Ben het er deels mee eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je iets van thuis wilt, ga dan naar huis of stop met zeiken
In het SV heb ik wel staan dat het om 15k gaat. Heb ik inderdaad ergens gelezen. Dat andere kan ik niet bevestigen....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Op X stonddat de het winnende team 15k en het verliezende team een nominatie voor allen.
Dat las ik hier nergens.
Bericht kan ik dus negeren
Zeker meer eten, meer douches en allemaal de kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het er deels mee eens
Maar BB maakt het wel heel bont dit jaar
Ze hebben nog nooit zo weinig te doen gehad
En zo weinig eten / douchen/ etc
Ook BB zal hier wat mee moeten doen
Milena is zo’ntype die een hond koopt en hem na een maand weer weg doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil misschien een dier kopen voor haar kinderen, maar ze heeft altijd gezegd dat niet te willen
Statussymboolquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil misschien een dier kopen voor haar kinderen, maar ze heeft altijd gezegd dat niet te willen
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Milena is zo’ntype die een hond koopt en hem na een maand weer weg doet
omdat hij haar huis vies maaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik was de ideale tactische BB speler zeiden ze in de DBK
Eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het er deels mee eens
Maar BB maakt het wel heel bont dit jaar
Ze hebben nog nooit zo weinig te doen gehad
En zo weinig eten / douchen/ etc
Ook BB zal hier wat mee moeten doen
echt sneu. trek dat soort mensen niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ook
Ze vond hem te druk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat deed de achterbuurvrouw hier ook
Ze vond hem te druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |