hij wil een bak vol met bieten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Elsa zegt je mag niet klagen....Mattie heeft helemaal niks gehad.
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef kater1 het volgende:
Hé. lag Jordy daar al die tijd al? Wat is hij rustig dan.
Heb ik in mn hoofd zitten nu. Wil een bak vol met bieten. Een bak vol met bieeeten.quote:
net weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem wel gisteren zingen ja.
Meer dat hij, voor ons op een totaal idiote manier, mensen uit de put wil halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal op
Nee dat is echt door BB gezegd heb het zelf op stream gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Op X stonddat de het winnende team 15k en het verliezende team een nominatie voor allen.
Dat las ik hier nergens.
Bericht kan ik dus negeren
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij rustig is dan is er niemand die slecht nieuws heeft gehad. Als iemand in de kreukels ligt dan fleurt hij helemaal op
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee dat is echt door BB gezegd heb het zelf op stream gehoord
Ik heb Jordy wel horen praten over 3 k de manquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Droopie het volgende:
Op X stonddat de het winnende team 15k en het verliezende team een nominatie voor allen.
Dat las ik hier nergens.
Bericht kan ik dus negeren
De rol van Milena is soort van DM geloof ik maar ze mag ook weer niet alles bepalenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tnx mate.
Dat is wel goed nieuws, eindelijk die prijzenpot omhoog.
En Milena, die mag DM zijn en niet meedoen voor het geld?
Die paar keren dat ik ff heb gekeken heb ik hem daar ook over gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Jordy wel horen praten over 3 k de man
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn vader vertelde vroeger altijd je hebt een kroon op je hoofd en laat die je nooit afnemen want die krijg je nooit meer terug
Ook een dooie dus die Jane.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva iedereen had zich zo verheugd op een feestje
Jane nou vooral jij
Eva iedereen toch
Jane Nee
oja das waarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald idd
De bedden zijn net verschoondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien ligt in Jordy;s bed.
Ik vind dat vies
maar denk dat ze het hier op fok niet kennen de uitspreekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
De kroon is er gauwer opgezet als afgehaald idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |