SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Begrijp even niet waar dit opeens vandaan komt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien kan je nog even vertellen dat je gezondheid perfect is.
Geef mijn mening ergens over. Jij vind dat ik dat blijkbaar niet mag doen, geeft je mening op een nogal arrogante wijze en keert vervolgens tegen mij, doe eens niet zo raar...
Het is en blijft een openbaar forum he..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ik hoop dat het al op daten komt. Het is natuurlijk op zijn minst opmerkelijk dat deze dame een partner zoekt die al een kind heeft. Omdat ze graag een oudere broer wil voor haar eigen toekomstige kroost. Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gehoord. Als je haar ticket gaat betalen, doe dat dan als ze op schiphol staat, ze heeft immers een goede baan en kan dat prima even voorschieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
Maar ik breng Mini-ToT dus in gevaar door met een vrouw te gaan daten dus zou ik wel eenzaam moeten blijven tot Mini-ToT het huis uit gaat, waarmee ik mijn kansen voor geluk met een andere vrouw en een broertje of zusje voro hem overboord gooi, maar dat moeti k dus blijkbaar doen als ik verantwoordelijk voor hem wil zijn?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nog nooit. Wist ik veel dat vrouwen zo kritisch zijn over theesmaakjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb
[..]
Heb je daar wel eens succes mee geboekt?![]()
![]()
Oh het was al klaar, nou laat het lekker staan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
We waren al klaar met @ToT en zijn Aziatische vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het al op daten komt. Het is natuurlijk op zijn minst opmerkelijk dat deze dame een partner zoekt die al een kind heeft. Omdat ze graag een oudere broer wil voor haar eigen toekomstige kroost. Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gehoord. Als je haar ticket gaat betalen, doe dat dan als ze op schiphol staat, ze heeft immers een goede baan en kan dat prima even voorschieten.
Maar godverdomme wat ben je goed.![]()
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten. Want ja, ze MOEST natuurlijk wel een golddigger zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 19:15:22 ]![]()
Gekwoot want ik ben traagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh het was al klaar, nou laat het lekker staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 19:16:38 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Hier zou ik het bijna eens mee kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten.
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?![]()
Dit dus. Ben blij voor ToT dat 'ie blij isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten.
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?![]()
Well, life can be a riot
Ik heb 3 'vrienden' gehad die met een Aziatische kregen.
Bij twee ging het fout, bij de derde niet.
Maar goed, ze staan erom bekend blijkbaar dat het om het geld gaat ofzo.
Maar geen idee wat daar van waar is verder.Don't follow me. I am lost too
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professionalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alsof NLse vrouwen geen golddiggers kunnen zijnIedereen is een kutlultrut
Jij mag datquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:Lovely gewoon eventjes![]()
Want ik ben toch weer over je heen gegaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.quote:
#1 is natuurlijk Adam zijn appels
#2 Jalla! Jalla!![]()
Heeft @ToT om jouw mening gevraagd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Wat?!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#2 Jalla! Jalla!
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft @:tot om jouw mening gevraagd?Iedereen is een kutlultrut
Dit. Maar ik gun ToT het beste dus misschien is deze dame zijn echte vrouwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Druk was wel goed naquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#2 Jalla! Jalla!
Mads Mikkelsen
:')![]()
Daar ben ik ook een grote fan vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen
Iedereen is een kutlultrut
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.![]()
Deze kapoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen![]()
![]()
Mooiquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Jagten vond ik nog veel beter met hem. Ken je dit?quote::')![]()
En doorrDon't follow me. I am lost too
Heel misschien moet je gewoon blij zijn met vrouwen die zich een beetje zorgen maken om ToT als hij zich wederom in een Aziatisch avontuur begeeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.![]()
We zullen dooooooooorgaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Well, life can be a riot
Just the way you areThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mij dit vragenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jagten vond ik nog veel beter met hem. Ken je dit?![]()
![]()
Prima, dat geef je 1x aan en door.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heel misschien moet je gewoon blij zijn met vrouwen die zich een beetje zorgen maken om ToT als hij zich wederom in een Aziatisch avontuur begeeft.
Nu blijft men er maar meerdere malen op inhakken, en ik vind dat dat aangeeft dat die vrouwen niet vinden dat ToT voor zichzelf kan zorgen.![]()
Spijker > Kopquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, dat geef je 1x aan en door.
Nu blijft men er maar meerdere malen op inhakken, en ik vind dat dat aangeeft dat die vrouwen niet vinden dat ToT voor zichzelf kan zorgen.Well, life can be a riot
Jij lult ook met alle winden mee he? Posts van mij liken en dit zeggen. pfffffquote:
De kip zei tegen de haan...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zullen dooooooooorgaaaaaaaaaaaaaaaaaanDon't follow me. I am lost too
Omdat ik het belangrijk vind dat ToT het goed gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, dat geef je 1x aan en door.
Nu blijft men er maar meerdere malen op inhakken, en ik vind dat dat aangeeft dat die vrouwen niet vinden dat ToT voor zichzelf kan zorgen.
Jij kan verder ook je eigen mening geven natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ho stopDon't follow me. I am lost too
Hij is op tiktok geweest. Wij moeten dat belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee he? Posts van mij liken en dit zeggen. pfffff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 19:36:01 ]![]()
Ik vind dat ToT prima zelf kan uitvogelen wat hij wil. Het is ook absoluut niet erg dat andere mensen zich er mee bemoeien, het is tenslotte een openbaar forum. Maar als iedereen er tegen in gaat, en iedereen een andere mening heeft, dan snap ik wel dat zoiets voor conflict zorgt bij 'mquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee he? Posts van mij liken en dit zeggen. pfffffWell, life can be a riot
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is op tiktok geweest. Wij moeten dar belangrijk vinden.Wat een ontzettend belachelijke opmerkingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is op tiktok geweest. Wij moeten dar belangrijk vinden.
Well, life can be a riot
Ik zeg maar zo ik zeg maar bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Want? Je vindt jezelf zo erg fantastisch en je moet dat ook in veel posts melden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Wat een ontzettend belachelijke opmerking![]()
Ik geef mijn mening hierover ook aan @ToT zelf, en niet op een openbaar forum.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat ik het belangrijk vind dat ToT het goed gaat.
Jij kan verder ook je eigen mening geven natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen relax
Kunnen we elkaar ook met rust laten?
Laten we over gaan tot den BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind dat ToT prima zelf kan uitvogelen wat hij wil. Het is ook absoluut niet erg dat andere mensen zich er mee bemoeien, het is tenslotte een openbaar forum. Maar als iedereen er tegen in gaat, en iedereen een andere mening heeft, dan snap ik wel dat zoiets voor conflict zorgt bij 'm
IK VINDT MEZELF FANTASTISCHquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want? Je vindt jezelf zo erg fantastisch en je moet dat ook in veel posts melden.![]()
Als er een iemand zichzelf juist altijd wegcijfert, nergens bij vindt horen, onzeker is. Dan ben ik 't.
Het feit dat je dit zegt zegt ook meteen veel over het beeld dat je van mij hebt en dat klopt niet kan ik je vertellen
Er is een verschil tussen jezelf fantastisch vinden omdat je dénkt dat je dat bent, of gewoon iets benoemen uit je leven omdat je dat meemaakt/hebt meegemaakt. Wat in mijn geval daar op slaat, en niet op "ik vindt mezelf fantastisch" want integendeel zelfs. Jezus christus op een houtvlot.Well, life can be a riot
Ik ben met de zure kutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.![]()
![]()
Doei.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
IK VINDT MEZELF FANTASTISCH![]()
Als er een iemand zichzelf juist altijd wegcijfert, nergens bij vindt horen, onzeker is. Dan ben ik 't.
Het feit dat je dit zegt zegt ook meteen veel over het beeld dat je van mij hebt en dat klopt niet kan ik je vertellen
Er is een verschil tussen jezelf fantastisch vinden omdat je dénkt dat je dat bent, of gewoon iets benoemen uit je leven omdat je dat meemaakt/hebt meegemaakt. Wat in mijn geval daar op slaat, en niet op "ik vindt mezelf fantastisch" want integendeel zelfs. Jezus christus op een houtvlot.![]()
Olleke BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we elkaar ook met rust laten?
Laten we over gaan tot den BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kopquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee he? Posts van mij liken en dit zeggen. pfffff![]()
![]()
Ik dank uquote:![]()
Hoe is het met Mikey?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mening geven mag altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.
Vind ik dan..Don't follow me. I am lost too
Ik heb geen exquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kop
Moe?quote:Don't follow me. I am lost too
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.![]()
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?![]()
![]()
Je doelt op dat ding tussen je benen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kopIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Dat kun je tegen iedereen zeggen die zn mening geeftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?:')![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kun je tegen iedereen zeggen die zn mening geeftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemensinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik nam je serieusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemen:')![]()
Moe?quote:Je zit hier in onzinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemen
Daarvoor dank.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik nam je serieus![]()
Gelul natuurlijk, dat had je ook gewoon in DM ofzo kunnen doen, zoals normale mensen dat doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.
Beetje op een openbaar forum hem zitten afkraken en anderen die zelfs zijn vriendin voor 'vage indo' menen uit te moeten maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"doei"
Nee. Lekker volwassen![]()
Het was gisteren volle maan hoor, doe FF normaal
Well, life can be a riot
Even een vrijdagavondbier hoor. Beetje trainen voor de meet en zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zalmquote:Deze man weet
Well, life can be a riot
Eind van de weekquote:
Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofzquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
"doei"
Nee. Lekker volwassen![]()
Het was gisteren volle maan hoor, doe FF normaal
Proost Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vrijdagavondbier hoor. Beetje trainen voor de meet en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes, maar meestal rond deze tijd kak ik in..quote:
En als ik dan rond 22:00/22:30 in bed lig.. kan ik niet altijd meteen slapen![]()
Ik hoor wolven...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofzDon't follow me. I am lost too
Die moest ff bufferen denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofz
Well, life can be a riot
Nee die had ze veel te graag daar sloeg ze niet op niequote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je doelt op dat ding tussen je benen?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Daarom altijd even koffie rond deze tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, maar meestal rond deze tijd kak ik in..
En als ik dan rond 22:00/22:30 in bed lig.. kan ik niet altijd meteen slapen
Hmmmmmquote:
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik nam je serieus![]()
![]()
Ik haat storm..Don't follow me. I am lost too
Heb hallf uur geleden cappuccino gedronkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarom altijd even koffie rond deze tijd
Thee..Don't follow me. I am lost too
Is gayquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden"
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Serieus nemen is ook gewoon chillquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden":')![]()
Dat kan ook nog.quote:
Krijg je meestal hoofdpijn toch? Verklaart het e.e.a hier in DTS
Well, life can be a riot
Ik niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Krijg je meestal hoofdpijn toch? Verklaart het e.e.a hier in DTS
Nee hoor, hooguit wat dorstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Krijg je meestal hoofdpijn toch? Verklaart het e.e.a hier in DTS![]()
Ik ben dus ik bolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik heb net mijn gehakt gemengd dus ik ben nu ff ballen draaiendus mij ff niet bolken dan kan ik ondertussen mooi wat puntjes pakken
![]()
![]()
Mijn ex kon ook heel goed ballen draaienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:00 schreef Harrie het volgende:
Ik heb net mijn gehakt gemengd dus ik ben nu ff ballen draaiendus mij ff niet bolken dan kan ik ondertussen mooi wat puntjes pakken
![]()
Net nog een goede worst gedraaid.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex kon ook heel goed ballen draaien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn ex moest ook wel eens pissen. Tussen het zeiken door.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gay tijdens de Thee dan maarquote:
![]()
Wat een zeikerd jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn ex moest ook wel eens pissen. Tussen het zeiken door.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Greysie!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Smakelijk voor straksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 20 uur geweest. De Pozza ligt in de oven... 👍
Vrekker pozza leten!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 20 uur geweest. De Pozza ligt in de oven... 👍
Omnomnomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Een lekkere pizza salami speciaal....
Dat hoeft toch ook niet? Het is weekend?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me nergens op concentrerenHow can I make this topic about me?![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
![]()
Nee maar wat afleiding zou fijn zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Het is weekend?:')![]()
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me nergens op concentreren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
straks bigbrotherquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je zit toch hier, is dat geen afleiding?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar wat afleiding zou fijn zijn
Ga een boek lezen, een film kijken, rondje wandelen of bolken tot je een ons weegt
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Naaah topsport heb ik echt niets mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..
Ben een beetje aan het scrollen door youtube:')![]()
Ik kijk kkd voetbal schakelkanaal. Over half uurtje mijn dochter weer ophalen van scoutingBastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Lezen en film kijken al geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit toch hier, is dat geen afleiding?
Ga een boek lezen, een film kijken, rondje wandelen of bolken tot je een ons weegt
Misschien even een rondje zo met muziek op:')![]()
Ik ben trance aan het luisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naaah topsport heb ik echt niets mee.
Ben een beetje aan het scrollen door youtube![]()
En voor wat luchtigheid kijk ik van die failarmy videos.How can I make this topic about me?![]()
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lezen en film kijken al geprobeerd.
Misschien even een rondje zo met muziek opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MusicDon't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.
How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Ja een mooi vooruitzicht tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor wat luchtigheid kijk ik van die failarmy videos.![]()
![]()
![]()
Ah ok. Anders een leuke comedy kijken?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naaah topsport heb ik echt niets mee.
Ben een beetje aan het scrollen door youtube"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
![]()
Nee gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok. Anders een leuke comedy kijken?
YouTube en fok tot ik noe word:')![]()
Doe maarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze plaat heb ik onlangs nog gekocht![]()
Beste Nederlandse band ever...Don't follow me. I am lost too
![]()
Ja ik heb alle albums op vinylquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Beste Nederlandse band ever...
gquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou eens op met je fWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Skunk heb ik op vinyl.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb alle albums op vinyl
En een verzamel cd.
En die rode cd. Die kwam in 2000 uit ofzo.Don't follow me. I am lost too
![]()
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Maar ik luister tegenwoordig van die trance mixen op vinyl op YouTube.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.How can I make this topic about me?![]()
Move itDon't follow me. I am lost too
Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.Don't follow me. I am lost too
![]()
Vinyl is gewoon de shit en die kraakjes horen er gewoon bijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Platenzaak heeft bijna alleen nog maar reprints ipv tweedehands. Maar gelukkig zijn er af en toe nog platenmarkten/beurzen waar je leuk kan grabbelen.:')![]()
Kut Fok.
Net een abo aangeschaft
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.Don't follow me. I am lost too
Maar snel posten ho maarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meer![]()
Maar zo traag...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meerDon't follow me. I am lost too
Wordt aangewerkt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.
Wel beetje op de portemonnee letten:')![]()
Wat bedoel je met reprints?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Platenzaak heeft bijna alleen nog maar reprints ipv tweedehands. Maar gelukkig zijn er af en toe nog platenmarkten/beurzen waar je leuk kan grabbelen.How can I make this topic about me?![]()
Hoiwat een lijst mentions weer. komt door die TT ook
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen
Do what you love, love what you do!![]()
Op een beurs op de beurs lettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee letten![]()
![]()
Was idd niet goedkoop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee lettenDon't follow me. I am lost too
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik heb geen enkele vraag voor je.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellenHow can I make this topic about me?![]()
Idemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele vraag voor je.![]()
Met je vrouw naar de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee lettenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?![]()
![]()
Nou nouDon't follow me. I am lost too
Daar zul je mij niet zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met je vrouw op de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee letten![]()
![]()
best hard gewerkt nog voor de afwisselingquote:
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?Do what you love, love what you do!![]()
Een heruitgave gok ik. Soms worden ze opnieuw gemixed of remastered van een originele opname. Maar vaak gewoon een manier om meer winst te makenquote:![]()
Af en toe moet dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?Don't follow me. I am lost too
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?
"It's makes me look good....dam'n good"Do what you love, love what you do!![]()
Houden zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......
"It's makes me look good....dam'n good"How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.quote:
Terwijl vroeger was het vooral tweedehands parels zoeken voor veel lagere prijzen. In de platenzaak hier bijna alleen maar reprints:')![]()
het leven van een elektromonteur, maar het is niet mij favoriet onderdeel ervan, daarom op de LTS had ik al snel door dat ik met elektra niet in de installatie techniek moet zittenquote:
Lekker bezig maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
En jou?
Ik rustig aan gedaan op het werk, ik jaag niet meer op de vrijdag
~FEYENOORD~
Of ze krijgen geen tweedehands platen meer binnen? En dat er gewoonweg niet echt veel te verkopen valt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.
Terwijl vroeger was het vooral tweedehands parels zoeken voor veel lagere prijzen. In de platenzaak hier bijna alleen maar reprintsHow can I make this topic about me?![]()
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳Do what you love, love what you do!![]()
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.How can I make this topic about me?![]()
Hey Woudje, lang niet gezienquote:
ik ook niet echt hoor, maar wilde ff gewoon stukje gedaan hebben enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Ik rustig aan gedaan op het werk, ik jaag niet meer op de vrijdag
Over het algemeen gaat de tijd wel sneller als je druk bezig bent.
Maargoed het is simpel werk beetje, vind storingen leuker altijd. en beetje uitzoekwerk daarvoor.
heerlijk met schema erbij enzo.
het vervelende is dat die storingsdiensten ook doorgaan na werktijd bij ons
Jij lijkt mij een prima ONZ mod, ik ga lobbyen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zijn er wel maar is grotendeels troep. Vroeger was het de kunst om de parels tussen de troep te vinden. Kon dat zo uren volhoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze krijgen geen tweedehands platen meer binnen?:')![]()
Hey Dotteke, nee we posten beiden op andere delen van het forum denk ikquote:
~FEYENOORD~
Tsja, met 24/7 storingsdiensten heb je dat inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet echt hoor, maar wilde ff gewoon stukje gedaan hebben enzo.
Over het algemeen gaat de tijd wel sneller als je druk bezig bent.
Maargoed het is simpel werk beetje, vind storingen leuker altijd. en beetje uitzoekwerk daarvoor.
heerlijk met schema erbij enzo.
het vervelende is dat die storingsdiensten ook doorgaan na werktijd bij ons
geen idee, het scheelt dat voor werk de standaardkleur ook blauw is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....
Hoewel we moesten allemaal gekeurde kleding nu, dus heb nog met reflectiestrepen op broek nu en jas.
For shure als ik dat aan doe val ik op
![]()
Ja dan zou er een hele andere wind gaan waaien, de kree wind.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een prima ONZ mod, ik ga lobbyen!
Maar ik zou er de tijd niet voor hebben. Laat dat midden graag aan andere over
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
😳quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dan zou er een hele andere wind gaan waaien, de kree wind.How can I make this topic about me?![]()
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey Dotteke, nee we posten beiden op andere delen van het forum denk ik
Momenteel druk in andere forumsbijna een dagtaak
Haha ja dat heb ik via achter wel meegekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel mee
Leuk toch
~FEYENOORD~
het hoort erbij. is ook niet erg, hiervoor deed ik ook storingen, maar dat ging binnen werktijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, met 24/7 storingsdiensten heb je dat inderdaad.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit bijna alleen nog maar hierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel mee
In BB is het toch niet meer druk?
En het forum is ontzettend traag? Of ligt het aan mij?How can I make this topic about me?![]()
Gay blauwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat soort blauw, dat is "gay"-blauw
Nee dat is smurfblauwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat soort blauw, dat is "gay"-blauwUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit bijna alleen nog maar hier
de smurfen zijn dan ook gay, kun je je wel bedenken met maar 1 smurfinDo what you love, love what you do!![]()
Donkerblauw dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
iets te lichte tint blauw voor het mooieHow can I make this topic about me?![]()
Waar zat je eerder dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit bijna alleen nog maar hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet heel donkerblauw, maar ietsje donkerder als dat voorbeeldje.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Arme Smurfinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
de smurfen zijn dan ook gay, kun je je wel bedenken met maar 1 smurfinDon't follow me. I am lost too
Nou we gaan het 31 mei wel zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet heel donkerblauw, maar ietsje donkerder als dat voorbeeldje.
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In BB is het toch niet meer druk?
En het forum is ontzettend traag? Of ligt het aan mij?
![]()
Vroeger, heel vroeger in radio 49quote:
TV SC toen dat nog leefde:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik neem bij deze aan dat @kree als smurf gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we gaan het 31 mei wel zien.:')![]()
Inderdaad zeg, behoorlijk druk daar. wow.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
best bizar dat zoveel mensen dat nog boeit eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]
Ik had het na de eerste paar seizoenen wel gezien, sterker nog het is nu op tv dus blijkbaar?
Geen idee kijk sowieso niet zoveel reguliere tv meer.Do what you love, love what you do!![]()
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde
TV SC ben ik ook wel eens geweest, maar dat leefde niet zo inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er ineens een smurf achter de Piano plaats neemt op Tilburg CS, dan weten we wie het wel zou moeten zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaat
Dat R&P er ook niet meer instaat dat lijstje, dat liep aantal jaren terug opzich best goed.
maar komt mss door AVNZM topic.Do what you love, love what you do!![]()
TV SC heb ik ook een blauwe maandag gepost (lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde~FEYENOORD~
Als welke smurf dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaatWell, life can be a riot
BolkDon't follow me. I am lost too
Grote smurfDon't follow me. I am lost too
![]()
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49
TV SC ben ik ook wel eens geweest, maar dat leefde niet zo inderdaad
Radio 49 heel veel gedraaid ook. Meerdere meetings gehad en vrienden gemaakt. Ken ik @ToT nog van:')![]()
De beste smurfquote:
Well, life can be a riot
Ja, dat was geweldig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Draagt Kree een bril!? Nee toch?quote:Well, life can be a riot
ik heb helemaal geen brilquote:
hoewel merk kleine lettertjes worden lastiger alsdan het vroeger was
Daar zette ik destijds echt de tv voor aan op de zondagavond, puur voor het topicquote:
~FEYENOORD~
dat krijgt iedereen vanaf zijn 45ste (ongeveer) dat je armen langzaam te kort worden voor je zichtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bril
hoewel merk kleine lettertjes worden lastiger alsdan het vroeger was![]()
![]()
Jammer dat dat niet meer is dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Radio 49 heel veel gedraaid ook. Meerdere meetings gehad en vrienden gemaakt. Ken ik @:ToT nog van
Is Radio 49 niet meer leuk nu dan? Of leeft dat ook niet meer zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis de leeftijd wel een beetje, nu ben ik alleen nog geen 45quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat krijgt iedereen vanaf zijn 45ste (ongeveer) dat je armen langzaam te kort worden voor je zicht
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: