quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Ireth het volgende:
Tis een soort Squid Game, kijken wie er als eerste omvalt
Als ze allemaal goede bouwstoffen zouden hebben zouden ze niet zo hard afvallenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het is geen uithongeren, Ze kunnen alle voedingstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben. Ze hebben slob, elke dag verse groente en vers fruit en vlees. De extra's zijn van de week ook nog geweest en daar zaten ook goede dingen bij.
De slob zitten extra proteinen en eiwitten in
het is alleen saai, zonder zout, zonder kruiden, zonder suiker.
De reden dat ze zo afvallen ligt volgens mij aan het niet kunnen snacken, geen suiker, geen loze calorieen als in snoep enz
de reden dat David zo was afgevallen was dat hij geen slob wilde eten en geen groente en verder eigenlijk niets lustte wat werd klaargemaakt.
zeker zal de stress meespelen. Maar volgens mij is het ook heel erg het gebrek aan suiker, suiker geeft snelle energie, Als je zag hoe ze gisteren gingen stuiteren van de chocoladequote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat stress mee speelt. Ik denk dat aan BB mee doen spanning en stress oplevert.
En daar kan je ook van afvallen of veel willen eten. Trek hebben in vet en suiker. Dat geeft troost.
Er is weinig troost in dat huis.
En BB is ook niet lief.
En de psycholoog zegt dat je het naast je neer moet leggen.
Elsa is al goed gemutst zie ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal in mij ogen ingrijpende veranderingen moeten doorvoeren zodat de bewoners iets beter gemutst worden, want zo blijven ze lamlendig rondhangen.
Ze hebben ook geen zout denk ik nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het is geen uithongeren, Ze kunnen alle voedingstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben. Ze hebben slob, elke dag verse groente en vers fruit en vlees. De extra's zijn van de week ook nog geweest en daar zaten ook goede dingen bij.
De slob zitten extra proteinen en eiwitten in
het is alleen saai, zonder zout, zonder kruiden, zonder suiker.
De reden dat ze zo afvallen ligt volgens mij aan het niet kunnen snacken, geen suiker, geen loze calorieen als in snoep enz
de reden dat David zo was afgevallen was dat hij geen slob wilde eten en geen groente en verder eigenlijk niets lustte wat werd klaargemaakt.
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal in mij ogen ingrijpende veranderingen moeten doorvoeren zodat de bewoners iets beter gemutst worden, want zo blijven ze lamlendig rondhangen.
Hij at niets. wilde geen slob eten en geen groentesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.
Het slechte eten wat ze krijgen je lichaam aftakelde. Valt mij echt mee dat ze dat hebben laten horen
Het eten is ook gewoon te minimaal. Er zullen vast genoeg voedingstoffen inzitten om ze op de been te houden, maar ook niet meer dan dat. Het zorgt voor humeurige en depressieve bewoners die liever naar huis willen dan actief deel te nemen aan BB tel daar de slechte casting bij op en je krijgt deze treinramp in wording.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de uitspraak van David S nogal wat.
Het slechte eten wat ze krijgen je lichaam aftakelde. Valt mij echt mee dat ze dat hebben laten horen
Wat? Heeft Milena vrijstelling en ze is DM ?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu geef Mikena advies over de te kiezen weelky basics
Kiest wat lekker is en het meest vult
Zingen was ergens rond 0:30 en later nog een keer toen Peter haar feliciteerdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Eva smeer spul in haar haar om de staart strak te trekken.
Hebben ze al voor haar gezongen?
Van wc papier slingers gemaakt.
Ja ze moet belangrijke keuzes makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat? Heeft Milena vrijstelling en ze is DM ?
Het is toch nog niet bekend dat ze DM is? Ze heeft die pin ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ze moet belangrijke keuzes maken
Dus dm
Nee maar Elsa had die vorige week ook niet en mocht ook àlles beslissenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is toch nog niet bekend dat ze DM is? Ze heeft die pin ook niet.
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee maar Elsa had die vorige week ook niet en mocht ook àlles beslissen
Zou kunnen we gaan het zienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.
Mssn moet ze wel teams kiezen en een DM aanwijzen
Maar ik gok dat Keanu ook nog een grote gegund gaat krijgen als er een echte DM komt.
Die is nog genomineerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kan het ook zijn dat die nog kan veranderen.
Mssn moet ze wel teams kiezen en een DM aanwijzen
Maar ik gok dat Keanu ook nog een grote gegund gaat krijgen als er een echte DM komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |