Scherp.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Marcel van de Veen..![]()
![]()
Niet verder gelezen.....
Dio en Geza hebben toch gemaild met willem en britte, dus misschien geven die ze de ga naar het westen aanwijzing ?.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Die vier weten niet dat ze pal west moeten, dus moeten terug om de steen nogmaals te lezen.
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Kut, ik hoop dat dames nu niet alsnog in de fuik lopen
Er had toch ook 251 graden op de steen kunnen staan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.
Mart Hoogkamer deed mee, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 06:14 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er had toch ook 251 graden op de steen kunnen staan?
Ja, da's waar. Hebben ze ook wel nodig, want ze hebben geen blacklight.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:43 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dio en Geza hebben toch gemaild met willem en britte, dus misschien geven die ze de ga naar het westen aanwijzing ?.
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of gewoon gokken. Het is naar het westen of naar het noorden. Andere richting kom je in het buitenland.
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.
Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Die 140km weten de Hunters niet toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.
Mja, dat is bijna elk seizoen wel, ik kan me er in ieder geval niet zo heel erg meer aan storen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas weten de Hunters dit nu ook. Vind het wel weer een behoorlijke productiefout dat de Hunters dit soort info zo makkelijk in de schoot geworpen krijgen.
Oh nee je hebt gelijk, volgens mij alleen dat men in een rechte lijn naar het Westen moet vanaf de steen. Maar goed, met Selmar en co zullen ze de link wel leggen dat het dan inderdaad wel eens Scheveningen moet zijn. Kun je mooi alle teams bij de Pier neerzettenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Die 140km weten de Hunters niet toch?
Fun fact: 140 kilometer pal naar het noorden kom je ongeveer uit bij het vorige extractiepunt in Marnehuizen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Of je trekt een cirkel van 140 kilometer rondom dat punt met google earth en trekt vervolgens de conclusie dat Scheveningen het meest logische is.
Als ik met Google Earth exact 140,0 km en 270,0 graden meet vanaf het plakkaat op het Pieterpad meet kom ik uit in de 2e Schuytstraat in Den Haag.quote:Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Nee, ga ik nog even niets over zeggen 😎quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het wel leuk/verfrissend dat er samengewerkt werd. Ik heb me wel vaker afgevraagd waarom kandidaten dat niet in meer of mindere mate proberen, zeker bij situaties zoals de VIPs die in Radio Kootwijk begonnen en daar een morsecode moesten ontcijferen.
Ook dat Gmail-adres vond ik leuk bedacht. Het lijkt me ook niet dat een random, nieuw aangemaakt Gmail-adres zo makkelijk door de Hunters gevonden kan worden. Het is iets dat nog nooit gebruikt is, aan niemand gekoppeld kan worden etc. Die studente met haar vader die elke dag hun mail checkten waardoor ze gepakt werden was dan heel anders, dat was gewoon hun eigen Google-account. Ik kan me echt niet voorstellen dat in dit geval zo'n totaal random adres gevonden gaat worden. Je moet dan wel hele specifieke dingen gaan aanvragen bij de officier, maar daar is geen enkele basis voor lijkt me. Maar misschien kan @:Selmar daar wat meer over zeggen
Nah, je hebt ook hele mooie locaties rond de Rijn en Ijsselmeer (even op basis van de cirkels die ik op X zag langskomen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kom trouwens precies op het uiterste puntje van de Pier van Scheveningen als ik vanuit dat middelpunt op de kaart 140 km pal west ga.
Je mist de kromming van de aardequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fun fact: 140 kilometer pal naar het noorden kom je ongeveer uit bij het vorige extractiepunt in Marnehuizen.
[..]
Als ik met Google Earth exact 140,0 km en 270,0 graden meet vanaf het plakkaat op het Pieterpad meet kom ik uit in de 2e Schuytstraat in Den Haag.
[ afbeelding ]
Maar het zal wel ergens bij Scheveningen zijn ja, in de intro zie je al dat het extractiepunt op het strand is.
Zelfs als de hunters de 140 km aanwijziging niet in handen krijgen, zijn er niet veel andere logische mogelijkheden op die lijn.
Hoezo dat? Die hebben die aanwijzing van 140 Km toch niet! Die krijgen ze toch op hun burners?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet aan het einde van Nederland te zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:28 schreef Elleska het volgende:
Die weten wel de richting en als je exact naar het westen gaat kom je op de pier uit. Dat hadden willem en britte ook al gevonden voordat ze die 140km wisten.
Tja, dan wordt het al snel complex.quote:
Klopt maar als je een lijn trekt naar het westen is dat wel de meest logische plek dus het zou stom zijn om daar geen hunters heen te sturen. Ik zie zo verder op die lijn geen hele interessante plekken voor een mogelijke extractie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet aan het einde van Nederland te zijn?
Ik heb hem wel natuurlijk goed bekeken, en naast Scheveningen heb je ook nog drie heidegebieden, waarvan 1 zelfs is aangemerkt als landingslocatie voor defensie-helicopters, en je hebt bij de cementfabriek in Utrecht nog een aanlegsteiger waar die lijn dwars doorheen loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt maar als je een lijn trekt naar het westen is dat wel de meest logische plek dus het zou stom zijn om daar geen hunters heen te sturen. Ik zie zo verder op die lijn geen hele interessante plekken voor een mogelijke extractie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |