heeft ze dr kastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva het wordt me niet gegund door Biggie B
Meid
Je had al een cupcake
En een kledingtoken
ja ze moet wat te zaniken hebben he haha kleren heeft ze nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik haar wel 10x horen zeggen...
Ze heeft vanmiddag wel ruim een uur vlak onder haar microfoon haar nagels zitten vijlen!!!!quote:
Uur geleden wilde ze een feestje, maar ze wilde ook dr pyama aan.quote:
ja dat was wel leuk om te zien dat parcour zelfs Jolien durfde het ook aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.
Ze wou haar kast.....maar heeft een hele tijd zitten te bedenken wat ze aan moest.....werd een zwarte broek en zwarte trui. Kwam goed uit met al die spellen. Maar over dat jurkje die ze altijd aandoet als ze jarig is heeft ze het niet meer gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag wel ruim een uur vlak onder haar microfoon haar nagels zitten vijlen!!!!![]()
![]()
![]()
Heb me ook rot gezocht of jullie ergens te vinden warenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij bedankt dat je mijn insta wist![]()
Ik heb me de hele dag afgevraagd wat de fok er aan de hand was en ik kon niemand vragen![]()
![]()
Dus dank daarvoor
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb me ook rot gezocht of jullie ergens te vinden waren![]()
En nu is zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Resultaat van waardeloze casting.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is me wel een soort leegloop dit jaar zeg pootje wilt ook weg en Eva wilt ook weg gaat goed daar Lenie was al weg Wicky nou ja noodgedwongen weg en David ook weg
BB krijgt nieuwe record
Haha ik ook zat op gegeven moment op vivat forum maar was geen hout van te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
En nu is het zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Ik heb @ledn81 op X en @greysbones op WhatsApp, mijn lifelinesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
En nu is het zo saai op de streams dat er behalve dat niks over te zeggen is
Maar we zijn gelukkig allemaal niet verslaafdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha ik ook zat op gegeven moment op vivat forum maar was geen hout van te maken![]()
Dan heb je zeker geluk! Ik heb jullie allemaal stiekem wel gemist! Gebeurd er eindelijk weer wat, is FOK down, gelukkig was er ook een lange SL.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb @:Ledn81 op X en @:Greysbones op WhatsApp, mijn lifelines
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb @:Ledn81 op X en @:Greysbones op WhatsApp, mijn lifelines
Eva wilde al weg na een paar dagen. Die had vast gedacht dat ze er maar voor 1 weekje zou zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het is me wel een soort leegloop dit jaar zeg pootje wilt ook weg en Eva wilt ook weg gaat goed daar Lenie was al weg Wicky nou ja noodgedwongen weg en David ook weg
BB krijgt nieuwe record
Een ouderwetse belpyramidequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..
Een beetje vers bloed importeren zou geen kwaad kunnen.. BB heeft al eerder omgeroepen dat iedereen die het niet leuk meer vind een uur kreeg om zijn/haar koffer te pakken, of voor eeuwig de sjaggo smoel te houden..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
BB krijgt nieuwe record
een telefooncirkel net als vroegerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik @:Ledn81 ook op X en verder niemand kunnen vinden. We moeten maar een Nood Whatsapp groep oprichten..
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
denk spel maar ik ben de kluts kwijt ik weet ook niet waar de loyaliteit van Jane ligt vanmiddag zit ze bij Jordy en de rest en vanmiddag weer met Axel en Elsa buitenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of het echt is maar het lijkt wel of er een soort van bekoeling is tussen Jane en Axel. Althans vanmiddag had Jane het koud en wilde de kachel aan doen, lukte haar niet en Axel die bij haar zat bleef rustig zitten terwijl anders hij alles voor haar doet. Hoort dit misschien bij hun spel dat hij ook meer met Eva optrekt.
Lol ja dat kan ookquote:
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een telefooncirkel net als vroeger
Ja e ht hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar we zijn gelukkig allemaal niet verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |