Zoeken naar ster hopend dat haar Jordy aan haar denkt maar die zit in Thailand trainen voor een box battle. Weet ze niet eens. Maar goed in Thailand zijn ook sterren. 🙂quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat naar buiten voor een ster
Maar niet met Jordyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien ligt in Jordy;s bed.
Ik vind dat vies
dat is der fully black casual wearquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Rhosyn het volgende:
Eva heeft haar kast eindelijk en nu loopt ze rond in een te groot begrafenispak
gewoon de ouderwetse normale BB moeten ze gewoon weer doen die opzet niet dit !quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
BB is niet meer zo leuk om naar te kijken, ergens een goed teken maar ook een signaal dat het weinig boeiend is met die kledingkasten regels en armoede..
Ik gok op operatie mee-eterquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef Ireth het volgende:
Wtf is milena met Charice aan het uitspoken
Ik zag hem hangen..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Pootje met een snelle beweging een wasknijper onder aan Eva's jasje geplakt![]()
was te laat met cappen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Pootje met een snelle beweging een wasknijper onder aan Eva's jasje geplakt![]()
was te laat met cappen
[ afbeelding ]
Nou, zo komt het op mij niet over. Meer dat hij er de draak mee steektquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Meer dat hij, voor ons op een totaal idiote manier, mensen uit de put wil halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |