Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Maar ik luister tegenwoordig van die trance mixen op vinyl op YouTube.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.
Vinyl is gewoon de shit en die kraakjes horen er gewoon bijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Maar ik luister tegenwoordig van die trance mixen op vinyl op YouTube.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.
Maar snel posten ho maarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meer
Maar zo traag...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meer
Wordt aangewerkt.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.
Wat bedoel je met reprints?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Platenzaak heeft bijna alleen nog maar reprints ipv tweedehands. Maar gelukkig zijn er af en toe nog platenmarkten/beurzen waar je leuk kan grabbelen.
Op een beurs op de beurs lettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee letten
Was idd niet goedkoop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee letten
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Hoiwat een lijst mentions weer. komt door die TT ook
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen
Ik heb geen enkele vraag voor je.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Hoiwat een lijst mentions weer. komt door die TT ook
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen
Idemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele vraag voor je.
Met je vrouw naar de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee lettenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?
Daar zul je mij niet zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met je vrouw op de huishoudbeurs? Ja dan wordt het op de portemonnee letten
best hard gewerkt nog voor de afwisselingquote:
Een heruitgave gok ik. Soms worden ze opnieuw gemixed of remastered van een originele opname. Maar vaak gewoon een manier om meer winst te makenquote:
Af en toe moet dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is je lievelingskleur kree en waarom is dat blauw?
Houden zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat dat blauw is......
"It's makes me look good....dam'n good"
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.quote:
het leven van een elektromonteur, maar het is niet mij favoriet onderdeel ervan, daarom op de LTS had ik al snel door dat ik met elektra niet in de installatie techniek moet zittenquote:
Lekker bezig maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
best hard gewerkt nog voor de afwisseling
Hoop oude kabels weghalen uit kabelgoten enzo, allemaal niet mijn favoriete werk. Maar ok het hoort er een beetje bij voor keertje is het ook niet erg.
En jou?
Of ze krijgen geen tweedehands platen meer binnen? En dat er gewoonweg niet echt veel te verkopen valt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat populaire platen opnieuw worden gedrukt en gesealed en een prijs tag krijgen van ¤20 of meer.
Terwijl vroeger was het vooral tweedehands parels zoeken voor veel lagere prijzen. In de platenzaak hier bijna alleen maar reprints
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola 😳
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.
Hey Woudje, lang niet gezienquote:
ik ook niet echt hoor, maar wilde ff gewoon stukje gedaan hebben enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Ik rustig aan gedaan op het werk, ik jaag niet meer op de vrijdag
Jij lijkt mij een prima ONZ mod, ik ga lobbyen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
"ze" zeggen dat blauw mij goed staat. meer dan eens gehoord trouwens.
Ja zijn er wel maar is grotendeels troep. Vroeger was het de kunst om de parels tussen de troep te vinden. Kon dat zo uren volhoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ze krijgen geen tweedehands platen meer binnen?
Hey Dotteke, nee we posten beiden op andere delen van het forum denk ikquote:
Tsja, met 24/7 storingsdiensten heb je dat inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet echt hoor, maar wilde ff gewoon stukje gedaan hebben enzo.
Over het algemeen gaat de tijd wel sneller als je druk bezig bent.
Maargoed het is simpel werk beetje, vind storingen leuker altijd. en beetje uitzoekwerk daarvoor.
heerlijk met schema erbij enzo.
het vervelende is dat die storingsdiensten ook doorgaan na werktijd bij ons
geen idee, het scheelt dat voor werk de standaardkleur ook blauw is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....
Ja dan zou er een hele andere wind gaan waaien, de kree wind.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een prima ONZ mod, ik ga lobbyen!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je gaat in het blauw gekleed naar de meet. Nou dan weten we waar we naar uit moeten kijken....
😳quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dan zou er een hele andere wind gaan waaien, de kree wind.
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey Dotteke, nee we posten beiden op andere delen van het forum denk ik
Haha ja dat heb ik via achter wel meegekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel mee
Momenteel druk in andere forumsbijna een dagtaak
het hoort erbij. is ook niet erg, hiervoor deed ik ook storingen, maar dat ging binnen werktijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, met 24/7 storingsdiensten heb je dat inderdaad.
Ik zit bijna alleen nog maar hierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post in veel forums. Maar ik zag je eerder ook nog wel eens hier, maar en h ier ook niet zoveel mee
Momenteel druk in andere forumsbijna een dagtaak
Gay blauwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat soort blauw, dat is "gay"-blauw
Nee dat is smurfblauwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat soort blauw, dat is "gay"-blauw
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit bijna alleen nog maar hier
Donkerblauw dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
iets te lichte tint blauw voor het mooie
Waar zat je eerder dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit bijna alleen nog maar hier
niet heel donkerblauw, maar ietsje donkerder als dat voorbeeldje.quote:
Arme Smurfinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:01 schreef kree het volgende:
de smurfen zijn dan ook gay, kun je je wel bedenken met maar 1 smurfin
Nou we gaan het 31 mei wel zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet heel donkerblauw, maar ietsje donkerder als dat voorbeeldje.
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In BB is het toch niet meer druk?
En het forum is ontzettend traag? Of ligt het aan mij?
Vroeger, heel vroeger in radio 49quote:
Ik neem bij deze aan dat @kree als smurf gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we gaan het 31 mei wel zien.
Inderdaad zeg, behoorlijk druk daar. wow.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]
best bizar dat zoveel mensen dat nog boeit eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde
Als er ineens een smurf achter de Piano plaats neemt op Tilburg CS, dan weten we wie het wel zou moeten zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaat
TV SC heb ik ook een blauwe maandag gepost (lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde
Als welke smurf dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaat
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49
TV SC ben ik ook wel eens geweest, maar dat leefde niet zo inderdaad
De beste smurfquote:
Ja, dat was geweldig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Draagt Kree een bril!? Nee toch?quote:
ik heb helemaal geen brilquote:
Daar zette ik destijds echt de tv voor aan op de zondagavond, puur voor het topicquote:
dat krijgt iedereen vanaf zijn 45ste (ongeveer) dat je armen langzaam te kort worden voor je zichtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bril
hoewel merk kleine lettertjes worden lastiger alsdan het vroeger was
Jammer dat dat niet meer is dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Radio 49 heel veel gedraaid ook. Meerdere meetings gehad en vrienden gemaakt. Ken ik @:ToT nog van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |