SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Begrijp even niet waar dit opeens vandaan komt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien kan je nog even vertellen dat je gezondheid perfect is.
Geef mijn mening ergens over. Jij vind dat ik dat blijkbaar niet mag doen, geeft je mening op een nogal arrogante wijze en keert vervolgens tegen mij, doe eens niet zo raar...
Het is en blijft een openbaar forum he..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ik hoop dat het al op daten komt. Het is natuurlijk op zijn minst opmerkelijk dat deze dame een partner zoekt die al een kind heeft. Omdat ze graag een oudere broer wil voor haar eigen toekomstige kroost. Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gehoord. Als je haar ticket gaat betalen, doe dat dan als ze op schiphol staat, ze heeft immers een goede baan en kan dat prima even voorschieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
Maar ik breng Mini-ToT dus in gevaar door met een vrouw te gaan daten dus zou ik wel eenzaam moeten blijven tot Mini-ToT het huis uit gaat, waarmee ik mijn kansen voor geluk met een andere vrouw en een broertje of zusje voro hem overboord gooi, maar dat moeti k dus blijkbaar doen als ik verantwoordelijk voor hem wil zijn?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nog nooit. Wist ik veel dat vrouwen zo kritisch zijn over theesmaakjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb
[..]
Heb je daar wel eens succes mee geboekt?![]()
![]()
Oh het was al klaar, nou laat het lekker staan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
We waren al klaar met @ToT en zijn Aziatische vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het al op daten komt. Het is natuurlijk op zijn minst opmerkelijk dat deze dame een partner zoekt die al een kind heeft. Omdat ze graag een oudere broer wil voor haar eigen toekomstige kroost. Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gehoord. Als je haar ticket gaat betalen, doe dat dan als ze op schiphol staat, ze heeft immers een goede baan en kan dat prima even voorschieten.
Maar godverdomme wat ben je goed.![]()
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten. Want ja, ze MOEST natuurlijk wel een golddigger zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 19:15:22 ]![]()
Gekwoot want ik ben traagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh het was al klaar, nou laat het lekker staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 19:16:38 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Hier zou ik het bijna eens mee kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten.
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?![]()
Dit dus. Ben blij voor ToT dat 'ie blij isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt hetzelfde meegemaakt toen ik wat met een buitenlandse vrouw had, in eens kwamen er NLse vrouwen die toch echt even een hatelijke mening dachten te moeten hebben over die vrouw die ze nog nooit gezien of ook maar iets over wisten.
Laat ToT toch, hij is oud en wijs genoeg, als zij hem nu gelukkig maakt, prima toch?![]()
Well, life can be a riot
Ik heb 3 'vrienden' gehad die met een Aziatische kregen.
Bij twee ging het fout, bij de derde niet.
Maar goed, ze staan erom bekend blijkbaar dat het om het geld gaat ofzo.
Maar geen idee wat daar van waar is verder.Don't follow me. I am lost too
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professionalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alsof NLse vrouwen geen golddiggers kunnen zijnIedereen is een kutlultrut
Jij mag datquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:Lovely gewoon eventjes![]()
Want ik ben toch weer over je heen gegaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.quote:
#1 is natuurlijk Adam zijn appels
#2 Jalla! Jalla!![]()
Heeft @ToT om jouw mening gevraagd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Wat?!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#2 Jalla! Jalla!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft @:tot om jouw mening gevraagd?Iedereen is een kutlultrut
Dit. Maar ik gun ToT het beste dus misschien is deze dame zijn echte vrouwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een golddigger is maar wel een professional![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Druk was wel goed naquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was Druk aan het kijken. Staat nu im mijn top 3 van filmhuisfilms.
#2 Jalla! Jalla!
Mads Mikkelsen
:')![]()
Daar ben ik ook een grote fan vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen
Iedereen is een kutlultrut
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar post alle info hier op fok, en alle alarmbellen gaan af.![]()
Deze kapoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Druk was wel goed na
Mads Mikkelsen![]()
![]()
Mooiquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Jagten vond ik nog veel beter met hem. Ken je dit?quote::')![]()
En doorrDon't follow me. I am lost too
Heel misschien moet je gewoon blij zijn met vrouwen die zich een beetje zorgen maken om ToT als hij zich wederom in een Aziatisch avontuur begeeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: