SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke keer dat je daarmee opstond zakte dat ding gelijk van je kont
Nee ik ben tijgerigquote:
Rustigquote:
Ik ook + een beetjequote:
Rawrquote:
Hi Veronica, you have a second?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Overuren? Mijn leidinggevende heeft bepaald dat het niet passend is bij mijn functie dus ik zeg wel eens doei he mensen mijn werktijd zit erop. Terwijl er nog dingen gedaan moeten worden.
Tja maandag nieuwe kans
Ik nog niet eens 6quote:
quote:
Je spreekt verrassend goed Nederlands Donald J.quote:
spuit 11 is wakker hoorquote:
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Geen tripjes Disney in de planning?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
spuit 11 is wakker hoor
[..]
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaar![]()
loop dus bijna permanent een week achter
Is dat bij jou uitzonderlijk dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Zie hier net een chocolade gekleurde jongen door de straat lopen. Buurt app roodgloeiend in 3..2..
nope, daar wil ik pas aan denken als ik meer spaarcenten heb..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen tripjes Disney in de planning?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Zie hier net een chocolade gekleurde jongen door de straat lopen. Buurt app roodgloeiend in 3..2..
Pas op dat je niet te laat achter komt dat je nog veel tijd over hebt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 9 weken om op te maken
dat, + 13 atv dagen, + 8 die ik van vorig jaar heb meegenomenquote:
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Mijn 4 weken wettelijk en mijn ADV maak ik altijd op, no worries.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te laat achter komt dat je nog veel tijd over hebt.
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat bij jou uitzonderlijk dan?
haha grappig weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?
Heb gelijk dit nummer in mijn kopquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
quote:Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger!
(Nee!) Ja, zo'n zwarte (een joekel? was ′t een joekel?)
Ik heb de politie gebeld (was 't een grote?) Het was een hele grote zwartjoekel!
Oh ik woon in Wageningen. We hebben bijna alle nationaliteitenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.
Ben ze uit de garage aan het slepenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?
Ik vind die Hongaar ook wel exotisch hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gelijk dit nummer in mijn kop
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Die is dan ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat het Ed Sheeran is.
Die is ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat het Ed Sheeran is.
Zo onderhuids is het nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
onderhuids racisme is hier nog steeds sterk aanwezig
Ben je maandag weer ‘ziek’ om verlofdagen te sparen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
quote:
Zit ook alleen in de albumversie, in de radioversie hebben ze dat er uit gelatenquote:
ik kijk nu een docu over the Aryan Brotherhood of Texas, Die mannen hebben zo veel nazi tattoos, daar zit het letterlijk in de huidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook alleen in de albumversie, in de radioversie hebben ze dat er uit gelaten
In dat nummer zit nog wel meer, volgens mij ook grotendeels ingesproken door Willy Wartaalquote:
quote:ik heb de politie gebeld, ik heb gezegd
"Holler, holler, ik zit hier met angst voor eigen leven op de overloop!"
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig, het is niet meer normaal!
Die van verderop die heeft eentje die langskomt elke week, zo′n dikke, die heel veel eet
(Een neger?) Een neger die heel veel eet, ik word er eng van!
gaat je geen reet aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je maandag weer ‘ziek’ om verlofdagen te sparen?
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb het hier toch gemeld, wat wil je nog meer weten?
Nu doe je dus precies waar je hem van beschuldigt. Just sayinquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.
Dit is op google het eerste resultaat voor kontvlieg, mocht iemand geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee doe es even normaal stelletje kontvliegen
dat is standaard als bonuskind van de bso komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een auto van binnen schoongemaakt. Dochterlief vond het handig om een laars uit te trekken waar nog een halve zandbak in zat...
Zijn er nog huizen te koop?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Contradictio infinitisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu doe je dus precies waar je hem van beschuldigt. Just sayin
tja wat deugt daar niet aan dan op een dagje spijbelen na ik zie de overheid meer foute dingen doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospodquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog huizen te koop?
Unplug the serverquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Even een filmpje zoeken op netflix, iemand nog aanraders?
In Zwitserland moet je wel uitkijken dat het geen zelfmoordpod is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospod
Ja, eentje zie ik. Vraagprijs is 3.6 miljoen. Tot binnenkort?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog huizen te koop?
De verhalen over het wonen daar vind ik wel mooi. Ben alleen zelf niet avontuurlijk genoeg aangelegd om daar iets mee te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospod
Ja, zo kun je alles wel recht lullen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja wat deugt daar niet aan dan op een dagje spijbelen na ik zie de overheid meer foute dingen doen
Oef.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eentje zie ik. Vraagprijs is 3.6 miljoen. Tot binnenkort?
Nooe. Ik zit op prime vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Die fout maak je maar 1x.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zwitserland moet je wel uitkijken dat het geen zelfmoordpod is.
ja dat doen ze in de politiek toch ook elke dag:Pquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht lullen.
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.quote:
Ben vanochtend gewoon over de stekker gestruikeldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.
Zag laatst The Pope's Excorcist. Geen idee of die er nog opstaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Als je Disney+ hebt kan ik je Lilo & Stitch aanradenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.
Heb jij de servers in jouw kelder staan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben vanochtend gewoon over de stekker gestruikeld
Vandaar dat het resetten zo lang duurdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb jij de servers in jouw kelder staan?
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecastquote:
Zal wel een belastingvoordeeltje aanzittenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb jij de servers in jouw kelder staan?
Nee ze moet er niet aanzittenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel een belastingvoordeeltje aanzitten
dat kan sneller dan 10 uurquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar dat het resetten zo lang duurde
Ze moesten helemaal naar @:kwiwiland reizen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
spuit 11 is wakker hoor
[..]
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaar![]()
loop dus bijna permanent een week achter
Wat is er mis met chromecast?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecast
Wat voor genres vind je leuk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kon van KPN Netflix krijgen, maar dan moet ik ook mijn telefoonabbo daar hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecast
Gewoon gedoetjes, moet ik dat ding eerst weer aan de stroom gooien en updaten en weet ik hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met chromecast?
Zelfs ik kan dat
Ook al vergeet ie af en toe zijn eigen instellingen en mijn telefoon en denkt ie daarna Noors te zijn
quote:Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horrorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor genres vind je leuk?
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat chromecast niet meer gebruikt kon worden?
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horror
Die ouwe kastjes geloof ik nog wel, die van mij in ieder geval welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Wilde net Stardust suggererenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horror
Nieuwe niet meer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ouwe kastjes geloof ik nog wel, die van mij in ieder geval wel
Ja denk dat dat niet zo mijn ding isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellen
jawel joh..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Die heeft het bij nooit normaal gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel joh..
misschien de alleroudste niet meer
Van de streampolitiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh wacht chromecast mag niet? Van wie niet?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Karzai het volgende:
tja vind ik nog al een stelling dat mijn moraal niet deugt als ik een dagje spijbel terwijl je iemand aan aan het kruis wil hangen als die rap luistert en wiet rookt
de rijke gemeenschap ontduikt onderwijl massaal belasting geld
ik voel mij niet schuldig en heb geleed
Wat was dat een tyfusslechte film.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik ben opweg naar een last minute afspraak
echt, sommige mensen presteren het om om half 8 te vragen of je nog langs kan komen
goed, ik vang er geld voor dus prima
wie is 'nooit'?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft het bij nooit normaal gedaan.
Arrival is wel een mooie film, maar zit weinig tempo in, en ik mis daarin de afsluiting van het plotquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Arrival en Ready or Not zijn ook goed.
Ben je stiekem als gigolo aan het bijklussen in het weekend?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik ben opweg naar een last minute afspraak
echt, sommige mensen presteren het om om half 8 te vragen of je nog langs kan komen
goed, ik vang er geld voor dus prima
Jaquote:
Hard werkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem als gigolo aan het bijklussen in het weekend?
Ik vond hem juist best leuk, maar ging er ook met nul verwachtingen in.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was dat een tyfusslechte film.
Hard werken of 'hard' werkenquote:
Ik denk dat je Cassandra wel leuk zal vinden, is op netflixquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat zou wat zijn..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem als gigolo aan het bijklussen in het weekend?
als ik een dag jouw inkomen jat, vind je dat dan ook zo okequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Je hebt een dagje niet gewerkt, nou nou wat erg.
Wie is de rijke gemeenschap precies?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Karzai het volgende:
tja vind ik nog al een stelling dat mijn moraal niet deugt als ik een dagje spijbel terwijl je iemand aan aan het kruis wil hangen als die rap luistert en wiet rookt
de rijke gemeenschap ontduikt onderwijl massaal belasting geld
ik voel mij niet schuldig en heb geleerd
Jaquote:
IT gigolo, is vast een markt voor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou wat zijn..
maar nee helaas, it gedoetjes
Is dat hoe ze het tegenwoordig noemen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou wat zijn..
maar nee helaas, it gedoetjes
Nederlandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is de rijke gemeenschap precies?
Die ziet er best leuk uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je Cassandra wel leuk zal vinden, is op netflix
Lekker met je UTP-kabeltje zwengelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IT gigolo, is vast een markt voor.
Jeetjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik had dit al aan mijn mama gegeven. Want het is zo lelijk en ik dacht dat zij dat ook wel kon waarderen. Dat kon ze, staat nu in de wc![]()
[ afbeelding ]
Ja een ietwat vrolijker sfeertje graagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
The ritual was ook goed trouwens.
Scheelt dat ik 2x zo efficiënt werk dan mijn collega's en dat het mij dus geen ene reet boeit. En als het werk af is in minder tijd, snap ik niet waarom het boeit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik een dag jouw inkomen jat, vind je dat dan ook zo oke
Jammer dat The Ruins er niet meer op staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een ietwat vrolijker sfeertje graag
oh mijn hardware moet nog uitgepakt wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat hoe ze het tegenwoordig noemen?
Zijn het hardware problemen?
Zodat het niet meer soft is?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
oh mijn hardware moet nog uitgepakt worden
ik mag software dingetjes fixen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik had dit al aan mijn mama gegeven. Want het is zo lelijk en ik dacht dat zij dat ook wel kon waarderen. Dat kon ze, staat nu in de wc![]()
[ afbeelding ]
Zo'n baan heeft karzai niet, die moet gewoon aanwezig zijn om z'n werk te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 2x zo efficiënt werk dan mijn collega's en dat het mij dus geen ene reet boeit. En als het werk af is in minder tijd, snap ik niet waarom het boeit.
Die heb ik gezien toen die uit kwam, maar ben alweer vergeten waar die over gingquote:
Beter zoek je het niet opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gezien toen die uit kwam, maar ben alweer vergeten waar die over ging
Toch niet hier naar toe mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de allerbeste panterrrr eerst evacueren?
@:grrrrrrrr
Oefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je UTP-kabeltje zwengelen
quote:
Dat geldt voor jou, niet voor iedereen. En dat was ook niet de vraagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 2x zo efficiënt werk dan mijn collega's en dat het mij dus geen ene reet boeit. En als het werk af is in minder tijd, snap ik niet waarom het boeit.
Is ook echt zo'n wc dingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Er was hier sneeuw beloofd, maar ik woon niet op zeequote:
Ik heb me echt gigantisch op zitten vreten in de eerste helft van die film. Dat is precies het doel geweest, maar godverdommequote:
Ik had vroeger ook zo'n baan. Ik had 3x meer werk dan iemand anders in dezelfde functieschaal. Ben er op gegeven moment gewoon mee opgehouden. Letterlijk ook gezegd: ik word betaald om aanwezig te zijn, niet om mij kapot te werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n baan heeft karzai niet, die moet gewoon aanwezig zijn om z'n werk te doen.
Vind je me niet meer aardig?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch niet hier naar toe mag ik hopen?
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?quote:
Immer toch!quote:
Zo lelijk dat het weer mooi wordtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook echt zo'n wc dingAl mijn schoonouders hadden ook altijd zulke tegeltjes en dingen in de wc ophangen
Ieder zo zijn dingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik moet het waarschijnlijk tot moes slaan
DTS for life tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoezo wil je dan niet hiernaartoe
Anders zou je essnsea heten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was hier sneeuw beloofd, maar ik woon niet op zee
Ik vond hem tofquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me echt gigantisch op zitten vreten in de eerste helft van die film. Dat is precies het doel geweest, maar godverdomme
En dat was voor de clownshow in de VS die we nu zien.
Spoiler:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, dont look it upquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?
Heb je die gesnoven?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef isax het volgende:
En mijn neus B R A N D door de hot sauce marinade.
Goed, uiteindelijkquote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n baan. Ik had 3x meer werk dan iemand anders in dezelfde functieschaal. Ben er op gegeven moment gewoon mee opgehouden. Letterlijk ook gezegd: ik word betaald om aanwezig te zijn, niet om mij kapot te werken.
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders zou je essnsea heten.
Maar dit gaat om de hypothetische situatie dat Fles er bommen op gooit.quote:
het was een vraag vanuit mijn kant of je het ook oké vind om één dag inkomen in te leveren, daar hing ging oordeel aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed boel kapitalistische moraalridders hier dus
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dit gaat om de hypothetische situatie dat Fles er bommen op gooit.
De prachtige heuvels van…waar jij woontquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komt![]()
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed boel kapitalistische moraalridders hier dus
Je hebt hier wel dijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De prachtige heuvels van…waar jij woont
Handig tegen overstromingenquote:
Ik vind het lastig als mensen doen alsof ze recht hebben op zelfverzonnen dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.
Ja, ik hou het wel gewoon bij essnhillsquote:
Mijn baas heeft een Porsche en ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
En 'maar Pietje of bedrijf xx heeft zoveel meer geld DUS ik heb recht op meer geld' slaat echt nergens op. En die doen mensen zooooo vaak.
quote:
Ik ben een dijk van een vrouwquote:
Ja het hoge noordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
Heb jij geen Porsche?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een Porsche en ik niet![]()
Oneerlijk
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mijn werk graag, maar er zitten grenzen aan.
Gewoon ziekmelden en gaan joyriden met dat ding. Hij verdient genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij geen Porsche?![]()
![]()
![]()
hahahahahaha
Bal heeft drie huizen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
Dat is cutquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me wel in mijn vinger gesneden. Dat dan weer wel.
Is die aardig?quote:
Ja hoor prima. Mijn trouwste vriendquote:
Beter dan een vinger in je snee!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
gewoon dubbelzinnigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik niet meer hoe ik alles op moet vatten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vind je?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een vinger in je snee!
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ja een Porsche zou ik ook nog wel willen. Verder geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
Land loopt vast zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
laat de extra huizen ook nog eens leegstaan. De-ca-dent.
@UitStraling is het hiermee eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik deel een huis met 3 mensen.quote:
Fijn dat je zo'n trouwe vriend hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Mijn trouwste vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hier spreekt de man die niets weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het al voorgekomen dat iemand naar de rechter ging met zo'n reden?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Echt, ben jij zo lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die moet even haar zuster-pakje aan voor EHBO.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nu
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij torent gewoon boven Crack uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga weg hier vriendje. Zou iedereen moeten doen, ik als eerstequote:
Heb je inmiddels twee kids?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik deel een huis met 3 mensen.
Dit gaan we dus even nivelleren!
Daar gaat het om in het levenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wc en douche helemaal voor mezelf
De wokies in Murricah om zo met miljoeneneisen alsnog 1 te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het al voorgekomen dat iemand naar de rechter ging met zo'n reden?vast wel, denk ik?
Ja, woon op -1,5 NAP dus moest een beetje extra groeienquote:
Dat moet je niet over jezelf zeggen joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier spreekt de man die niets weet.
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldlandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nu
Nu even normaal doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij torent gewoon boven Crack uit!
Dat zijn toch wel de godsgeschenken van de vrijgezellenleef ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.quote:
Ik telde mezelf mee. Maar de zin kwam er niet denderend uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je inmiddels twee kids?
Moest gewoon weer in de keuken staan vanavondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldland
#levenswijsheidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.
Ik draag geen hakken?quote:
staan?! Moeten we tegenwoordig ook al staan?!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest gewoon weer in de keuken staan vanavond
wil jij wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik telde mezelf mee. Maar de zin kwam er niet denderend uit.
Nee, vrouw wil voorlopig geen tweede.
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldland
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest etenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.
zitten is te ongezondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
staan?! Moeten we tegenwoordig ook al staan?!![]()
Nee dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
ik ook, en een woonkamer en een slaapkamer en een keuken;eigenlijk gewoon een heel huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Vrouw of kind?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hoe dacht de baas wie dan de kruidenthee aan de grieppatiënt moest gevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werd
Tegenwoordig meldt je je ziek zonder opgaaf van redenen en mag men niet vragen wat er is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werd
Alle ukkies verzamelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen
Maar kaneel is ook klein, groepje ukkies
Jeetje, wat een autobedrijf. Die man lag misschien te creperen met een echte mannengriepquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alle plezier. Zou van harte welkom zijn en alle liefde ontvangen. Tussen het huilen van slaapgebrek door.quote:
Ik ben nooit op schoolkamp geweest, dat bestond bij ons nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest eten
Ja. Iedereen moest dat. En niemand mocht een tweede voordat iedereen er eentje gehad had. Zo werkt datquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest eten
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werknemers zijn geen peuters die geen verantwoordelijkheid kennen. Als je dit te vaak doet kan je een brief van de arbeidsdokter verwachtenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegenwoordig meldt je je ziek zonder opgaaf van redenen en mag men niet vragen wat er is.
Misschien moet ik wel een tweede vrouw nemen om een tweede kind te krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouw of kind?
Voordat er misverstanden ontstaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat in Limburg?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben nooit op schoolkamp geweest, dat bestond bij ons niet
Vrouwen kunnen multitasken toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.
de quote 500quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is de rijke gemeenschap precies?
Wij hadden schoolkamp in de Ardennen. Gingen we op de fiets naartoequote:
Ze was er gisteren of eergisteren nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Kat voor het eerst alleen thuis?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Krijg filmpjes. Huis is nog heel. Boeken liggen nog in de kast. Ze kan zich wel gedragen als ze alleen is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. Ging alleen op kamp met het sportvereniging.
ik dacht niet dat je in nl een 2e vrouw mag trouwen als je nog getrouwd bent met de ander, even naar saoedi vliegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel een tweede vrouw nemen om een tweede kind te krijgen.
Even moslim worden. Brb
Kunnen <> != willenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken toch?
O, dat is dan wel weer tofquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden schoolkamp in de Ardennen. Gingen we op de fiets naartoe
En schoolkamp was op de basisschool of middelbare school?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gingen op kamp naar Vierhouten
Jaaa wij gingen ook altijd met de fiets naar België met sportkampquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig passen wij drieën wel een beetje op elkaar altijdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze was er gisteren of eergisteren nog
Ja ben sinds vanochtend weg en ben er morgenmiddag weer. Bovenbuurvrouw is net even gaan kijken (en haar belonen als ze goed is geweest) en einde van de ochtend morgen checkt ze weer even.quote:
Dat is fijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, uiteindelijk. Had nog reistijd dus kon even tot rust komen
En ze hadden mega kei hard gewonnen. Publieksprijs + prijs van vakjury dussss op naar finaleeeeeeee
lief dat je het vraagt
best slim welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn moeder appte mij dat ik een vrije dag kon opnemen want mn broertje gaat een partnerschap registreren en daar heb je dan recht op.
Niet dat we daar daadwerkelijk bij aanwezig zullen zijn, maar 'je hebt er recht op dus maak er gebruik van'. Dat vond ik dan ook weer beetje raaral klopt het wel, je hebt er recht op
Toen vond ik fietsen nog niet zo leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is dan wel weer tof
Wij gingen ook naar de Ardennen. Beetje survivallen daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Groep 8quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En schoolkamp was op de basisschool of middelbare school?
[..]
Jaaa wij gingen ook altijd met de fiets naar België met sportkamp
Als je daarmee niet jezelf op de lange termijn meer werk bezorgt...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn moeder appte mij dat ik een vrije dag kon opnemen want mn broertje gaat een partnerschap registreren en daar heb je dan recht op.
Niet dat we daar daadwerkelijk bij aanwezig zullen zijn, maar 'je hebt er recht op dus maak er gebruik van'. Dat vond ik dan ook weer beetje raaral klopt het wel, je hebt er recht op
Is dit een ding? Ik ga dat zeggen tegen mijn broer. Euj je krijgt een vrije dag van mij cadeau.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
je bent vromer dan de paus als je het niet zou doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ahh, lief. En fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben sinds vanochtend weg en ben er morgenmiddag weer. Bovenbuurvrouw is net even gaan kijken (en haar belonen als ze goed is geweest) en einde van de ochtend morgen checkt ze weer even.
Ik vond een weekend meteen toch iets te lang, even opbouwen eerst.
Was ook een 'Hallo Crack doe niet zo debiel!11!!!!' daarna snel biertje naar binnen gegooidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Knap dat je jezelf die tijd gunde om nog even tot rust te komen.
Dat is mn moeder hequote:
Ik wil die foto's niet meer zien, was echt een lelijk gedrochtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg gisteren nog foto's van havo 3 te zien; dat was ook even blast from the past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |