Nu alquote:
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.quote:
Vanavond is de finale en volgende week staat er nog een 'After The Hunt' terugblik op het programma.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.
quote:Zoals we gewend zijn van het programma kunnen we op de avond van de finale lekker blijven plakken voor After the Hunt, waar de kandidaten terugblikken op hun Hunted-avontuur. Alleen is dat dit jaar niet zo. De NPO heeft namelijk besloten om After the Hunt pas een week later, namelijk op maandag 17 maart, uit te zenden op tv.
NPO Start
Voor sommige kijkers vast even balen, maar er is ook positief nieuws. After the Hunt is namelijk wel direct na de finale op maandag 10 maart op NPO Start te streamen. Kan je toch nog zien hoe het allemaal eindigt.
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn exht wel goed bezig.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn exht wel goed bezig.
Wel positief voor de andere teams, dat Rene en Ortal de hunters onbedoeld op een dwaalspoor qua extractiepunt zettenquote:
Ja zou dit de eerste serie zijn waarin de hunters niet de extractiepunt zal weten?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel positief voor de andere teams, dat Rene en Ortal de hunters onbedoeld op een dwaalspoor qua extractiepunt zetten.
En toch heb ik een voorgevoel dat zij gepakt gaan worden, terwijl ze bijna alles goed hebben gedaan, maar dat Dio en Geza dan weten te ontsnappen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef StephanL het volgende:
Willem en Britt zijn echt wel goed bezig.
Ja, inderdaad. Maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk houden ze hun mond over de 140 kilometer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |