Behalve de uren. Die kun je sparenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle overheidspeepz hebben dat tegenwoordig
Vakantiegeld + dertiende maand + wat extra verlofuren op 1 hoop gegooid en kies zelf maar uit een paar opties wat je ervan wilt
En alles wat je niet hebt uitgegeven krijg je in december
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ze het bij ons nog niet hadden kregen we vakantiegeld, een 13e maand en een flep extra vakantiedagen. Dat hebben ze vervolgens allemaal in een potje gepleurt waardoor het veel lijkt maar in de praktijk waarschijnlijk minder is
Dat maakt toch niet uit voor een smurfbroek?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb denk ik wel een smurfbroek, maar die vind ik te koud voor nuPaar jaar terug had ik er eentje met teddyvoering, die was echt heerlijk
Maar die was een paar maten te groot geworden
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.quote:
Dat is gewoon twee keer de helft van kwekveel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mij
misschien vanaf volgend jaar mijn overuren ook maar eens in verlof laten omzetten. wordt nu gewoon allemaal uitbetaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik spaar gelukkig genoeg overuren dat ik geen vakantiedagen hoef bij te kopen (weet niet eens of ik dat wel kan). Heb nu volgens mij nog zo'n 3,5 week aan tvt-uren
Nee soms voor over mijn gevoerde thermopantyquote:
Ik heb drie vervallenouwelullenregelingfapdagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FAB is ook vakantiegeld, eindejaarsuitkering en een bezienswaardige collectie aan "opgebouwdheden" vanuit de diverse bedrijven die in stand moesten blijven bij de fusie. Ik zou het eens precies na moeten zoeken maar dan moet je denken aan 0,37 % pensioengatreparatie, 0,11 % fietspompvergoeding etc etc. Zijn er een stuk of tien wel.
Nou die was echt te groot te groot, alsof je in een slaapzak rondliepquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor een smurfbroek?
Daarom heb ik al ongeveer 12,5 week aan vakantiedagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve de uren. Die kun je sparen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.
Het kunnen er 3, 5 of 7 zijn. 4 of 6 ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een flep is een geheel nieuwe maateenheid voor mij
Ik maak mijn 7 weken elk jaar opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb ik al ongeveer 12,5 week aan vakantiedagen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
* Denkt aan oversized snugglehoodiesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die was echt te groot te groot, alsof je in een slaapzak rondliep
Goed plan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat wel F1 discord groep oprichten als FOK! weer eens down is.
Dit jaar moet ik 2 weken opmaken anders vervallen die. Goed ziek worden in je vakantieperiode.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Ik had er 16quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja hier kun je ze dan weer niet laten uitbetalen. Sparen gaat ook vrij rap, fulltime is op het bedrijf 38 uur maar ik draai meestal 40+, dus dan spaar je per maand al vrij gemakkelijk 1,5 dagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien vanaf volgend jaar mijn overuren ook maar eens in verlof laten omzetten. wordt nu gewoon allemaal uitbetaald
Same. Ik koop ook nog wel eens watquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak mijn 7 weken elk jaar op
Elke keer dat je daarmee opstond zakte dat ding gelijk van je kontquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Denkt aan oversized snugglehoodies
Ik zie het probleem niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |