een broek om in te smurfenquote:
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met posten
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?quote:
Maar niet zo comfi als een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?
Getsiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn blauwe schimmelkaas maag aanvullen met een boterham marmelade
Even fapdagen opnemen klinkt toch wat vreemdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.
IKKE IKKE IKKE EN DE REST KAN HELEMAAL IMMEKAAR BARSTE![]()
Bij ons heet het FAB. Ook leuk. Maar veel te moeilijk om aan te geven wat je wil dus ik laat alles gewoon elke maand uitbetalen.
Jij ookquote:
Individueelquote:
Die wil ook niet dat je 't gebruikt voor Marmeladequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
De broodrooster lanceerde mijn boterham gewoon door de keuken
Zei iemand van niet?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?
Nogalquote:
Tis vet lekker joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die wil ook niet dat je 't gebruikt voor Marmelade
Ah, klinkt als iets waar mijn baas het bestaan niet van wil weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Individueel
Keuze
Budget
Of te wel een duur woord voor vakantiegeld
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn blauwe schimmelkaas maag aanvullen met een boterham marmelade
quote:
Gelukkig is het wel ‘ietsje’ meer dan alleen vakantiegeldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Individueel
Keuze
Budget
Of te wel een duur woord voor vakantiegeld
Kan mij dat niet voorstellen. Maar each to their ownquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis vet lekker joh.
Ooit ook de citroenversie gehad. Dat was ook genieten.
Heb denk ik wel een smurfbroek, maar die vind ik te koud voor nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar niet zo comfi als een smurfbroek
Heb je die dan voor de sier?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zelfs smurfbroeken
En ik draag geeneens broeken
Bij ons tot nu toe alleen nog vakantiegeld en dat houd ik graag zo. Wil niet dat hij aan mijn 36 vrije dagen per jaar komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel ‘ietsje’ meer dan alleen vakantiegeld
Alle overheidspeepz hebben dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, klinkt als iets waar mijn baas het bestaan niet van wil weten.
net zoiets als flexibele werktijden. of thuiswerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |