Hij blijft maar doorgaan hè, draait alles weer naar zichzelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu stop met zeuren je bent er nog, je had ook bij de Mac kunnen zitten
Die heeft nu een kronkel omdat hij minder stemmen heeft gekregen dan die andere twee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu stop met zeuren je bent er nog, je had ook bij de Mac kunnen zitten
Ja dat is ook zo maar hij blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft nu een kronkel omdat hij minder stemmen heeft gekregen dan die andere twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet nu hoe Milena zich probeert in te likken bij Sharice, Jolien e.d.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:10 schreef TheVulture het volgende:
Net de SV gelezen, maar ik snap niet zo goed wat Mattie nu verkeerd heeft gedaan met Milena waardoor zijn relatie nu niet meer ok is
Ja maar ik las het meer alsof zijn relatie thuis nu niet ok zou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij ziet nu hoe Milena zich probeert in te likken bij Sharice, Jolien e.d.
Oh zo. Tja, dat is aan de (ex)vriendin van Mattie en Mattie zelf om dat samen uit te vogelen als Mattie eruit is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik las het meer alsof zijn relatie thuis nu niet ok zou zijn
Ze heeft nog meer deze keer, ze is de slob zat, de tuinset kan haar kont kussen, net als keukendeel B enz enzquote:
Eens, bij die koffers vorig seizoen die nog over waren werden die gewoon gegeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Eva heeft wel gelijk imo. Over dat de lol wel af is van die slob en kledingkasten enz.
Ik ben er al wel aan gewend. De bewoners nog niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Eva heeft wel gelijk imo. Over dat de lol wel af is van die slob en kledingkasten enz.
Dat is precies wat Jane zei tegen Mattie toen hij haar vroeg of de relatie nu uit was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, dat is aan de (ex)vriendin van Mattie en Mattie zelf om dat samen uit te vogelen als Mattie eruit is.
Ik ook, slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen gaat naar bed en meteen een SL. Dan ga ik ook maar![]()
Mwoa. Niet echt mee eens. Gaat allemaal op een veel te traag tempo. Die vuuropdracht was trouwens vrij onhaalbaar ook. Ik snap gewoon het nut niet echt van dit concept. Dat je dat voor de eerste 4 weken plant is nog wel okee, maar dan moet het ook wel klaar zijn imo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben er al wel aan gewend. De bewoners nog niet.![]()
Ze hebben al diverse opdrachten zelf verkloot, door niet goed te communiceren, geen plan te maken en niet goed samen te werken. Ze hebben het dus ook zelf in de hand, of in dit geval: uit handen gegeven.
Jolien heeft milena vrijstelling gegunt toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Streamverslagen lezen. Ik lees daar.
Axel heeft Milena een vrijstelling gegund.
Ik snap dat niet hoor.![]()
Wicky weg.
David weg.
Keanu blijft.
Milena vrijstelling.
Jane vertrouw ik niet.
Die staat aan de kant van Mattheus.
En Mattheus zit aan de kant van Milena.
En Milena heeft Charice en Eva en Keanu.
En Keanu heeft Jolien.
En Jolien heeft Jordy.
Dag Elsa en Axel en Pootje.
Oh? Ik las dat Axel hem aan Milena gaf.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jolien heeft milena vrijstelling gegunt toch?
Uit sv topicquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat Axel hem aan Milena gaf.
Was het spel met de giftige appelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Streamverslagen lezen. Ik lees daar.
Axel heeft Milena een vrijstelling gegund.
Ik snap dat niet hoor.![]()
Wicky weg.
David weg.
Keanu blijft.
Milena vrijstelling.
MMM Ik las in die zin dat omdat Axel al eens een vrijstelling had gunde deze dus nu aan Milena.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uit sv topic
Jane geeft 'm als eerste aan Sharice. Op het eind krijgt Jolien de appel. Ze moet dan nog kiezen tussen Milena en Axel. Ze kiest ervoor om de appel aan Axel te geven, omdat ze Axel al eens een vrijstelling had gegund, en deze dus nu aan Milena gunt.
* greysbones legt ontbijtkoek weer wegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Ochtend praat wat mooie is besneden of niet besneden Eva en Charice vinden besneden mooier
Misschien moet je goed lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:42 schreef b_engeltje het volgende:
Ik snap ff niet wat er gisteren is gebeurd
3 laatsten jolien milena axel
Jolien geeft de appel aan milena
Dan zou milena hem toch aan axel moeten geven
Hoezo heeft milena hem dan gekregen
Dan heeft toch jane geen fout gemaakt maar axel
Jane mocht de appel 2x door geven?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het spel met de giftige appel
De telefoon ging
Jane nam op
Kom naar de gameroom
Daar gekomen een kist met appels
Waarvan 1 giftig
Jane mocht zelf bepalen aan wie ze die zou geven
Dat had invloed op het spel dat ze zouden gaan spelen in de game room
Jane gaf hem aan Sharice
In de gameroom gaf sharice hem aan Keanu en ze moest vertrekken uit de gameroom
Keanu gaf hem aan Jordy en moest vertrekken
Jordy gaf hem aan …
…
Jane aan mattie
Mattie aan pootje
Pootje aan Jolien
Jolien aan Axel
En toen was alleen milena nog over
Die won de vrijstelling
Ja in principe welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane mocht de appel 2x door geven?
Jolien vertelde toen ze de kamer in kwam dat milena hem hadquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane mocht de appel 2x door geven?
Geloof mij. Jane staat niet aan de kant van Axel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
Jane had de appel niet aan mattie moeten geven
En Jolien had de appel niet aan Axel moeten geven
Ze wisten waar ze voor speelden in de gameroom
Door de appel aan mattie te gevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geloof mij. Jane staat niet aan de kant van Axel.
Die is daar voor Mattheus de vriend van haar vriendin.
En dat hele het is uit met die vriendin geloof ik ook niet.
Alles voor de media en voor de win.
Eergisteren vertelde ze mog dat ze een soort van bontje heeft met axelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geloof mij. Jane staat niet aan de kant van Axel.
Die is daar voor Mattheus de vriend van haar vriendin.
En dat hele het is uit met die vriendin geloof ik ook niet.
Alles voor de media en voor de win.
Jolien wist dat Axel hem alleen nog aan 1 kon geven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jolien vertelde toen ze de kamer in kwam dat milena hem had
Dan ga ik er vanuit dat zij hem aan milena heeft gegeven
Als iemand de appel kreeg mochten ze aangeven wie hem dan moest krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien wist dat Axel hem alleen nog aan 1 kon geven waarschijnlijk.
Wie dit spel heeft verzonnen mag de schijt krijgen.
Geef de appel door als en daarna nog een keer. Belachelijk.
Heeft jolien haar eigen nominatie in de kaart gespeeldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand de appel kreeg mochten ze aangeven wie hem dan moest krijgen
En moest dan de gameroom verlaten
Dus ja toen Jolien hem aan Axel gaf
Was er verder alleen nog milena in de gameroom
Dus Jolien wist dat milena dan de vrijstelling zou ‘winnen ‘
Doen ze bijna iedere ochtendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Jane trekt nu naar Elsa ??
Staat met Elsa onder de douche
Ze gaan een koude douche nemen
Je overdrijft. Uithongeren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
Bb moet ze nu toch wat meer eten gaan geven want dat mensen zo afvallen is niet normaal meer. Axel wordt ook steeds smaller. Tot nu toe alleen bij milena en eva vind kk het meevallen. Van de starters zie je bij milena niet echt dat ze minder weegt. Jordy het meeste, die zijn gezicht valt nu echt in. Ze hebben geen energie voor enige activiteit dus wat voor nut heeft dat uithongeren.
De pindakaas is allang opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je overdrijft. Uithongeren.![]()
Ze hebben slob. Appels. En s avonds gehakt en taco;s. Bonen. Pindakaas met dadels.
Het zal weinig zijn maar het is persee niet uithongeren.
Het is te weinig, ze vallen allemaal afquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben slob. Appels. En s avonds gehakt en taco;s. Bonen. Pindakaas met dadels.
Misschien, maar team Axel bestaat alleen uit Elsa, Jane (half om half) en Pootje,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft jolien haar eigen nominatie in de kaart gespeeld
Bij "team" axel was ze veilig geweest
Bij team milena niet
Ja sinds gisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De pindakaas is allang op
De dadels zijn allang op
Het gehakt is ook op ( als het goed is na gisteravond )
Volgens mij morgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren.
Krijgen ze vandaag geen nieuw menu?
Nou nee eergisteren nacht heeft er een gesprek plaats gevonden met axel jane keano jordi geloof ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien, maar team Axel bestaat alleen uit Elsa, Jane (half om half) en Pootje,
Daar ga je geen mensen mee weg spelen.
Het enige wat team Axel kan redden is de kijker die hun laat blijven.
Maar ja..
Ik heb nog een EJVJ trauma
Als je heel veel afvalt in paar weken is dat niet gezond. Crash dieet en mensen hebben echt de hele over eten en dat ze honger hebben. Te weinig eiwitten perdag dat ze binnen krijgen en vitamine via pillen is ook niet goedquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alle 2 dat ze zo terug zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
Zwart beeld
BB is lekker bezig ..
Gaat hij Eva eruit zetten ?
het is geen uithongeren, Ze kunnen alle voedingstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben. Ze hebben slob, elke dag verse groente en vers fruit en vlees. De extra's zijn van de week ook nog geweest en daar zaten ook goede dingen bij.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat stress mee speelt. Ik denk dat aan BB mee doen spanning en stress oplevert.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je heel veel afvalt in paar weken is dat niet gezond. Crash dieet en mensen hebben echt de hele over eten en dat ze honger hebben. Te weinig eiwitten perdag dat ze binnen krijgen en vitamine via pillen is ook niet goed
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Ireth het volgende:
Tis een soort Squid Game, kijken wie er als eerste omvalt
Als ze allemaal goede bouwstoffen zouden hebben zouden ze niet zo hard afvallenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het is geen uithongeren, Ze kunnen alle voedingstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben. Ze hebben slob, elke dag verse groente en vers fruit en vlees. De extra's zijn van de week ook nog geweest en daar zaten ook goede dingen bij.
De slob zitten extra proteinen en eiwitten in
het is alleen saai, zonder zout, zonder kruiden, zonder suiker.
De reden dat ze zo afvallen ligt volgens mij aan het niet kunnen snacken, geen suiker, geen loze calorieen als in snoep enz
de reden dat David zo was afgevallen was dat hij geen slob wilde eten en geen groente en verder eigenlijk niets lustte wat werd klaargemaakt.
zeker zal de stress meespelen. Maar volgens mij is het ook heel erg het gebrek aan suiker, suiker geeft snelle energie, Als je zag hoe ze gisteren gingen stuiteren van de chocoladequote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat stress mee speelt. Ik denk dat aan BB mee doen spanning en stress oplevert.
En daar kan je ook van afvallen of veel willen eten. Trek hebben in vet en suiker. Dat geeft troost.
Er is weinig troost in dat huis.
En BB is ook niet lief.
En de psycholoog zegt dat je het naast je neer moet leggen.
Elsa is al goed gemutst zie ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal in mij ogen ingrijpende veranderingen moeten doorvoeren zodat de bewoners iets beter gemutst worden, want zo blijven ze lamlendig rondhangen.
Ze hebben ook geen zout denk ik nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het is geen uithongeren, Ze kunnen alle voedingstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben. Ze hebben slob, elke dag verse groente en vers fruit en vlees. De extra's zijn van de week ook nog geweest en daar zaten ook goede dingen bij.
De slob zitten extra proteinen en eiwitten in
het is alleen saai, zonder zout, zonder kruiden, zonder suiker.
De reden dat ze zo afvallen ligt volgens mij aan het niet kunnen snacken, geen suiker, geen loze calorieen als in snoep enz
de reden dat David zo was afgevallen was dat hij geen slob wilde eten en geen groente en verder eigenlijk niets lustte wat werd klaargemaakt.
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal in mij ogen ingrijpende veranderingen moeten doorvoeren zodat de bewoners iets beter gemutst worden, want zo blijven ze lamlendig rondhangen.
Hij at niets. wilde geen slob eten en geen groentesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.
Het slechte eten wat ze krijgen je lichaam aftakelde. Valt mij echt mee dat ze dat hebben laten horen
Het eten is ook gewoon te minimaal. Er zullen vast genoeg voedingstoffen inzitten om ze op de been te houden, maar ook niet meer dan dat. Het zorgt voor humeurige en depressieve bewoners die liever naar huis willen dan actief deel te nemen aan BB tel daar de slechte casting bij op en je krijgt deze treinramp in wording.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.
Het slechte eten wat ze krijgen je lichaam aftakelde. Valt mij echt mee dat ze dat hebben laten horen
Wat? Heeft Milena vrijstelling en ze is DM ?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu geef Mikena advies over de te kiezen weelky basics
Kiest wat lekker is en het meest vult
Zingen was ergens rond 0:30 en later nog een keer toen Peter haar feliciteerdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Eva smeer spul in haar haar om de staart strak te trekken.
Hebben ze al voor haar gezongen?
Van wc papier slingers gemaakt.
Ja ze moet belangrijke keuzes makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat? Heeft Milena vrijstelling en ze is DM ?
Het is toch nog niet bekend dat ze DM is? Ze heeft die pin ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ze moet belangrijke keuzes maken
Dus dm
Nee maar Elsa had die vorige week ook niet en mocht ook àlles beslissenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is toch nog niet bekend dat ze DM is? Ze heeft die pin ook niet.
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee maar Elsa had die vorige week ook niet en mocht ook àlles beslissen
Zou kunnen we gaan het zienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.
Mssn moet ze wel teams kiezen en een DM aanwijzen
Maar ik gok dat Keanu ook nog een grote gegund gaat krijgen als er een echte DM komt.
Die is nog genomineerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.
Mssn moet ze wel teams kiezen en een DM aanwijzen
Maar ik gok dat Keanu ook nog een grote gegund gaat krijgen als er een echte DM komt.
Lelijk om het dan moedwillig te weigeren......quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje is nu duidelijk aan het praten. Hij kan het wel.
Thomas Edison was een Amerikaanse uitvinder die ernaar streefde om elektrisch licht voor iedereen toegankelijk te maken. In 1879 presenteerde hij de gloeilamp, maar daarmee was er nog geen elektriciteitsnetwerk waardoor elektriciteit en licht in ieders huis is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Edison toch licht uitgevonden of ben ik verkeerd. Ze hebben het over watt en ampère
Als je maar lang genoeg zeurt krijg je hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt niet echt overlegd direct wordt besloten dat het Eva wordt
Eva heeft even wat positiefs nodigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zei wel een kast en cupcake en mattie kreegt niets. Goedmakertje om haar binnen te laten. Geef ook jane en axel dan hun kast nu.
Eva zei gisteren dat ze het meeste depri van iedereen was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eva heeft even wat positiefs nodig
Eva dreigt op te stappen als ze zich niet wat beter gaat voelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eva zei gisteren dat ze het meeste depri van iedereen was.
Dus net als thuis, krijgt ze het met een gouden lepel ingegoten.
Onverwachts een dagje vrij. 🫣quote:
we zijn weer lekker vlot ook zo te merkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onverwachts een dagje vrij. 🫣
Maar goed laten we het maar over de streams hebben
Helemaal mee eens wat een gemis Fok er niet maar we zij er weer gelukkigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef vera_k het volgende:
Hai allemaal, ik ben een echte lurker maar wow, wat heb ik jullie allemaal gemist en wat fijn dat fok er weer is!!!
BB is gewoon niet hetzelfde zonder jullie commentaar. 😊
Ja was bij mij ook..vond er niks aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zonder fok ook gewoon geen streams gekeken... dat was niet leukCOS maakt de streams leuk
Precies was niks aan zinder Fokquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zonder fok ook gewoon geen streams gekeken... dat was niet leukCOS maakt de streams leuk
Ik heb de tv wel aan staan gehad, maar ik heb amper wat meegekregen. Heb me gerealiseerd dat ik meer aan de COS hier verslingerd ben dan aan de show op zich.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
ik heb maar een gedeelte gekeken omdat ik het zonder COS ook niet leuk vindquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef Harry het volgende:
Graag de streamverslagen aanvullen aub !
Denkt aan LiOnHeart, KinkiJan of KissingBird......
Spiek anders bij de buren van Facebook, bij de groep van Olli & Koen's BB Lounge.
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaatquote:
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Dat heb ik haar wel 10x horen zeggen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaat
Ballen op elkaar slaan wat is dat voor sadistisch gedrag daar bij de FEBOquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja was spel soort tennis spel met ballen op bewoners slaan en team groen gewonnen
Op foto's soory beetje onduidelijk beschrevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ballen op elkaar slaan wat is dat voor sadistisch gedrag daar bij de FEBO
Mensen die zich geroepen voelen kunnen dat prima aanvullen ..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb maar een gedeelte gekeken omdat ik het zonder COS ook niet leuk vind
Fijn voor Eva dat ze haar kastje heeft nu wil ik haar ook in een jurk zienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaat
Wat ik heb gezien was groep roze al zuur voor ze begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef kater1 het volgende:
Eva heeft haar kledingkast, gegund door de bewoners. Er zijn twee teams samengesteld door Milena, roze tegen groen. Groen won (Keano, Axel Elsa Mattie en Jolien) Wat precies ze gewonnen hebben weet ik niet. Ze hadden het over geldbedragen en groep roze was erg zuur.We mochten kiezen wie van de bewoners aerobic les mocht geven, samen met zelfgekozen partner.
2 of meer, ze dragen hun eigen kleurtje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.
Ze heeft hem soort van opgeëistquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fijn voor Eva dat ze haar kastje heeft nu wil ik haar ook in een jurk zien
Ze krijgen nog 2 spellen wat ik begreep en daar kunnen ze 15.ooo euro mee winnen als ik het goed begrepen hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef Hznootje het volgende:
Enige wat ik weet is dat er 2 groepen waren, Team groen en Team roze. er was een tennisspel waarmee ze geld konden winnen en tegenstanders konden uitschakelen. Team groen heeft gewonnen.
Jordy was weer erg teleurgesteld.
In tussen tijd heeft Milena heel de tijd in de stoel liggen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kartel overleg - 15 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doe ik zeker niet , heb een kort stukje geschreven met wat ik gezien heb, rest mag iemand zelf doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die zich geroepen voelen kunnen dat prima aanvullen ..
Je hoeft niet overal en nergens wat vandaan te halen
Amper gekeken , zonder FOK! zijn de streams nog minder leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef spapaars het volgende:
Nou terug dus.
Weinig te melden, ook de livestreams waren een doffe sl-ellende.
Niet zo vreemd met Sharice en Jordyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was groep roze al zuur voor ze begonnen
Bijna iedereen heeft het gehad, soms met een telefoontje, en ze is jarig, niets mis met een kadootje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft hem soort van opgeëist
Vind ik echt belachelijk!
2 roze en groen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 of meer, ze dragen hun eigen kleurtje.
Ik vind Eva leuk maar dat zeuren om die kast was wel irritant jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft hem soort van opgeëist
Vind ik echt belachelijk!
Eva, is it you???quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef Willewa het volgende:
Heyyy daar zijn we weer. Ik miste Fok echt bij BB haha. Zonder Fok is BB niet compleet![]()
Mooi op tijd voor het feestje straks(hoop ik ;p)
Mochten ze vrij zelf kiezen waar ze wilden slapen, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Hznootje het volgende:
En de suite is nog ingedeeld: Elsa, Jane en Jolien. Sharice moest en zou bij Milena slapen
camera stagiaires krijgen lesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze sfeerbeelden aan het opnemen??
En niemand was verbaasdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja en Peter had nog iets gezegd dat en snachts ook gegeten werd.
ik zet dit in het SV erbij nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat is streams kijken zoveel minder leuk zonder de cossers zeg .
Kleine samenvatting van vandaag :
Er zijn 2 teams gemaakt door Milena.
Team groen : elsa , Keanu, Jolien, Axel, Mattie
Team rose: jordy, pootje, Charice, jane ,Eva.
Spel gespeeld waarbij Team groen heeft gewonnen.
Er gaan 3 spellen gespeeld worden.
De verliezers krijgen targets.
Voor nu liggen de meeste te slapen.
In de suite gaan nu liggen : elsa,Jolien en Jane.
Ze mochten zelf uitmaken wie er ging slapen.
Jolien is wel met lichte dwang richting de suite gestuurd, zodat Sharice bij Milena kon liggenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat is streams kijken zoveel minder leuk zonder de cossers zeg .
Kleine samenvatting van vandaag :
Er zijn 2 teams gemaakt door Milena.
Team groen : elsa , Keanu, Jolien, Axel, Mattie
Team rose: jordy, pootje, Charice, jane ,Eva.
Spel gespeeld waarbij Team groen heeft gewonnen.
Er gaan 3 spellen gespeeld worden.
De verliezers krijgen targets.
Voor nu liggen de meeste te slapen.
In de suite gaan nu liggen : elsa,Jolien en Jane.
Ze mochten zelf uitmaken wie er ging slapen.
Hij lijkt vandaag (voorlopig) alvast wat minder zeurderig. Hij zei ook dat hij gewoon meer wou genieten etc, blablaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef engine het volgende:
Zo jammer dat Keanu niet vertrokken is.
Ow en sharice wilde invloed uitoefenen op milena met samenstellen van teamsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zet dit in het SV erbij nog
Maar ze nam wel haar 'eigen' kussens mee, want die roken nog naar Jeff. Volgens haarzelvequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien is wel met lichte dwang richting de suite gestuurd, zodat Sharice bij Milena kon liggen
Kan dat geneuzel van hem echt niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij lijkt vandaag (voorlopig) alvast wat minder zeurderig. Hij zei ook dat hij gewoon meer wou genieten etc, blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niu ik vind Elsa ook taai hoor om naar te luisterenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel van hem echt niet meer aanhoren.
Ze zei deze avond (na de kledingkast) nog dat ze zo FOMO had omdat haar vrienden vanavond een feestje hebben, en zij helemaal niets.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
Ga gelijk lezen, tnx!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb SV bijwerkt met alles wat er vandaag gebeurd is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
Ja die ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niu ik vind Elsa ook taai hoor om naar te luisteren
Niu de week daarna Eva…zijn we alweer 2 weken verderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.
Ze verwachten allen dat hij het niet vol gaat houden en opstapt of zich weg laat stemmen als hij de kans krijgt.
Goed om te zien dat Exit-Chantage nog steeds werkt als er teveel poppetjes in korte tijd dreigen op te rotten...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant .. populair bij de FB BelgDe grootste BB FB paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dank je, voor alle moeite die en jij en de anderen er in steken ...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
donequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef Harry het volgende:
Graag de streamverslagen aanvullen aub !
Denkt aan LiOnHeart, KinkiJan of KissingBird......
Spiek anders bij de buren van Facebook, bij de groep van Olli & Koen's BB Lounge.
Ik heb mijn zolder opgeruimdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:07 schreef kater1 het volgende:
Goh wat heerlijk weer hier te zijn. Veel gezelliger streams kijken zo. (Ben wel lekker opgeschoten met m'n werk vandaag)
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.quote:
Bijna allemaal gaven ze wel wat toe zij het hier en daar met een knipoogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef Inka het volgende:
[..]
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hadden rond 17u al avondetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Gereorganiseerdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?)
Heb zowaar loopruimte gecreëerd
Klik op de smiley onder het invoerveldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Linnied het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik de livestream veel minder leuk vindt als ik jullie commentaar niet erbij kan lezen. Heb gepoogd op andere forums mee te lezen maar nee. Er gaat niks boven FOK!
(Hoe doen jullie toch die smileys. Ik zie ze nergens)
Time doesn’t fly when BB er een saaie bende van maakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje wil bericht van thuis
Hoe lang is hij er
Nee jij bedankt dat je mijn insta wistquote:
Oké ik snapt het wel, maar doe dan niet mee aan BBquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |