Bijna allemaal gaven ze wel wat toe zij het hier en daar met een knipoogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef Inka het volgende:
[..]
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hadden rond 17u al avondetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Gereorganiseerdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?)
Heb zowaar loopruimte gecreëerd
Klik op de smiley onder het invoerveldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Linnied het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik de livestream veel minder leuk vindt als ik jullie commentaar niet erbij kan lezen. Heb gepoogd op andere forums mee te lezen maar nee. Er gaat niks boven FOK!
(Hoe doen jullie toch die smileys. Ik zie ze nergens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Time doesn’t fly when BB er een saaie bende van maakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje wil bericht van thuis
Hoe lang is hij er
Nee jij bedankt dat je mijn insta wistquote:
Oké ik snapt het wel, maar doe dan niet mee aan BBquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |