Nee maar wat afleiding zou fijn zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Het is weekend?
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me nergens op concentreren
straks bigbrotherquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..
Je zit toch hier, is dat geen afleiding?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar wat afleiding zou fijn zijn
Naaah topsport heb ik echt niets mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind je schaatsen leuk om te kijken? Dat is er nu op..
Lezen en film kijken al geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit toch hier, is dat geen afleiding?
Ga een boek lezen, een film kijken, rondje wandelen of bolken tot je een ons weegt
Ik ben trance aan het luisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naaah topsport heb ik echt niets mee.
Ben een beetje aan het scrollen door youtube
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lezen en film kijken al geprobeerd.
Misschien even een rondje zo met muziek op
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.
Ja een mooi vooruitzicht tochquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken aan morgen dat je weer je liefde in de armen kan sluiten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
En voor wat luchtigheid kijk ik van die failarmy videos.
Ah ok. Anders een leuke comedy kijken?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naaah topsport heb ik echt niets mee.
Ben een beetje aan het scrollen door youtube
Nee gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok. Anders een leuke comedy kijken?
Doe maarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze plaat heb ik onlangs nog gekocht
Ja ik heb alle albums op vinylquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Beste Nederlandse band ever...
gquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou eens op met je f
Skunk heb ik op vinyl.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb alle albums op vinyl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |