Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Maar ik luister tegenwoordig van die trance mixen op vinyl op YouTube.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.
Vinyl is gewoon de shit en die kraakjes horen er gewoon bijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had bij vinyl altijd nog dat tikken en kraken idee en matige stereoscheiding.
Maar ik luister tegenwoordig van die trance mixen op vinyl op YouTube.
Ja, ik weet, YouTube comprimeert het geluid dus de fijne details zijn weg, maar het valt me op hoe goed het geluid eigenlijk is. Had ik niet verwacht.
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vinyl wordt nog goed verkocht blijkbaar.
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar verzamelaar. Laatste 5 jaar is er echt een enorme toename in verzamelaars. En helaas in de prijzen dus ook.
Maar snel posten ho maarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meer
Maar zo traag...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen
[..]
Geen reclames meer
Wordt aangewerkt.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vorig jaar nog bij een platenbeurs geweest.
Wat bedoel je met reprints?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Platenzaak heeft bijna alleen nog maar reprints ipv tweedehands. Maar gelukkig zijn er af en toe nog platenmarkten/beurzen waar je leuk kan grabbelen.
Op een beurs op de beurs lettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee letten
Was idd niet goedkoop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel beetje op de portemonnee letten
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Hoiwat een lijst mentions weer. komt door die TT ook
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen
Ik heb geen enkele vraag voor je.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:49 schreef kree het volgende:
Hoiwat een lijst mentions weer. komt door die TT ook
Lol heb ze ff weg geklikt hoor. als er nog vragen zijn buiten dat om, nu de kans om ze te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |