Bolkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we elkaar ook met rust laten?
Laten we over gaan tot den Bolk
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kopquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij lult ook met alle winden mee he? Posts van mij liken en dit zeggen. pfffff
Ik dank uquote:
Mening geven mag altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.
Ik heb geen exquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kop
Moe?quote:
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dah zeg je 1x 'als je maar wel oppast, ToT' en dan ga je door met je leven.
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?
Je doelt op dat ding tussen je benen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ex gehad en die sloeg soms ook wel eens een spijker op de kop
Dat kun je tegen iedereen zeggen die zn mening geeftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft iemand om jouw mening gevraagd?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kun je tegen iedereen zeggen die zn mening geeft
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Voordat iemand mij te serieus gaat nemen
Ja ik nam je serieusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Moe?quote:
Je zit hier in onzinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor dank.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik nam je serieus
Gelul natuurlijk, dat had je ook gewoon in DM ofzo kunnen doen, zoals normale mensen dat doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem niemand gaat er tegenin, het is juist allemaal leuk lief en kusje kroel. Ik zie dat anders en ik heb mijn mening gegeven en hou er verder mee op.
Zalmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |