quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb SV bijwerkt met alles wat er vandaag gebeurd is.
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
Ja die ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niu ik vind Elsa ook taai hoor om naar te luisteren
Niu de week daarna Eva…zijn we alweer 2 weken verderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zojuist bij de afwas spraken Elsa, Jolien, Sharice en Keanu over Pootje.
Ze verwachten allen dat hij het niet vol gaat houden en opstapt of zich weg laat stemmen als hij de kans krijgt.
Goed om te zien dat Exit-Chantage nog steeds werkt als er teveel poppetjes in korte tijd dreigen op te rotten...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva stond denk ik ook op het punt om te gaan, maar na twee bezoeken aan de DBK kreeg ze haar kledingkast ....
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Interessant .. populair bij de FB BelgDe grootste BB FB paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dank je, voor alle moeite die en jij en de anderen er in steken ...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb SV bijwerkt met alles wat er vandaag gebeurd is.
donequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:49 schreef Harry het volgende:
Graag de streamverslagen aanvullen aub !
Denkt aan LiOnHeart, KinkiJan of KissingBird......
Spiek anders bij de buren van Facebook, bij de groep van Olli & Koen's BB Lounge.
Ik heb mijn zolder opgeruimdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:07 schreef kater1 het volgende:
Goh wat heerlijk weer hier te zijn. Veel gezelliger streams kijken zo. (Ben wel lekker opgeschoten met m'n werk vandaag)
Zoals ik het meekreeg reageerde Sharice en Milena met een bekentenis dat zij 's nachts een keer wat gegeten hadden. Waarop Jordy en Mattheus in een deuk lagen. Omdat de dames het op hadden gebiecht waren zij automatisch geen verdachten meer. Van het taco's eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |