ja dat is fijn dan inderdaad ben je niet helemaal afgebonden hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb @:Ledn81 op X en @:Greysbones op WhatsApp, mijn lifelines
Ow, ik switch net over om dat te vermijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
niet 2x Elsa die haren uit haar kin plukt
Ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, ik switch net over om dat te vermijden
tijd van hun levenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Er is ook geen lol aan, het is daar stervenskoud ook nog eens
Ze zaten na het spel nog even samen buiten en deden pinkiepromise. Denk dat het wel goed zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:27 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of het echt is maar het lijkt wel of er een soort van bekoeling is tussen Jane en Axel. Althans vanmiddag had Jane het koud en wilde de kachel aan doen, lukte haar niet en Axel die bij haar zat bleef rustig zitten terwijl anders hij alles voor haar doet. Hoort dit misschien bij hun spel dat hij ook meer met Eva optrekt.
Iemand apart nemen voor peptalkquote:
Lekker man. Laat die leegloop maar beginnen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik geef het nog 24 uur en Pootje gaat
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje vers bloed importeren zou geen kwaad kunnen.. BB heeft al eerder omgeroepen dat iedereen die het niet leuk meer vind een uur kreeg om zijn/haar koffer te pakken, of voor eeuwig de sjaggo smoel te houden..
Zou BB nog maar eens moeten doen nu.. en snel
Vanmiddag/avond was er een gesprek tussen Axel en Jane. Axel vertrouwd Jordy niet, Jane zei dat ze wel goed is met Jordy en hem vertrouwd. Ze zei ook dat ze het wel snapt dat hij Jordy niet kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk spel maar ik ben de kluts kwijt ik weet ook niet waar de loyaliteit van Jane ligt vanmiddag zit ze bij Jordy en de rest en vanmiddag weer met Axel en Elsa buiten
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan zal er echt crisis zijn achter de schermen denk ik zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |