloond moet worden als je snel een aanwijzing vindt. Nu bij het plakkaat halverwege het Pieterpad. Door onkunde van andere teams kunnen teams dus onterecht in de problemen komen. Het zal wel bij televisie maken horen.
Ah zoiets zou nog wel verklaren, jammer dat dat niet in beeld is gebracht want nu lijkt het wel lulligquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Probleem is dat er iemand van productie daar de wacht moet houden. Ik dacht mij te kunnen herinneren dat er ook in blacklight de tekst Za-zo (even uit mijn hoofd) op de kaart stond. Dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren.
In het geval van Willem en Britte vind ik het vooral unfair dat je blijkbaar ook te vroeg kunt zijn. Daardoor komen zij nu alsnog in de problemen omdat anderen worden gepakt en de Hunters ook over de informatie beschikken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:47 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het een beetje suf dat je 'te laat' kan zijn bij nieuwe info. Ik weet niet hoe het tijdtechnisch gemonteerd is, maar ik vind dat je beloond moet worden als je snel een aanwijzing vindt. Nu bij het plakkaat halverwege het Pieterpad. Door onkunde van andere teams kunnen teams dus onterecht in de problemen komen. Het zal wel bij televisie maken horen.
In dat reservingssysteem stond ook "precies in het midden" en dan de blacklight erbij volgens mijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:55 schreef Gia het volgende:
[..]
De kaart met de blacklight, maar niet dat ze halverwege het Pieterpad moeten zijn. Zolang ze dat niet weten, weten ze niet waar ze moeten zijn. Maar ik vermoed dat volgende week iemand van het team wel ineens zal weten dat precies halverwege, bij Vorden, een plaquette ligt, dus 'misschien moeten ze daar wel zijn?' En zolang ze niks anders concreets weten, gaan ze het dan daar maar op gokken, want dat is spannend!
Tja, er stond Za-zo op de kaart, dus dat hadden ze kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Willem en Britte vind ik het vooral unfair dat je blijkbaar ook te vroeg kunt zijn.
Je weet maar nooit op wat voor site je terecht komt 😜quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:56 schreef marcel.de het volgende:
Ik ga nu weer kijken, sorry for the weekly review en mijn gevraagde en ongevraagde mening
Dat wicht hadden ze dan ook wel een goedkoop Lidl blikje Kong Strong Zero kunnen geven, die is veel goedkooper en zij proeft het verschil waarschijnlijk toch niet![]()
@:Selmar die met zwarte rubberen handschoentjes het Pieterpad gaat googlen![]()
Fijn dat de publieke omroep het logo van The North Face op het zwarte jack van de dame afplakt met duct tape. Aan de voorzijde; aan de achterzijde dan weer niet![]()
Je mening is prima om te delen. Daar is dit topic voor!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:56 schreef marcel.de het volgende:
Ik ga nu weer kijken, sorry for the weekly review en mijn gevraagde en ongevraagde mening
Dat wicht hadden ze dan ook wel een goedkoop Lidl blikje Kong Strong Zero kunnen geven, die is veel goedkooper en zij proeft het verschil waarschijnlijk toch niet![]()
Wij gaan aanvragen dat jullie 3 dagen in verzekering gaan.
Oh wat is dat?
Echt hoor. Die zou de inburgeringscursus nog niet halen.
Kijk; in de vluchtauto van Chahid liggen gewoon 3 soorten huismerk energydrank. Zo kan t ook![]()
Het moment dat je moet constateren dat Rene F dommer is dan de gevluchte geluksvogels.
@:Selmar die met zwarte rubberen handschoentjes het Pieterpad gaat googlen![]()
Fijn dat de publieke omroep het logo van The North Face op het zwarte jack van Renée afplakt met duct tape. Aan de voorzijde; aan de achterzijde dan weer niet![]()
Bij Willem zitten er wel aan de voor- en achterzijde pleisters over het zelfde merkje![]()
Die bewoner in die nieuwbouwwijk in Muiden is wel een baas. Ik vermoed dat hij de hunters op zijn deurbelcamera herkende en net deed of hij de vluchtenden hielp, maar gewoon niks met de zaak van doen heeft![]()
Met je UV lamp in daglicht gaan schijnen op een modderige plas![]()
Wel heel knap bedacht van de Hunters om dat restaurant reserveringssysteem te onderzoeken
Klopt:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat reservingssysteem stond ook "precies in het midden" en dan de blacklight erbij volgens mij
Degene die communiceerde zei wel dat hij/zij het bericht zou verwijderen, dus misschien is dat nog een uitweg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt:
[ afbeelding ]
En gezien het opzetje om het reserveringssysteem te checken gaan ze dat zeker vinden. De hunters hebben dan dus alle aanwijzingen ook in handen.
Oh, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Degene die communiceerde zei wel dat hij/zij het bericht zou verwijderen, dus misschien is dat nog een uitweg.
Dan zijn de afleveringen heel raar geknipt want dat is nog nergens te zien geweest, niet bij de hunters niet als ze de kaart met lamp bestuderen en zelfs met de mega blacklight van dio en geza niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef Selmar het volgende:
[..]
Tja, er stond Za-zo op de kaart, dus dat hadden ze kunnen weten.
Die zeggen zelfs nog dat alleen die lijn op licht en niks anders.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:25 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dan zijn de afleveringen heel raar geknipt want dat is nog nergens te zien geweest, niet bij de hunters niet als ze de kaart met lamp bestuderen en zelfs met de mega blacklight van dio en geza niet.
Begon zelf ook te twijfelen, dus gisteren nog met Anton (eindredacteur) en Willem gecheckt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:25 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dan zijn de afleveringen heel raar geknipt want dat is nog nergens te zien geweest, niet bij de hunters niet als ze de kaart met lamp bestuderen en zelfs met de mega blacklight van dio en geza niet.
Misschien dat de informatie over zaterdag / zondag op de lege achterkant staat. Ik heb de koppels tot nu toe alleen met de blacklight over de kaart van Nederland zien gaan, maar niet over de achterkant (die zou ik zelf ook vergeten na te kijken)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die zeggen zelfs nog dat alleen die lijn op licht en niks anders.
Stond helemaal onderaan in het middenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:15 schreef simonblue het volgende:
[..]
Misschien dat de informatie over zaterdag / zondag op de lege achterkant staat. Ik heb de koppels tot nu toe alleen met de blacklight over de kaart van Nederland zien gaan, maar niet over de achterkant (die zou ik zelf ook vergeten na te kijken)
Dat dacht ik later ook inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:15 schreef simonblue het volgende:
[..]
Misschien dat de informatie over zaterdag / zondag op de lege achterkant staat. Ik heb de koppels tot nu toe alleen met de blacklight over de kaart van Nederland zien gaan, maar niet over de achterkant (die zou ik zelf ook vergeten na te kijken)
Of dat ze niet als eerste warenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo weet je dus dat er nog maar 3 teams in het spel zijn en er 2 teams alle info al hebben kunnen doorgeven tijdens het verhoor…
Als ze alle 4 gepakt worden zijn Willem en Britta ook kansloosquote:Op maandag 24 februari 2025 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk komen Ortal en Renée meteen aan en kunnen ze Geza en Dio nog helpen. Anders wordt het lastig.
Zeg maar onmogelijk met die steen ondersteboven.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk komen Ortal en Renée meteen aan en kunnen ze Geza en Dio nog helpen. Anders wordt het lastig.
die kunnen ze weer omdraaien toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:56 schreef svann het volgende:
[..]
Zeg maar onmogelijk met die steen ondersteboven.
Hij lag ook andersomquote:Op maandag 24 februari 2025 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
die kunnen ze weer omdraaien toch?
...of andersom, de anderen ervan overtuigen dat er geen hint te vinden isquote:Op maandag 24 februari 2025 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was ook by far de slechtste mol ooit. Puur uit onkunde alles verpestenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Reneé is weer net zo handig als tijdens Wie Is De Mol…
Annemarie was er ook zo een.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:00 schreef lars91 het volgende:
Dat was ook by far de slechtste mol ooit. Puur uit onkunde alles verpesten
Betaald en niet gegeten?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar hoe zit het nou met dat frietje?
MaAr Ze WaS dE bEsTe MoL OoItquote:Op maandag 24 februari 2025 21:00 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat was ook by far de slechtste mol ooit. Puur uit onkunde alles verpesten
ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch wel!
Stom dat ze hun hint over het westen niet hebben.
Je bedoelt Roosquote:Op maandag 24 februari 2025 21:03 schreef lars91 het volgende:
[..]
Stijn is dit jaar ook geen beste overigens
vijf minuten.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hunters deze mail lezen...
Mail was al gekraaktquote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hunters deze mail lezen...
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hunters letterlijk en figuurlijk het bos ingestuurd.
Oprollen die hap ik wil geen boom meer overeind zien helemaal binnenstebuiten ondersteboven achterstevoren die Volvo!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:28 schreef svann het volgende:
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.
Ook dit seizoen wil ik het weer zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef Selmar het volgende:
[..]
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣
Neem aan dat die wel vooraf op de hoogte worden gesteld door de productie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.
Ook in het echte criminele circuit zal je weleens op een informant moeten wachten neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Willem en Britte vind ik het vooral unfair dat je blijkbaar ook te vroeg kunt zijn. Daardoor komen zij nu alsnog in de problemen omdat anderen worden gepakt en de Hunters ook over de informatie beschikken.
Het zal volgende week er wel op uitdraaien dat er 3 hunterteams halverwege het Pietenpad staan om ze op te wachten
Dank!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:59 schreef whY... het volgende:
[..]
Ook dit seizoen wil ik het weer zeggen.
Selmar je bent echt koning dat je hier op dit forum meedoet.
Ze heeft Renée en Ortal ook echt nooit gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Die Carla is onbedoeld lekker bezig:
- Ze laat Regina net doen of Regina Carla is
- Ze stuurt de hunters het verkeerde bos in
- Ze vertelt niets over Renée en Ortal, waardoor de hunters daar voor niets wachten
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:50 schreef Sirolf het volgende:
De vervanger voor Marcel als hunters-teamleider heeft het niet lang in die functie volgehouden... https://www.tvgids.nl/nie(...)eamleider-bij-hunted
Sander is inderdaad zo goed als onzichtbaar tijdens de uitzendingen.quote:Sander staat al meer op de achtergrond in het huidige seizoen. Hij legt uit dat het komt omdat ex Hunted-teamleider Marcel van de Veen een andere werkwijze had. ''Hij had een hele andere stijl dan ik en gooide er de ene na de andere oneliner uit. Door mijn ervaring met meerdere crisissituaties, heb ik geleerd dat het soms beter is minder directief te zijn, maar er zijn zeker momenten dat je juist wél heel directief moet zijn. Bovendien zijn we allemaal tot de laatste komma geïnformeerd. Dat dit dan minder sexy is voor televisie? So be it.'
Die vier weten niet dat ze pal west moeten, dus moeten terug om de steen nogmaals te lezen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Willem en Britte voor de extractie, de rest lijkt teveel te klooien
Ik zou sowieso een paar stops maken op je vlucht, zodat de hunters vermoeden dat je overgestapt bent. Of vertrekken, stoppen bij een benzinestation en weer terug. En dan een andere lift.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:11 schreef svann het volgende:
Meedoen aan een spel en alles gewoon doorgeven.
O nee, valt mee.
Toch lastig die LTE-kaarten overal in.
De opmerkingen van Marcel waren in het begin nog wel grappig, daarna werd het te veel een act.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Sander is inderdaad zo goed als onzichtbaar tijdens de uitzendingen.
En dat gebrul van Marcel mis ik totaal niet…
Scherp.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Marcel van de Veen..![]()
![]()
Niet verder gelezen.....
Dio en Geza hebben toch gemaild met willem en britte, dus misschien geven die ze de ga naar het westen aanwijzing ?.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Die vier weten niet dat ze pal west moeten, dus moeten terug om de steen nogmaals te lezen.
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Kut, ik hoop dat dames nu niet alsnog in de fuik lopen
Er had toch ook 251 graden op de steen kunnen staan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.
Mart Hoogkamer deed mee, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 06:14 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er had toch ook 251 graden op de steen kunnen staan?
Ja, da's waar. Hebben ze ook wel nodig, want ze hebben geen blacklight.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:43 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dio en Geza hebben toch gemaild met willem en britte, dus misschien geven die ze de ga naar het westen aanwijzing ?.
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.
Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Die 140km weten de Hunters niet toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.
Mja, dat is bijna elk seizoen wel, ik kan me er in ieder geval niet zo heel erg meer aan storen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.
Oh nee je hebt gelijk, volgens mij alleen dat men in een rechte lijn naar het Westen moet vanaf de steen. Maar goed, met Selmar en co zullen ze de link wel leggen dat het dan inderdaad wel eens Scheveningen moet zijn. Kun je mooi alle teams bij de Pier neerzettenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Die 140km weten de Hunters niet toch?
Fun fact: 140 kilometer pal naar het noorden kom je ongeveer uit bij het vorige extractiepunt in Marnehuizen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.
Als ik met Google Earth exact 140,0 km en 270,0 graden meet vanaf het plakkaat op het Pieterpad meet kom ik uit in de 2e Schuytstraat in Den Haag.quote:Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Nee, ga ik nog even niets over zeggen 😎quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het wel leuk/verfrissend dat er samengewerkt werd. Ik heb me wel vaker afgevraagd waarom kandidaten dat niet in meer of mindere mate proberen, zeker bij situaties zoals de VIPs die in Radio Kootwijk begonnen en daar een morsecode moesten ontcijferen.
Ook dat Gmail-adres vond ik leuk bedacht. Het lijkt me ook niet dat een random, nieuw aangemaakt Gmail-adres zo makkelijk door de Hunters gevonden kan worden. Het is iets dat nog nooit gebruikt is, aan niemand gekoppeld kan worden etc. Die studente met haar vader die elke dag hun mail checkten waardoor ze gepakt werden was dan heel anders, dat was gewoon hun eigen Google-account. Ik kan me echt niet voorstellen dat in dit geval zo'n totaal random adres gevonden gaat worden. Je moet dan wel hele specifieke dingen gaan aanvragen bij de officier, maar daar is geen enkele basis voor lijkt me. Maar misschien kan @:Selmar daar wat meer over zeggen
Nah, je hebt ook hele mooie locaties rond de Rijn en Ijsselmeer (even op basis van de cirkels die ik op X zag langskomen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Je mist de kromming van de aardequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fun fact: 140 kilometer pal naar het noorden kom je ongeveer uit bij het vorige extractiepunt in Marnehuizen.
[..]
Als ik met Google Earth exact 140,0 km en 270,0 graden meet vanaf het plakkaat op het Pieterpad meet kom ik uit in de 2e Schuytstraat in Den Haag.
[ afbeelding ]
Maar het zal wel ergens bij Scheveningen zijn ja, in de intro zie je al dat het extractiepunt op het strand is.
Zelfs als de hunters de 140 km aanwijziging niet in handen krijgen, zijn er niet veel andere logische mogelijkheden op die lijn.
Hoezo dat? Die hebben die aanwijzing van 140 Km toch niet! Die krijgen ze toch op hun burners?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet aan het einde van Nederland te zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:28 schreef Elleska het volgende:
Die weten wel de richting en als je exact naar het westen gaat kom je op de pier uit. Dat hadden willem en britte ook al gevonden voordat ze die 140km wisten.
Tja, dan wordt het al snel complex.quote:
Klopt maar als je een lijn trekt naar het westen is dat wel de meest logische plek dus het zou stom zijn om daar geen hunters heen te sturen. Ik zie zo verder op die lijn geen hele interessante plekken voor een mogelijke extractie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet aan het einde van Nederland te zijn?
Ik heb hem wel natuurlijk goed bekeken, en naast Scheveningen heb je ook nog drie heidegebieden, waarvan 1 zelfs is aangemerkt als landingslocatie voor defensie-helicopters, en je hebt bij de cementfabriek in Utrecht nog een aanlegsteiger waar die lijn dwars doorheen loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt maar als je een lijn trekt naar het westen is dat wel de meest logische plek dus het zou stom zijn om daar geen hunters heen te sturen. Ik zie zo verder op die lijn geen hele interessante plekken voor een mogelijke extractie.
Allemaal in het reuzenradquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, volgens mij alleen dat men in een rechte lijn naar het Westen moet vanaf de steen. Maar goed, met Selmar en co zullen ze de link wel leggen dat het dan inderdaad wel eens Scheveningen moet zijn. Kun je mooi alle teams bij de Pier neerzetten
Okequote:Op zondag 2 maart 2025 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit programma had leuker geweest als de hunters op de echte manier aan informatie kwamen en niet deze in scene gezette meuk.
Wel lief dat ze meteen wat te eten krijgen.quote:
Ze kunnen het andere team nog om info vragen via de e-mail natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
En toch hoop ik dat zij het halen, zou best geniaal zijn.
Daaromquote:Op maandag 3 maart 2025 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze kunnen het andere team nog om info vragen via de e-mail natuurlijk.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:27 schreef DaMart het volgende:
Dit gesprek komt vast bij de hunters terecht...
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef V. het volgende:
"Ik ga ophangen, jullie bakken er geen reet van"
Hahahaha![]()
![]()
Beeldbelden de heren nu met hun eigen telefoon?quote:
Ik neem aan met een telefoon van de persoon waar ze verblijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:38 schreef svann het volgende:
[..]
Beeldbelden de heren nu met hun eigen telefoon?
Contact met die openen geeft wel extra risico.
Wel zelf afgedwongen natuurlijk door het delen van dat e-mail adres aan de start.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geza en Dio hebben wel gewoon dikke mazzel met de hulp van Mees Kees en Britt
Het ongeloof in hun ogen dat de anderen niet met de blacklight op de steen hebben gekeken.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef V. het volgende:
"Ik ga ophangen, jullie bakken er geen reet van"
Hahahaha![]()
![]()
Ja, we proberen daar wat op te verzinnen. Maar technisch en juridisch redelijk complex.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:16 schreef Ferdii het volgende:
Gio en geza dachten, als we zelf niet zo slim zijn fixen we gewoon een lijntje met de slimme groep, inspiratie ala het huiswerk overschrijven van vroegah
@:selmar, de profiel foto’s veranderen en checken lijkt wel een Trent te zijn laatste seizoenen. Hier moet toch meer uit te halen zijn voor jullie als hunters?
En dan heeft een team dat al vrij slim gedaan door een bepaald onderwerp (hondje) te laten gebruiken, in plaats van alleen maar de foto veranderen of zwart-wit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, we proberen daar wat op te verzinnen. Maar technisch en juridisch redelijk complex.
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heeft een team dat al vrij slim gedaan door een bepaald onderwerp (hondje) te laten gebruiken, in plaats van alleen maar de foto veranderen of zwart-wit.
Als ik in iemands kring zat dan nam ik dagelijks een andere foto op instagram, behalve met het onderwerp dat betekent dat er visite is geweest.
Taart ofzo dus
Kan het niet simpeler gebruikt worden? Als in, plaatje veranderen op profiel na bezoekje hunters = reden voor extra bezoekjes/surveillance/extra onderzoek. Je zou er zelfs AI op los kunnen laten om excessen te onderzoeken nav eerdere profiel wijzigingen. (Een random voorwerp wat opvalt als bv iemand alleen portretten heeft gehad in verleden)quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.
En dan zou ik niet eens op het profiel klikken, maar gewoon een plaatje nemen dat zo duidelijk was dat je in de search al ziet dat het een plaatje van een taart is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij je profielfoto in een taart verandert hoef ik niet in je profiel te kijken om dat te kunnen zien.
[ Bericht 21% gewijzigd door Leandra op 06-03-2025 13:08:24 ]
Dan weet je dat ze dit doen… maar daar kom je niet dichter bij de voortvluchtigen. Het gaat juist om wie die bekijken, en dat is gewoon veel lastiger om er uit te vissen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kan het niet simpeler gebruikt worden? Als in, plaatje veranderen op profiel na bezoekje hunters = reden voor extra bezoekjes/surveillance/extra onderzoek. Je zou er zelfs AI op los kunnen laten om excessen te onderzoeken nav eerdere profiel wijzigingen. (Een random voorwerp wat opvalt als bv iemand alleen portretten heeft gehad in verleden)
Natuurlijk heb je liever IP gegevens, maar bewaard een bedrijf als insta info die niet direct leiden tot een hit/klik op een profiel? Dat geeft een gigantische berg data. Als dat er is, kun je die dan wel zo specifiek opvragen?
Nu alquote:
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.quote:
Vanavond is de finale en volgende week staat er nog een 'After The Hunt' terugblik op het programma.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.
quote:Zoals we gewend zijn van het programma kunnen we op de avond van de finale lekker blijven plakken voor After the Hunt, waar de kandidaten terugblikken op hun Hunted-avontuur. Alleen is dat dit jaar niet zo. De NPO heeft namelijk besloten om After the Hunt pas een week later, namelijk op maandag 17 maart, uit te zenden op tv.
NPO Start
Voor sommige kijkers vast even balen, maar er is ook positief nieuws. After the Hunt is namelijk wel direct na de finale op maandag 10 maart op NPO Start te streamen. Kan je toch nog zien hoe het allemaal eindigt.
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn exht wel goed bezig.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn exht wel goed bezig.
Wel positief voor de andere teams, dat Rene en Ortal de hunters onbedoeld op een dwaalspoor qua extractiepunt zettenquote:
Ja zou dit de eerste serie zijn waarin de hunters niet de extractiepunt zal weten?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel positief voor de andere teams, dat Rene en Ortal de hunters onbedoeld op een dwaalspoor qua extractiepunt zetten.
En toch heb ik een voorgevoel dat zij gepakt gaan worden, terwijl ze bijna alles goed hebben gedaan, maar dat Dio en Geza dan weten te ontsnappen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn echt wel goed bezig.
Ja, inderdaad. Maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk houden ze hun mond over de 140 kilometer...
De hunters weten al dat het ten westen is en Rene en Ortal de afstand. Dat gaat geen dwaalspoor worden maar een pinpoint.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel positief voor de andere teams, dat Rene en Ortal de hunters onbedoeld op een dwaalspoor qua extractiepunt zetten.
quote:
Als bet goed is welquote:Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft het hunterteam meegenomen toch?
HQ heeft René en Ortal niet nodig, die hebben @Selmar alquote:Op maandag 10 maart 2025 20:50 schreef Elleska het volgende:
[..]
De hunters weten al dat het ten westen is en Rene en Ortal de afstand. Dat gaat geen dwaalspoor worden maar een pinpoint.
Zo heerlijk gewoon gebleven.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft Ortal nog nooit een woonwijk gezien?
Die vermeden ze misschien vanwege de Ring-deurbellen?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft Ortal nog nooit een woonwijk gezien?
Ze waren toch thuis, dus waarom dan de achterdeur op slot?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef svann het volgende:
Gewoon de achterdeur open, waar is dat nog?
In ruil voor wat infoquote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben ze op HQ ook pizza en Netflix voor Ortal.
Bij @Luctor.et.Emergo kan dat ook gewoon!quote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef svann het volgende:
Gewoon de achterdeur open, waar is dat nog?
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij @:luctor.et.emergo kan dat ook gewoon!
Bizar toevalquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Lol zullen er klachten komen ivm zeehonden?
Dan moet wel precies 140 km zijn ja...quote:Op maandag 10 maart 2025 21:18 schreef JJ76 het volgende:
Dus de verstrekte gegevens zijn niet precies correct. Flauw.
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Super lief van Britte dat ze meteen aan Geza en Dio denkt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |