Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat chromecast niet meer gebruikt kon worden?
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horror
Die ouwe kastjes geloof ik nog wel, die van mij in ieder geval welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Wilde net Stardust suggererenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles, post-apocalyptisch, thriller, misdaad, actie, comedy etc. eigenlijk alles behalve jankerige drama, fantasy of jumpscare horror
Nieuwe niet meer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ouwe kastjes geloof ik nog wel, die van mij in ieder geval wel
Ja denk dat dat niet zo mijn ding isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellen
jawel joh..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Elvi het volgende:
Die heeft het bij nooit normaal gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel joh..
misschien de alleroudste niet meer
Van de streampolitiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh wacht chromecast mag niet? Van wie niet?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Karzai het volgende:
tja vind ik nog al een stelling dat mijn moraal niet deugt als ik een dagje spijbel terwijl je iemand aan aan het kruis wil hangen als die rap luistert en wiet rookt
de rijke gemeenschap ontduikt onderwijl massaal belasting geld
ik voel mij niet schuldig en heb geleed
Wat was dat een tyfusslechte film.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net dungeons & dragons voorstellen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik ben opweg naar een last minute afspraak
echt, sommige mensen presteren het om om half 8 te vragen of je nog langs kan komen
goed, ik vang er geld voor dus prima
wie is 'nooit'?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft het bij nooit normaal gedaan.
Arrival is wel een mooie film, maar zit weinig tempo in, en ik mis daarin de afsluiting van het plotquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Arrival en Ready or Not zijn ook goed.
Ben je stiekem als gigolo aan het bijklussen in het weekend?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik ben opweg naar een last minute afspraak
echt, sommige mensen presteren het om om half 8 te vragen of je nog langs kan komen
goed, ik vang er geld voor dus prima
Jaquote:
Hard werkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem als gigolo aan het bijklussen in het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |