Afgelopen jaren was het daar juist zo warm, dat ze allemaal in t-shirts liepen. BB is echt terug naar de basics gegaan, maar dat ze het koud hebben gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Er is ook geen lol aan, het is daar stervenskoud ook nog eens
Nou Eva en Jane willen ook mogelijk nog weg, dus let the exitshow beginquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dan zal er echt crisis zijn achter de schermen denk ik zo
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef rinardo het volgende:
Ik wilde net een vliegtuigje boven BB huis laten vliegen met mn 06 nummer en ''Fokkers voeg me toe'' en toen waren we er weer
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarmingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou Eva en Jane willen ook mogelijk nog weg, dus let the exitshow begin
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:43 schreef rinardo het volgende:
Ik wilde net een vliegtuigje boven BB huis laten vliegen met mn 06 nummer en ''Fokkers voeg me toe'' en toen waren we er weer
Dat zal wel tegen het contract zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarming
Trap er niet inquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb totaal niks met Elsa, maar deze peptalk aan Pootje is wel lief, samen met Jane en Axel erbij.
Moet een kleine boost zijn voor Pootje.
Ja dat zou je met elkaar kunnen afspreken, zBB zit dan klem, denk wel dat het dan de laatste BB zal zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk want ze hebben best veel macht als ze allemaal staken, niet naar de DR gaan als BB spreekt , niet meedoen aan die games etc, in ruil voor fatsoenlijk eten en verwarming
Hehehequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel mooi kut, deze week Pootje en Eva er vrijwillig uit, en weer geen exit Keanu dus ...
Als het zo door gaat wint Keanu dit jaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel mooi kut, deze week Pootje en Eva er vrijwillig uit, en weer geen exit Keanu dus ...
Niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:46 schreef kater1 het volgende:
God dat gezicht van Mattie. Ook al een en al ellendigheid
Het thema is ook te vaag en slappe casting met mensen die hier helemaal niet tegen opgewassen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er is echt slecht gecast dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |