Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professionalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alsof NLse vrouwen geen golddiggers kunnen zijn
Jij mag datquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:Lovely gewoon eventjes
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.quote:
Heeft @ToT om jouw mening gevraagd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional
Wat?!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#1 is natuurlijk Adam zijn appels
#2 Jalla! Jalla!
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft @:tot om jouw mening gevraagd?
Dit. Maar ik gun ToT het beste dus misschien is deze dame zijn echte vrouwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional
Druk was wel goed naquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#1 is natuurlijk Adam zijn appels
#2 Jalla! Jalla!
Daar ben ik ook een grote fan vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.
Deze kapoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen
Mooiquote:
Jagten vond ik nog veel beter met hem. Ken je dit?quote:
Heel misschien moet je gewoon blij zijn met vrouwen die zich een beetje zorgen maken om ToT als hij zich wederom in een Aziatisch avontuur begeeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |