Idemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele vraag voor je.
Met je vrouw naar de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee lettenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?
Daar zul je mij niet zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met je vrouw op de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee letten
best hard gewerkt nog voor de afwisselingquote:
Een heruitgave gok ik. Soms worden ze opnieuw gemixed of remastered van een originele opname. Maar vaak gewoon een manier om meer winst te makenquote:
Af en toe moet dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?
Houden zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......
"It's makes me look good....dam'n good"
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.quote:
het leven van een elektromonteur, maar het is niet mij favoriet onderdeel ervan, daarom op de LTS had ik al snel door dat ik met elektra niet in de installatie techniek moet zittenquote:
Lekker bezig maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?
Of ze krijgen geen tweedehands platen meer binnen? En dat er gewoonweg niet echt veel te verkopen valt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.
Terwijl vroeger was het vooral tweedehands parels zoeken voor veel lagere prijzen. In de platenzaak hier bijna alleen maar reprints
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.
Hey Woudje, lang niet gezienquote:
ik ook niet echt hoor, maar wilde ff gewoon stukje gedaan hebben enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Ik rustig aan gedaan op het werk, ik jaag niet meer op de vrijdag
Jij lijkt mij een prima ONZ mod, ik ga lobbyen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |