Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In BB is het toch niet meer druk?
En het forum is ontzettend traag? Of ligt het aan mij?
Vroeger, heel vroeger in radio 49quote:
Ik neem bij deze aan dat @kree als smurf gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we gaan het 31 mei wel zien.
Inderdaad zeg, behoorlijk druk daar. wow.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]
best bizar dat zoveel mensen dat nog boeit eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vergis je je goed in en ik heb niet alleen BB he
[ afbeelding ]
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde
Als er ineens een smurf achter de Piano plaats neemt op Tilburg CS, dan weten we wie het wel zou moeten zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaat
TV SC heb ik ook een blauwe maandag gepost (lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger, heel vroeger in radio 49
TV SC toen dat nog leefde
Als welke smurf dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem bij deze aan dat @:kree als smurf gaat
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt ook leuk te zijn radio 49
TV SC ben ik ook wel eens geweest, maar dat leefde niet zo inderdaad
De beste smurfquote:
Ja, dat was geweldig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Draagt Kree een bril!? Nee toch?quote:
ik heb helemaal geen brilquote:
Daar zette ik destijds echt de tv voor aan op de zondagavond, puur voor het topicquote:
dat krijgt iedereen vanaf zijn 45ste (ongeveer) dat je armen langzaam te kort worden voor je zichtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bril
hoewel merk kleine lettertjes worden lastiger alsdan het vroeger was
Jammer dat dat niet meer is dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TV SC was elke zondagavond met zn allen tv kijken. Wegmisbruikers, Peter r de Vries, Alberto Stegeman. Maar mee gestopt toen ik mn tv abo opzei.
Radio 49 heel veel gedraaid ook. Meerdere meetings gehad en vrienden gemaakt. Ken ik @:ToT nog van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |