Hij blijft maar doorgaan hè, draait alles weer naar zichzelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu stop met zeuren je bent er nog, je had ook bij de Mac kunnen zitten
Die heeft nu een kronkel omdat hij minder stemmen heeft gekregen dan die andere twee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu stop met zeuren je bent er nog, je had ook bij de Mac kunnen zitten
Ja dat is ook zo maar hij blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft nu een kronkel omdat hij minder stemmen heeft gekregen dan die andere twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet nu hoe Milena zich probeert in te likken bij Sharice, Jolien e.d.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:10 schreef TheVulture het volgende:
Net de SV gelezen, maar ik snap niet zo goed wat Mattie nu verkeerd heeft gedaan met Milena waardoor zijn relatie nu niet meer ok is
Ja maar ik las het meer alsof zijn relatie thuis nu niet ok zou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij ziet nu hoe Milena zich probeert in te likken bij Sharice, Jolien e.d.
Oh zo. Tja, dat is aan de (ex)vriendin van Mattie en Mattie zelf om dat samen uit te vogelen als Mattie eruit is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik las het meer alsof zijn relatie thuis nu niet ok zou zijn
Ze heeft nog meer deze keer, ze is de slob zat, de tuinset kan haar kont kussen, net als keukendeel B enz enzquote:
Eens, bij die koffers vorig seizoen die nog over waren werden die gewoon gegeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Eva heeft wel gelijk imo. Over dat de lol wel af is van die slob en kledingkasten enz.
Ik ben er al wel aan gewend. De bewoners nog niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef Willewa het volgende:
Eva heeft wel gelijk imo. Over dat de lol wel af is van die slob en kledingkasten enz.
Dat is precies wat Jane zei tegen Mattie toen hij haar vroeg of de relatie nu uit was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, dat is aan de (ex)vriendin van Mattie en Mattie zelf om dat samen uit te vogelen als Mattie eruit is.
Ik ook, slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen gaat naar bed en meteen een SL. Dan ga ik ook maar![]()
Mwoa. Niet echt mee eens. Gaat allemaal op een veel te traag tempo. Die vuuropdracht was trouwens vrij onhaalbaar ook. Ik snap gewoon het nut niet echt van dit concept. Dat je dat voor de eerste 4 weken plant is nog wel okee, maar dan moet het ook wel klaar zijn imo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben er al wel aan gewend. De bewoners nog niet.![]()
Ze hebben al diverse opdrachten zelf verkloot, door niet goed te communiceren, geen plan te maken en niet goed samen te werken. Ze hebben het dus ook zelf in de hand, of in dit geval: uit handen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |