heeft ze dr kastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva het wordt me niet gegund door Biggie B
Meid
Je had al een cupcake
En een kledingtoken
ja ze moet wat te zaniken hebben he haha kleren heeft ze nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik haar wel 10x horen zeggen...
Ze heeft vanmiddag wel ruim een uur vlak onder haar microfoon haar nagels zitten vijlen!!!!quote:
Uur geleden wilde ze een feestje, maar ze wilde ook dr pyama aan.quote:
ja dat was wel leuk om te zien dat parcour zelfs Jolien durfde het ook aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.
Ze wou haar kast.....maar heeft een hele tijd zitten te bedenken wat ze aan moest.....werd een zwarte broek en zwarte trui. Kwam goed uit met al die spellen. Maar over dat jurkje die ze altijd aandoet als ze jarig is heeft ze het niet meer gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag wel ruim een uur vlak onder haar microfoon haar nagels zitten vijlen!!!!![]()
![]()
![]()
Heb me ook rot gezocht of jullie ergens te vinden warenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij bedankt dat je mijn insta wist![]()
Ik heb me de hele dag afgevraagd wat de fok er aan de hand was en ik kon niemand vragen![]()
![]()
Dus dank daarvoor
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb me ook rot gezocht of jullie ergens te vinden waren![]()
En nu is zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Resultaat van waardeloze casting.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is me wel een soort leegloop dit jaar zeg pootje wilt ook weg en Eva wilt ook weg gaat goed daar Lenie was al weg Wicky nou ja noodgedwongen weg en David ook weg
BB krijgt nieuwe record
Haha ik ook zat op gegeven moment op vivat forum maar was geen hout van te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
En nu is het zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Ik heb @ledn81 op X en @greysbones op WhatsApp, mijn lifelinesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
En nu is het zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Maar we zijn gelukkig allemaal niet verslaafdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha ik ook zat op gegeven moment op vivat forum maar was geen hout van te maken![]()
Dan heb je zeker geluk! Ik heb jullie allemaal stiekem wel gemist! Gebeurd er eindelijk weer wat, is FOK down, gelukkig was er ook een lange SL.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb @:Ledn81 op X en @:Greysbones op WhatsApp, mijn lifelines
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eva wilde al weg na een paar dagen. Die had vast gedacht dat ze er maar voor 1 weekje zou zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is me wel een soort leegloop dit jaar zeg pootje wilt ook weg en Eva wilt ook weg gaat goed daar Lenie was al weg Wicky nou ja noodgedwongen weg en David ook weg
BB krijgt nieuwe record
Een ouderwetse belpyramidequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..
Een beetje vers bloed importeren zou geen kwaad kunnen.. BB heeft al eerder omgeroepen dat iedereen die het niet leuk meer vind een uur kreeg om zijn/haar koffer te pakken, of voor eeuwig de sjaggo smoel te houden..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
BB krijgt nieuwe record
een telefooncirkel net als vroegerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
denk spel maar ik ben de kluts kwijt ik weet ook niet waar de loyaliteit van Jane ligt vanmiddag zit ze bij Jordy en de rest en vanmiddag weer met Axel en Elsa buitenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of het echt is maar het lijkt wel of er een soort van bekoeling is tussen Jane en Axel. Althans vanmiddag had Jane het koud en wilde de kachel aan doen, lukte haar niet en Axel die bij haar zat bleef rustig zitten terwijl anders hij alles voor haar doet. Hoort dit misschien bij hun spel dat hij ook meer met Eva optrekt.
Lol ja dat kan ookquote:
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een telefooncirkel net als vroeger
Ja e ht hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar we zijn gelukkig allemaal niet verslaafd
ja dat is fijn dan inderdaad ben je niet helemaal afgebonden hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, ik switch net over om dat te vermijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
niet 2x Elsa die haren uit haar kin plukt
Ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, ik switch net over om dat te vermijden
tijd van hun levenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Er is ook geen lol aan, het is daar stervenskoud ook nog eens
Ze zaten na het spel nog even samen buiten en deden pinkiepromise. Denk dat het wel goed zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of het echt is maar het lijkt wel of er een soort van bekoeling is tussen Jane en Axel. Althans vanmiddag had Jane het koud en wilde de kachel aan doen, lukte haar niet en Axel die bij haar zat bleef rustig zitten terwijl anders hij alles voor haar doet. Hoort dit misschien bij hun spel dat hij ook meer met Eva optrekt.
Iemand apart nemen voor peptalkquote:
Lekker man. Laat die leegloop maar beginnen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik geef het nog 24 uur en Pootje gaat
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje vers bloed importeren zou geen kwaad kunnen.. BB heeft al eerder omgeroepen dat iedereen die het niet leuk meer vind een uur kreeg om zijn/haar koffer te pakken, of voor eeuwig de sjaggo smoel te houden..
Zou BB nog maar eens moeten doen nu.. en snel
Vanmiddag/avond was er een gesprek tussen Axel en Jane. Axel vertrouwd Jordy niet, Jane zei dat ze wel goed is met Jordy en hem vertrouwd. Ze zei ook dat ze het wel snapt dat hij Jordy niet kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk spel maar ik ben de kluts kwijt ik weet ook niet waar de loyaliteit van Jane ligt vanmiddag zit ze bij Jordy en de rest en vanmiddag weer met Axel en Elsa buiten
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan zal er echt crisis zijn achter de schermen denk ik zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Afgelopen jaren was het daar juist zo warm, dat ze allemaal in t-shirts liepen. BB is echt terug naar de basics gegaan, maar dat ze het koud hebben gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Nou Eva en Jane willen ook mogelijk nog weg, dus let the exitshow beginquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dan zal er echt crisis zijn achter de schermen denk ik zo
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef rinardo het volgende:
Ik wilde net een vliegtuigje boven BB huis laten vliegen met mn 06 nummer en ''Fokkers voeg me toe'' en toen waren we er weer
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarmingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou Eva en Jane willen ook mogelijk nog weg, dus let the exitshow begin
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef rinardo het volgende:
Ik wilde net een vliegtuigje boven BB huis laten vliegen met mn 06 nummer en ''Fokkers voeg me toe'' en toen waren we er weer
Dat zal wel tegen het contract zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarming
Trap er niet inquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb totaal niks met Elsa, maar deze peptalk aan Pootje is wel lief, samen met Jane en Axel erbij.
Moet een kleine boost zijn voor Pootje.
Ja dat zou je met elkaar kunnen afspreken, zBB zit dan klem, denk wel dat het dan de laatste BB zal zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarming
Hehehequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel mooi kut, deze week Pootje en Eva er vrijwillig uit, en weer geen exit Keanu dus ...
Als het zo door gaat wint Keanu dit jaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel mooi kut, deze week Pootje en Eva er vrijwillig uit, en weer geen exit Keanu dus ...
Niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:46 schreef kater1 het volgende:
God dat gezicht van Mattie. Ook al een en al ellendigheid
Het thema is ook te vaag en slappe casting met mensen die hier helemaal niet tegen opgewassen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er is echt slecht gecast dit jaar
sabeau kwam toch ook heel laat of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:49 schreef mazaru het volgende:
Gewoon nieuwe erin voor de mensen die weglopen
Is opgegeten door Jordyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is de magneet van Sjeff kwijt
Hahaha ik heb hem door de plee gespoeld!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is de magneet van Sjeff kwijt
De vrouwen laten elkaar zien hoeveel bedpartners ze er elk gehad hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat krijgen we nu weer in de slaapkamer onder de snuggie
Neej.. het wordt Prinsesje UitDewind of die totaal onzichbare ½dooie Charisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wint Keanu dit jaar
Teddyberen tellen niet meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De vrouwen laten elkaar zien hoeveel bedpartners ze er elk gehad hebben.
Jolien heeft het dubbel van Eva. Milena heeft de helft van Eva.
En Sharice heeft vééééél meer dan alle andere
Onder haar bed vandaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Waar the f haalt Elsa elke keer die appels vandaan
Al is het in de laatste week. En dan ook nog eens niet genomineerd kunnen worden de eerste week dat ze erin zitten. Maar wel van te voren aankondigen als er mensen gaan roepen dat ze weg willen. Dan kunnen ze de blame bij de weglopers leggen en niet bij de nieuwkomers.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sabeau kwam toch ook heel laat of heb ik dat mis?
Daar moet gewoon een berg liggen van heb ik jou daarquote:
Zij bewaart ze en eet ze niet allemaal tegelijk op. En door ze te verstoppen kunnen ze ook niet gejat worden.quote:
Stoerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva 25 jongens gekust op 1 avond was 11of 12 jaar oud
Diequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn variant op Biggie Brother
Biggie Brother ik vindt je niet top
Want je geeft me Slob
Ik ga over de kop
Kinderen van 11 die niet snappen dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva 25 jongens gekust op 1 avond was 11of 12 jaar oud
Die bovenlip was al kapot van al dat tongetjedraaien met alle jeugd in Haarlem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef mazaru het volgende:
Een afgelikte boterham ziet er zo uit
[ afbeelding ]
Een afgelikte boterhamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva toen bestond het woord slet nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
komt alleen maar door Eva !quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
Wordt een beetje eenzijdig die gesprekken over bedpartners, seksuele escapades enz. Vindt het niet zo interessant meer. Lijkt vooral Eva’s favoriete onderwerp.
Het is altijd Eva die dat gesprekken in gang steekt, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
Wordt een beetje eenzijdig die gesprekken over bedpartners, seksuele escapades enz. Vindt het niet zo interessant meer. Lijkt vooral Eva’s favoriete onderwerp.
Ik vind het leuker dan het gelul van Keanu en Elsaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
ja juist die is echt gericht op sex alles wat hier op uit draait is door haar begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het is altijd Eva die dat gesprekken in gang steekt, ja.
Heb het er ook wel beetje mee gehad
Leeggezogen dus weer opgevuld. Net zo makkelijk. Kost een beetje maar das pappie en mammies probleem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die bovenlip was al kapot van al dat tongetjedraaien met alle jeugd in Haarlem.
Toen hadden we Ali als nationale clown die voor vermaak zorgdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef kater1 het volgende:
Eigenlijk was vorig jaar net zo saai. Behalve dat ze altijd halfnaakt liepen vanwege de warmte en eeuwig aan het kaarten of konkelen waren. En dat ellendige ping pongen.
Jane had in het begin Axel nodig omdat ze buiten de groep stond net als Axel. Maar ik denk dat Jane hetzelfde is als Matheus en ook aan zijn kant staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Vanmiddag/avond was er een gesprek tussen Axel en Jane. Axel vertrouwd Jordy niet, Jane zei dat ze wel goed is met Jordy en hem vertrouwd. Ze zei ook dat ze het wel snapt dat hij Jordy niet kan vertrouwen.
Daarom liggen ze zo vaak in bed. Ik denk dat de muren van dat huis niet veel voorstellen en slecht te verwarmen is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Heerlijk soms die opmerkingen van haarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:05 schreef Hznootje het volgende:
Jane zegt als ik dit zo hoor, dan ben ik een non
ja en dan nog beide ookquote:
Ziet er verloren uit zonder zoontje Wicky. Mis Wicky ook 😔quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef engine het volgende:
Elsa heeft haar eigen stream vanavond.
stiekum hoop ik dat hij terug mag komen na de begracenis als hij wilquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ziet er verloren uit zonder zoontje Wicky. Mis Wicky ook 😔
Waar woonde die oom ? In Suri?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:13 schreef Adat231 het volgende:
s
[..]
stiekum hoop ik dat hij terug mag komen na de begracenis als hij wil
Zelfs Elsa zegt je mag niet klagen....Mattie heeft helemaal niks gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze heeft weer wat om te zeuren Eva
nou BB van mijn mag je ondanks het retesaai is GEEN feestje geven!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben blij dat ze weer lekker kan lachen. Was zo sip de laatst dagen. Hoorde haar ook net zeggen dat ze nog lang niet weg wil. Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel rennen achter elkaar aan
hij wil een bak vol met bieten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Elsa zegt je mag niet klagen....Mattie heeft helemaal niks gehad.
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef kater1 het volgende:
Hé. lag Jordy daar al die tijd al? Wat is hij rustig dan.
Heb ik in mn hoofd zitten nu. Wil een bak vol met bieten. Een bak vol met bieeeten.quote:
net weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem wel gisteren zingen ja.
Meer dat hij, voor ons op een totaal idiote manier, mensen uit de put wil halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal op
Nee dat is echt door BB gezegd heb het zelf op stream gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Op X stonddat de het winnende team 15k en het verliezende team een nominatie voor allen.
Dat las ik hier nergens.
Bericht kan ik dus negeren
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal op
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee dat is echt door BB gezegd heb het zelf op stream gehoord
Ik heb Jordy wel horen praten over 3 k de manquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Op X stonddat de het winnende team 15k en het verliezende team een nominatie voor allen.
Dat las ik hier nergens.
De rol van Milena is soort van DM geloof ik maar ze mag ook weer niet alles bepalenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tnx mate.
Dat is wel goed nieuws, eindelijk die prijzenpot omhoog.
En Milena, die mag DM zijn en niet meedoen voor het geld?
Die paar keren dat ik ff heb gekeken heb ik hem daar ook over gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Jordy wel horen praten over 3 k de man
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn vader vertelde vroeger altijd je hebt een kroon op je hoofd en laat die je nooit afnemen want die krijg je nooit meer terug
Ook een dooie dus die Jane.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva iedereen had zich zo verheugd op een feestje
Jane nou vooral jij
Eva iedereen toch
Jane Nee
oja das waarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald idd
De bedden zijn net verschoondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien ligt in Jordy;s bed.
Ik vind dat vies
maar denk dat ze het hier op fok niet kennen de uitspreekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald idd
Zoeken naar ster hopend dat haar Jordy aan haar denkt maar die zit in Thailand trainen voor een box battle. Weet ze niet eens. Maar goed in Thailand zijn ook sterren. 🙂quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat naar buiten voor een ster
Maar niet met Jordyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien ligt in Jordy;s bed.
Ik vind dat vies
dat is der fully black casual wearquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Rhosyn het volgende:
Eva heeft haar kast eindelijk en nu loopt ze rond in een te groot begrafenispak
gewoon de ouderwetse normale BB moeten ze gewoon weer doen die opzet niet dit !quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
BB is niet meer zo leuk om naar te kijken, ergens een goed teken maar ook een signaal dat het weinig boeiend is met die kledingkasten regels en armoede..
Ik gok op operatie mee-eterquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
Wtf is milena met Charice aan het uitspoken
Ik zag hem hangen..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Pootje met een snelle beweging een wasknijper onder aan Eva's jasje geplakt![]()
was te laat met cappen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Pootje met een snelle beweging een wasknijper onder aan Eva's jasje geplakt![]()
was te laat met cappen
[ afbeelding ]
Nou, zo komt het op mij niet over. Meer dat hij er de draak mee steektquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Meer dat hij, voor ons op een totaal idiote manier, mensen uit de put wil halen.
Team Enginequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:48 schreef engine het volgende:
Ik wil gewoon een gigantisch goeie speech voor jullie neerzetten.
Net als de borrel.
Jordyquote:
Dag 50quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Team Engine![]()
Waar wanneer hoe laat![]()
dacht dat er een echt stift was geloof ik waar Pootje ook mee tekende ofzo Jane heeft hele recepten geschrevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij schrijven ze alleen met makeup, oog-of-wenkbrauwpotloodjes
nee geen pyjama komt een feestjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar vroeg naar bed
Dacht zuiver dat Jane met make-up schreefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Verity het volgende:
Jordy en Mattheus gaan volgende week vrijdag een "50 dagen borrel organiseren". Jordy gaat daarbij een speech geven.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht zuiver dat Jane met make-up schreef
verkeerde gequote, misschien moet ik ook maar naar bed![]()
Volgens mij over de relatiestatus van Mattie en zijn vriendinquote:
Proosten met slobquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Verity het volgende:
Jordy en Mattheus gaan volgende week vrijdag een "50 dagen borrel" organiseren. Jordy gaat daarbij een speech geven.
Ben het er deels mee eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je iets van thuis wilt, ga dan naar huis of stop met zeiken
In het SV heb ik wel staan dat het om 15k gaat. Heb ik inderdaad ergens gelezen. Dat andere kan ik niet bevestigen....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Dat las ik hier nergens.
Zeker meer eten, meer douches en allemaal de kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het er deels mee eens
Maar BB maakt het wel heel bont dit jaar
Ze hebben nog nooit zo weinig te doen gehad
En zo weinig eten / douchen/ etc
Ook BB zal hier wat mee moeten doen
Milena is zo’ntype die een hond koopt en hem na een maand weer weg doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil misschien een dier kopen voor haar kinderen, maar ze heeft altijd gezegd dat niet te willen
Statussymboolquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil misschien een dier kopen voor haar kinderen, maar ze heeft altijd gezegd dat niet te willen
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Milena is zo’ntype die een hond koopt en hem na een maand weer weg doet
omdat hij haar huis vies maaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik was de ideale tactische BB speler zeiden ze in de DBK
Eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het er deels mee eens
Maar BB maakt het wel heel bont dit jaar
Ze hebben nog nooit zo weinig te doen gehad
En zo weinig eten / douchen/ etc
Ook BB zal hier wat mee moeten doen
echt sneu. trek dat soort mensen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ook
Ze vond hem te druk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ook
Ze vond hem te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |