Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofzquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
"doei"
Nee. Lekker volwassen![]()
Het was gisteren volle maan hoor, doe FF normaal
Proost Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even een vrijdagavondbier hoor. Beetje trainen voor de meet en zo.
Yes, maar meestal rond deze tijd kak ik in..quote:
Ik hoor wolven...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofz
Die moest ff bufferen denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eergisteren maar ik denk dat de volle maan is blijven hangen ofz
Nee die had ze veel te graag daar sloeg ze niet op niequote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je doelt op dat ding tussen je benen?
Daarom altijd even koffie rond deze tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, maar meestal rond deze tijd kak ik in..
En als ik dan rond 22:00/22:30 in bed lig.. kan ik niet altijd meteen slapen![]()
Hmmmmmquote:
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik nam je serieus
Heb hallf uur geleden cappuccino gedronkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarom altijd even koffie rond deze tijd
Is gayquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden"
Serieus nemen is ook gewoon chillquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad en die wilde ook wel eens "serieus genomen worden"
Dat kan ook nog.quote:
Ik niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Krijg je meestal hoofdpijn toch? Verklaart het e.e.a hier in DTS
Nee hoor, hooguit wat dorstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Krijg je meestal hoofdpijn toch? Verklaart het e.e.a hier in DTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |