2 of meer, ze dragen hun eigen kleurtje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.
Ze heeft hem soort van opgeëistquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fijn voor Eva dat ze haar kastje heeft nu wil ik haar ook in een jurk zien
Ze krijgen nog 2 spellen wat ik begreep en daar kunnen ze 15.ooo euro mee winnen als ik het goed begrepen hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef Hznootje het volgende:
Enige wat ik weet is dat er 2 groepen waren, Team groen en Team roze. er was een tennisspel waarmee ze geld konden winnen en tegenstanders konden uitschakelen. Team groen heeft gewonnen.
Jordy was weer erg teleurgesteld.
In tussen tijd heeft Milena heel de tijd in de stoel liggen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kartel overleg - 15 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doe ik zeker niet , heb een kort stukje geschreven met wat ik gezien heb, rest mag iemand zelf doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die zich geroepen voelen kunnen dat prima aanvullen ..
Je hoeft niet overal en nergens wat vandaan te halen
Amper gekeken , zonder FOK! zijn de streams nog minder leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef spapaars het volgende:
Nou terug dus.
Weinig te melden, ook de livestreams waren een doffe sl-ellende.
Niet zo vreemd met Sharice en Jordyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was groep roze al zuur voor ze begonnen
Bijna iedereen heeft het gehad, soms met een telefoontje, en ze is jarig, niets mis met een kadootje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft hem soort van opgeëist
Vind ik echt belachelijk!
2 roze en groen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 of meer, ze dragen hun eigen kleurtje.
Ik vind Eva leuk maar dat zeuren om die kast was wel irritant jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft hem soort van opgeëist
Vind ik echt belachelijk!
Eva, is it you???quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef Willewa het volgende:
Heyyy daar zijn we weer. Ik miste Fok echt bij BB haha. Zonder Fok is BB niet compleet![]()
Mooi op tijd voor het feestje straks(hoop ik ;p)
Mochten ze vrij zelf kiezen waar ze wilden slapen, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Hznootje het volgende:
En de suite is nog ingedeeld: Elsa, Jane en Jolien. Sharice moest en zou bij Milena slapen
camera stagiaires krijgen lesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze sfeerbeelden aan het opnemen??
En niemand was verbaasdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja en Peter had nog iets gezegd dat en snachts ook gegeten werd.
ik zet dit in het SV erbij nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat is streams kijken zoveel minder leuk zonder de cossers zeg .
Kleine samenvatting van vandaag :
Er zijn 2 teams gemaakt door Milena.
Team groen : elsa , Keanu, Jolien, Axel, Mattie
Team rose: jordy, pootje, Charice, jane ,Eva.
Spel gespeeld waarbij Team groen heeft gewonnen.
Er gaan 3 spellen gespeeld worden.
De verliezers krijgen targets.
Voor nu liggen de meeste te slapen.
In de suite gaan nu liggen : elsa,Jolien en Jane.
Ze mochten zelf uitmaken wie er ging slapen.
Jolien is wel met lichte dwang richting de suite gestuurd, zodat Sharice bij Milena kon liggenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat is streams kijken zoveel minder leuk zonder de cossers zeg .
Kleine samenvatting van vandaag :
Er zijn 2 teams gemaakt door Milena.
Team groen : elsa , Keanu, Jolien, Axel, Mattie
Team rose: jordy, pootje, Charice, jane ,Eva.
Spel gespeeld waarbij Team groen heeft gewonnen.
Er gaan 3 spellen gespeeld worden.
De verliezers krijgen targets.
Voor nu liggen de meeste te slapen.
In de suite gaan nu liggen : elsa,Jolien en Jane.
Ze mochten zelf uitmaken wie er ging slapen.
Hij lijkt vandaag (voorlopig) alvast wat minder zeurderig. Hij zei ook dat hij gewoon meer wou genieten etc, blablaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef engine het volgende:
Zo jammer dat Keanu niet vertrokken is.
Ow en sharice wilde invloed uitoefenen op milena met samenstellen van teamsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zet dit in het SV erbij nog
Maar ze nam wel haar 'eigen' kussens mee, want die roken nog naar Jeff. Volgens haarzelvequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien is wel met lichte dwang richting de suite gestuurd, zodat Sharice bij Milena kon liggen
Kan dat geneuzel van hem echt niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij lijkt vandaag (voorlopig) alvast wat minder zeurderig. Hij zei ook dat hij gewoon meer wou genieten etc, blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niu ik vind Elsa ook taai hoor om naar te luisterenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Kan dat geneuzel van hem echt niet meer aanhoren.
Ze zei deze avond (na de kledingkast) nog dat ze zo FOMO had omdat haar vrienden vanavond een feestje hebben, en zij helemaal niets.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
Ga gelijk lezen, tnx!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb SV bijwerkt met alles wat er vandaag gebeurd is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
Ja die ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niu ik vind Elsa ook taai hoor om naar te luisteren
Niu de week daarna Eva…zijn we alweer 2 weken verderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.
Ze verwachten allen dat hij het niet vol gaat houden en opstapt of zich weg laat stemmen als hij de kans krijgt.
Goed om te zien dat Exit-Chantage nog steeds werkt als er teveel poppetjes in korte tijd dreigen op te rotten...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant .. populair bij de FB BelgDe grootste BB FB paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dank je, voor alle moeite die en jij en de anderen er in steken ...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
donequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef Harry het volgende:
Graag de streamverslagen aanvullen aub !
Denkt aan LiOnHeart, KinkiJan of KissingBird......
Spiek anders bij de buren van Facebook, bij de groep van Olli & Koen's BB Lounge.
Ik heb mijn zolder opgeruimdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:07 schreef kater1 het volgende:
Goh wat heerlijk weer hier te zijn. Veel gezelliger streams kijken zo. (Ben wel lekker opgeschoten met m'n werk vandaag)
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.quote:
Bijna allemaal gaven ze wel wat toe zij het hier en daar met een knipoogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef Inka het volgende:
[..]
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hadden rond 17u al avondetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Gereorganiseerdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou meer ge-her-organiseerd (bestaat dat woord?)
Heb zowaar loopruimte gecreëerd
Klik op de smiley onder het invoerveldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Linnied het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik de livestream veel minder leuk vindt als ik jullie commentaar niet erbij kan lezen. Heb gepoogd op andere forums mee te lezen maar nee. Er gaat niks boven FOK!
(Hoe doen jullie toch die smileys. Ik zie ze nergens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Time doesn’t fly when BB er een saaie bende van maakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19:12 en ze denken dat het al laat is
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje wil bericht van thuis
Hoe lang is hij er
Nee jij bedankt dat je mijn insta wistquote:
Oké ik snapt het wel, maar doe dan niet mee aan BBquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, kan me het van hem wel weer meer begrijpen aangezien zijn vrouw zwanger is. Dan is het wel fijn om iets te horen dat alles goed gaat (maar dan ook wel alleen dat, meer niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |