vijf minuten.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hunters deze mail lezen...
Mail was al gekraaktquote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de hunters deze mail lezen...
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hunters letterlijk en figuurlijk het bos ingestuurd.
Oprollen die hap ik wil geen boom meer overeind zien helemaal binnenstebuiten ondersteboven achterstevoren die Volvo!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:28 schreef svann het volgende:
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.
Ook dit seizoen wil ik het weer zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef Selmar het volgende:
[..]
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣
Neem aan dat die wel vooraf op de hoogte worden gesteld door de productie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt de politie meldingen over vreemde figuren die daar rondhangen.
Ook in het echte criminele circuit zal je weleens op een informant moeten wachten neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Willem en Britte vind ik het vooral unfair dat je blijkbaar ook te vroeg kunt zijn. Daardoor komen zij nu alsnog in de problemen omdat anderen worden gepakt en de Hunters ook over de informatie beschikken.
Het zal volgende week er wel op uitdraaien dat er 3 hunterteams halverwege het Pietenpad staan om ze op te wachten
Dank!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:59 schreef whY... het volgende:
[..]
Ook dit seizoen wil ik het weer zeggen.
Selmar je bent echt koning dat je hier op dit forum meedoet.
Ze heeft Renée en Ortal ook echt nooit gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Die Carla is onbedoeld lekker bezig:
- Ze laat Regina net doen of Regina Carla is
- Ze stuurt de hunters het verkeerde bos in
- Ze vertelt niets over Renée en Ortal, waardoor de hunters daar voor niets wachten
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:50 schreef Sirolf het volgende:
De vervanger voor Marcel als hunters-teamleider heeft het niet lang in die functie volgehouden... https://www.tvgids.nl/nie(...)eamleider-bij-hunted
Sander is inderdaad zo goed als onzichtbaar tijdens de uitzendingen.quote:Sander staat al meer op de achtergrond in het huidige seizoen. Hij legt uit dat het komt omdat ex Hunted-teamleider Marcel van de Veen een andere werkwijze had. ''Hij had een hele andere stijl dan ik en gooide er de ene na de andere oneliner uit. Door mijn ervaring met meerdere crisissituaties, heb ik geleerd dat het soms beter is minder directief te zijn, maar er zijn zeker momenten dat je juist wél heel directief moet zijn. Bovendien zijn we allemaal tot de laatste komma geïnformeerd. Dat dit dan minder sexy is voor televisie? So be it.'
Die vier weten niet dat ze pal west moeten, dus moeten terug om de steen nogmaals te lezen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Willem en Britte voor de extractie, de rest lijkt teveel te klooien
Ik zou sowieso een paar stops maken op je vlucht, zodat de hunters vermoeden dat je overgestapt bent. Of vertrekken, stoppen bij een benzinestation en weer terug. En dan een andere lift.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:11 schreef svann het volgende:
Meedoen aan een spel en alles gewoon doorgeven.
O nee, valt mee.
Toch lastig die LTE-kaarten overal in.
De opmerkingen van Marcel waren in het begin nog wel grappig, daarna werd het te veel een act.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Sander is inderdaad zo goed als onzichtbaar tijdens de uitzendingen.
En dat gebrul van Marcel mis ik totaal niet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |