Diequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn variant op Biggie Brother
Biggie Brother ik vindt je niet top
Want je geeft me Slob
Ik ga over de kop
Kinderen van 11 die niet snappen dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva 25 jongens gekust op 1 avond was 11of 12 jaar oud
Die bovenlip was al kapot van al dat tongetjedraaien met alle jeugd in Haarlem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef mazaru het volgende:
Een afgelikte boterham ziet er zo uit
[ afbeelding ]
Een afgelikte boterhamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva toen bestond het woord slet nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
komt alleen maar door Eva !quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
Wordt een beetje eenzijdig die gesprekken over bedpartners, seksuele escapades enz. Vindt het niet zo interessant meer. Lijkt vooral Eva’s favoriete onderwerp.
Het is altijd Eva die dat gesprekken in gang steekt, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
Wordt een beetje eenzijdig die gesprekken over bedpartners, seksuele escapades enz. Vindt het niet zo interessant meer. Lijkt vooral Eva’s favoriete onderwerp.
Ik vind het leuker dan het gelul van Keanu en Elsaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef cheanny het volgende:
ja juist die is echt gericht op sex alles wat hier op uit draait is door haar begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het is altijd Eva die dat gesprekken in gang steekt, ja.
Heb het er ook wel beetje mee gehad
Leeggezogen dus weer opgevuld. Net zo makkelijk. Kost een beetje maar das pappie en mammies probleem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die bovenlip was al kapot van al dat tongetjedraaien met alle jeugd in Haarlem.
Toen hadden we Ali als nationale clown die voor vermaak zorgdequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef kater1 het volgende:
Eigenlijk was vorig jaar net zo saai. Behalve dat ze altijd halfnaakt liepen vanwege de warmte en eeuwig aan het kaarten of konkelen waren. En dat ellendige ping pongen.
Jane had in het begin Axel nodig omdat ze buiten de groep stond net als Axel. Maar ik denk dat Jane hetzelfde is als Matheus en ook aan zijn kant staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Vanmiddag/avond was er een gesprek tussen Axel en Jane. Axel vertrouwd Jordy niet, Jane zei dat ze wel goed is met Jordy en hem vertrouwd. Ze zei ook dat ze het wel snapt dat hij Jordy niet kan vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |