*werkt namen excel bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ik heb niet eens een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ja, gerookte spekjesquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
Geen IKB hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.quote:
Gelukkig naar, het was allemaal niet in de haakquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kreeg me niet aan de haak geslagen
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg isquote:
mooi contrast ook, er waren overal standjes van politieke partijen die aan het flyeren waren, blijkbaar was er nog een demonstratie van studenten tegen grenscontroles en er stond een paar honderd man midden in een winkelstraat te zuipenquote:
Dat is toch niet comfy?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met postenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.
Waarom kwel jij jezelf zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
een broek om in te smurfenquote:
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met posten
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?quote:
Maar niet zo comfi als een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroeken zitten best comfy?
Getsiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn blauwe schimmelkaas maag aanvullen met een boterham marmelade
Even fapdagen opnemen klinkt toch wat vreemdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een IK Budget. Waarom ook niet.
IKKE IKKE IKKE EN DE REST KAN HELEMAAL IMMEKAAR BARSTE![]()
Bij ons heet het FAB. Ook leuk. Maar veel te moeilijk om aan te geven wat je wil dus ik laat alles gewoon elke maand uitbetalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |