Die ze hebben weggegooid in aflevering 1quote:
Er ligt nog wel wat van de andere teamsquote:Op maandag 17 februari 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ze hebben weggegooid in aflevering 1
Zat die niet in de envelop?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nog geen tekstuele aanwijzing.
Die hebben ze volgende week hoogstwaarschijnlijk wel uit het reserveringssysteem van het restaurant van Géza.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nog geen tekstuele aanwijzing.
'Toevallig'quote:Op maandag 17 februari 2025 21:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die hebben ze volgende week hoogstwaarschijnlijk wel uit het reserveringssysteem van het restaurant van Géza.
Tja, we proberen 100 dingen, en je ziet in de montage enkel dingen die wat opleveren. Anders hadden we 28 afleveringen nodig gehad. Ik kan mij voorstellen dat het dan soms wat ‘toevallig’ lijkt, maar anders past het gewoon niet.quote:
Ik zie dat niet als iets slechts.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:08 schreef Selmar het volgende:
[..]
Tja, we proberen 100 dingen, en je ziet in de montage enkel dingen die wat opleveren. Anders hadden we 28 afleveringen nodig gehad. Ik kan mij voorstellen dat het dan soms wat ‘toevallig’ lijkt, maar anders past het gewoon niet.
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣quote:Op maandag 17 februari 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als iets slechts.
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef Selmar het volgende:
[..]
Valt net niet binnen het budget van AvroTros 🤣
De kaart met de blacklight, maar niet dat ze halverwege het Pieterpad moeten zijn. Zolang ze dat niet weten, weten ze niet waar ze moeten zijn. Maar ik vermoed dat volgende week iemand van het team wel ineens zal weten dat precies halverwege, bij Vorden, een plaquette ligt, dus 'misschien moeten ze daar wel zijn?' En zolang ze niks anders concreets weten, gaan ze het dan daar maar op gokken, want dat is spannend!quote:Op maandag 17 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat van de andere teams.
Probleem is dat er iemand van productie daar de wacht moet houden. Ik dacht mij te kunnen herinneren dat er ook in blacklight de tekst Za-zo (even uit mijn hoofd) op de kaart stond. Dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:47 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het een beetje suf dat je 'te laat' kan zijn bij nieuwe info. Ik weet niet hoe het tijdtechnisch gemonteerd is, maar ik vind dat je beloond moet worden als je snel een aanwijzing vindt. Nu bij het plakkaat halverwege het Pieterpad. Door onkunde van andere teams kunnen teams dus onterecht in de problemen komen. Het zal wel bij televisie maken horen.
Ah zoiets zou nog wel verklaren, jammer dat dat niet in beeld is gebracht want nu lijkt het wel lulligquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Probleem is dat er iemand van productie daar de wacht moet houden. Ik dacht mij te kunnen herinneren dat er ook in blacklight de tekst Za-zo (even uit mijn hoofd) op de kaart stond. Dus ze hadden kunnen weten dat ze te vroeg waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |