SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke keer dat je daarmee opstond zakte dat ding gelijk van je kont
Nee ik ben tijgerigquote:
Rustigquote:
Ik ook + een beetjequote:
Rawrquote:
Hi Veronica, you have a second?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Overuren? Mijn leidinggevende heeft bepaald dat het niet passend is bij mijn functie dus ik zeg wel eens doei he mensen mijn werktijd zit erop. Terwijl er nog dingen gedaan moeten worden.
Tja maandag nieuwe kans
Ik nog niet eens 6quote:
quote:
Je spreekt verrassend goed Nederlands Donald J.quote:
spuit 11 is wakker hoorquote:
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Geen tripjes Disney in de planning?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
spuit 11 is wakker hoor
[..]
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaar![]()
loop dus bijna permanent een week achter
Is dat bij jou uitzonderlijk dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Zie hier net een chocolade gekleurde jongen door de straat lopen. Buurt app roodgloeiend in 3..2..
nope, daar wil ik pas aan denken als ik meer spaarcenten heb..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen tripjes Disney in de planning?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Zie hier net een chocolade gekleurde jongen door de straat lopen. Buurt app roodgloeiend in 3..2..
Pas op dat je niet te laat achter komt dat je nog veel tijd over hebt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 9 weken om op te maken
dat, + 13 atv dagen, + 8 die ik van vorig jaar heb meegenomenquote:
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Mijn 4 weken wettelijk en mijn ADV maak ik altijd op, no worries.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te laat achter komt dat je nog veel tijd over hebt.
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat bij jou uitzonderlijk dan?
haha grappig weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?
Heb gelijk dit nummer in mijn kopquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
quote:Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger!
(Nee!) Ja, zo'n zwarte (een joekel? was ′t een joekel?)
Ik heb de politie gebeld (was 't een grote?) Het was een hele grote zwartjoekel!
Oh ik woon in Wageningen. We hebben bijna alle nationaliteitenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.
Ben ze uit de garage aan het slepenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte puntmutsen op en kruizen ontstoken?
Ik vind die Hongaar ook wel exotisch hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gelijk dit nummer in mijn kop
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Die is dan ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat het Ed Sheeran is.
Die is ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat het Ed Sheeran is.
Zo onderhuids is het nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
onderhuids racisme is hier nog steeds sterk aanwezig
Ben je maandag weer ‘ziek’ om verlofdagen te sparen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
quote:
Zit ook alleen in de albumversie, in de radioversie hebben ze dat er uit gelatenquote:
ik kijk nu een docu over the Aryan Brotherhood of Texas, Die mannen hebben zo veel nazi tattoos, daar zit het letterlijk in de huidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Karzai het volgende:
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook alleen in de albumversie, in de radioversie hebben ze dat er uit gelaten
In dat nummer zit nog wel meer, volgens mij ook grotendeels ingesproken door Willy Wartaalquote:
quote:ik heb de politie gebeld, ik heb gezegd
"Holler, holler, ik zit hier met angst voor eigen leven op de overloop!"
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig, het is niet meer normaal!
Die van verderop die heeft eentje die langskomt elke week, zo′n dikke, die heel veel eet
(Een neger?) Een neger die heel veel eet, ik word er eng van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |