we zijn weer lekker vlot ook zo te merkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onverwachts een dagje vrij. 🫣
Maar goed laten we het maar over de streams hebben
Helemaal mee eens wat een gemis Fok er niet maar we zij er weer gelukkigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:45 schreef vera_k het volgende:
Hai allemaal, ik ben een echte lurker maar wow, wat heb ik jullie allemaal gemist en wat fijn dat fok er weer is!!!
BB is gewoon niet hetzelfde zonder jullie commentaar. 😊
Ja was bij mij ook..vond er niks aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zonder fok ook gewoon geen streams gekeken... dat was niet leukCOS maakt de streams leuk
Precies was niks aan zinder Fokquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zonder fok ook gewoon geen streams gekeken... dat was niet leukCOS maakt de streams leuk
Ik heb de tv wel aan staan gehad, maar ik heb amper wat meegekregen. Heb me gerealiseerd dat ik meer aan de COS hier verslingerd ben dan aan de show op zich.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
ik heb maar een gedeelte gekeken omdat ik het zonder COS ook niet leuk vindquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef Harry het volgende:
Graag de streamverslagen aanvullen aub !
Denkt aan LiOnHeart, KinkiJan of KissingBird......
Spiek anders bij de buren van Facebook, bij de groep van Olli & Koen's BB Lounge.
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaatquote:
Er was ook veel sl geloof ik. Ze zijn in 2 groepen verdeeld. Hoe of wat weet ik niet. Dus ze hebben een game gespeeld vanmiddag. Ohja en ik heb nog even gezien hoe ze met kratjes door de vijver een parcour hadden gemaakt en dan via boomstammen door de tuin.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Dat heb ik haar wel 10x horen zeggen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaat
Ballen op elkaar slaan wat is dat voor sadistisch gedrag daar bij de FEBOquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja was spel soort tennis spel met ballen op bewoners slaan en team groen gewonnen
Op foto's soory beetje onduidelijk beschrevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ballen op elkaar slaan wat is dat voor sadistisch gedrag daar bij de FEBO
Mensen die zich geroepen voelen kunnen dat prima aanvullen ..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb maar een gedeelte gekeken omdat ik het zonder COS ook niet leuk vind
Fijn voor Eva dat ze haar kastje heeft nu wil ik haar ook in een jurk zienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eva is jarig en wil een feestje .. ze heeft ook dr kast met 100 kilo cosmetica meuk + nagel apparaat
Wat ik heb gezien was groep roze al zuur voor ze begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef kater1 het volgende:
Eva heeft haar kledingkast, gegund door de bewoners. Er zijn twee teams samengesteld door Milena, roze tegen groen. Groen won (Keano, Axel Elsa Mattie en Jolien) Wat precies ze gewonnen hebben weet ik niet. Ze hadden het over geldbedragen en groep roze was erg zuur.We mochten kiezen wie van de bewoners aerobic les mocht geven, samen met zelfgekozen partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |