gaat je geen reet aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je maandag weer ‘ziek’ om verlofdagen te sparen?
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb het hier toch gemeld, wat wil je nog meer weten?
Nu doe je dus precies waar je hem van beschuldigt. Just sayinquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.
Dit is op google het eerste resultaat voor kontvlieg, mocht iemand geīnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee doe es even normaal stelletje kontvliegen
dat is standaard als bonuskind van de bso komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een auto van binnen schoongemaakt. Dochterlief vond het handig om een laars uit te trekken waar nog een halve zandbak in zat...
Zijn er nog huizen te koop?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, woon in een dorp waar de meest exotische buitenlander een Schot met rood haar is.
Contradictio infinitisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu doe je dus precies waar je hem van beschuldigt. Just sayin
tja wat deugt daar niet aan dan op een dagje spijbelen na ik zie de overheid meer foute dingen doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar je moet niet zo moraliserend doen als je eigen moraal niet deugt.
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospodquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog huizen te koop?
Unplug the serverquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Even een filmpje zoeken op netflix, iemand nog aanraders?
In Zwitserland moet je wel uitkijken dat het geen zelfmoordpod is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospod
Ja, eentje zie ik. Vraagprijs is 3.6 miljoen. Tot binnenkort?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog huizen te koop?
De verhalen over het wonen daar vind ik wel mooi. Ben alleen zelf niet avontuurlijk genoeg aangelegd om daar iets mee te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft ruimte voor een mobiele bospod
Ja, zo kun je alles wel recht lullen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja wat deugt daar niet aan dan op een dagje spijbelen na ik zie de overheid meer foute dingen doen
Oef.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eentje zie ik. Vraagprijs is 3.6 miljoen. Tot binnenkort?
Nooe. Ik zit op prime vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Die fout maak je maar 1x.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zwitserland moet je wel uitkijken dat het geen zelfmoordpod is.
ja dat doen ze in de politiek toch ook elke dag:Pquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht lullen.
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.quote:
Ben vanochtend gewoon over de stekker gestruikeldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.
Zag laatst The Pope's Excorcist. Geen idee of die er nog opstaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Als je Disney+ hebt kan ik je Lilo & Stitch aanradenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoekopdracht voor 'Unplug the server' heeft geen resultaten opgeleverd.
Heb jij de servers in jouw kelder staan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben vanochtend gewoon over de stekker gestruikeld
Vandaar dat het resetten zo lang duurdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb jij de servers in jouw kelder staan?
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecastquote:
Zal wel een belastingvoordeeltje aanzittenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb jij de servers in jouw kelder staan?
Nee ze moet er niet aanzittenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel een belastingvoordeeltje aanzitten
dat kan sneller dan 10 uurquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar dat het resetten zo lang duurde
Ze moesten helemaal naar @:kwiwiland reizen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
spuit 11 is wakker hoor
[..]
ik maak meestal geen 4 weken op in hetzelfde kalenderjaar![]()
loop dus bijna permanent een week achter
Wat is er mis met chromecast?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecast
Wat voor genres vind je leuk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kon van KPN Netflix krijgen, maar dan moet ik ook mijn telefoonabbo daar hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van ziggo ook dat SkyShowtime gekregen, maar dan moet ik weer moeilijk gaan lopen kutten met een chromecast
Gewoon gedoetjes, moet ik dat ding eerst weer aan de stroom gooien en updaten en weet ik hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met chromecast?
Zelfs ik kan dat
Ook al vergeet ie af en toe zijn eigen instellingen en mijn telefoon en denkt ie daarna Noors te zijn
quote:Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horrorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor genres vind je leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |