SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
daarom zeg ik ook.... bij de jumbo waar ik kom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah soms wel en soms niet. Maar heb altijd wel idee dat ze bij Solo daar betere prijzen hebben in die bak. Maar dat mogen ze natuurlijk zelf bepalen per filiaal.
Die zakjes verschillen alleen altijd zo qua hoeveelheid. De ene keer is het een plantje basilicum en een citroen en de andere keer 34 bananen en 7 aardappelsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
AH had donderdag zakjes met groenten liggen voor een euro
5 preitjes, 5 bosuitjes 10 wortels en een venkel.
voor een euro
Maar het verschilt bij mijn eigen filiaal ook. Soms is het echt een koopje en andere momenten is er echt 50 cent af ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook.... bij de jumbo waar ik kom.
niet dat ik het van elk filiaal weet
ik kwam die zakjes donderdag voor het eerst tegen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zakjes verschillen alleen altijd zo qua hoeveelheid. De ene keer is het een plantje basilicum en een citroen en de andere keer 34 bananen en 7 aardappels
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kwam die zakjes donderdag voor het eerst tegen..
maar goed ik kom ook niet heel vaak bij AH
ik doe weekboodschappen.. en eigelijk altijd bij jumbo. soms ff naar aldi er bij... maar dit keer had ik in de ah app nog wat gezien waar ik voor heen wildequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweest
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweest
december was idd ook de vorige keer. voor mn kerstgerechtenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweest
Wel in december 2x
En de keer daarvoor was in juli
Ja ik ben denk ik toen ook geweest voor wat ingrediënten die de dekamarkt niet hadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
december was idd ook de vorige keer. voor mn kerstgerechten
Franse schimmelkaas kun je prima een week over de datum nog eten hoor. Wat wil het doen? Schimmelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier bij de Hoogvliet hebben ze een 35% korting bak en daar ligt met regelmaat ook wel eens bijzondere kaas wat bij de over de datum zou moeten zijn, maar nog prima eetbaar is
ze hadden zalm dat je kon vlechten... die was lekker! Wel wat prijzig maar dat maakt niet want kerstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik toen ook geweest voor wat ingrediënten die de dekamarkt niet had
ik heb blijkbaar al 3quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al 1 spaarkaart van de Efteling. Maar dat is tegenwoordig ook een brood en een appel.
Toch geen goorgonzola?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vet lekkere gorgonzola met 35% korting
Nee wat lunch over voor morgen.quote:
ah, wat maakte het Mexicaans?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee wat lunch over voor morgen.
Hadden Mexicaanse Lasagne
ik gok.. tortilla wraps mais en kruidenquote:
Ipv lasagne bladen Mexicaanse wraps. En Mexicaanse groente en kruiden en gehaktquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gok.. tortilla wraps mais en kruiden
mijn gokvermogen is intactquote:
als jij het maakt kun je dat er best in doenquote:
Miljard miljoenblikkiesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Oh ze heeft ook echt maar twee katten. Mijn kat voelt zich enorm arm nu.
Nee iemand op tiktok met twee katten die gewoon enorme voorraad heeft van alles.quote:
Ik vouw al jaren mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig vanquote:
ik zou het eens met sonja proberenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vouw al karen mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig van
Ja ik ga wel heel goed op dat soort dingen maar het ging mij gewoon even om de hoeveelheid. Ik heb hier ook bijna alles in bakjes en mandjes en labeltjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vouw al karen mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig van
Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in hebquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe weekboodschappen.. en eigelijk altijd bij jumbo. soms ff naar aldi er bij... maar dit keer had ik in de ah app nog wat gezien waar ik voor heen wilde
3 vd boom limonadesiroop voor 9.99
Het is de enige supermarkt op wandelafstand dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweest
Wel in december 2x
En de keer daarvoor was in juli
mja dat kan wel eens lastig zijn... maar moet zeggen dat ik met weekend meal preppen het prima redt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in heb
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in heb
[..]
Het is de enige supermarkt op wandelafstand dus dan is de keuze snel gemaakt
Meal preppen ben ik nog slechter in, ik kook eigenlijk alleen voor de dag zelf. Enige uitzondering is bij een verspakket, daar eet ik dan 2 dagen vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mja dat kan wel eens lastig zijn... maar moet zeggen dat ik met weekend meal preppen het prima redt.
Ik at vanavond matig. Recept viel echt tegen. Dat komt echt bijna nooit voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Maar even zelf een snelle stamppot in elkaar geknutseld omdat die pakketten er de hele tijd niet liggen. Wel een beetje anders gemaakt; zoete aardappel, broccoli, prei, spekje, uienchutney, peper, knoflook en nog een lepeltje volle kwark. Was best prima gelukt
Wat was het?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik at vanavond matig. Recept viel echt tegen. Dat komt echt bijna nooit voor
Zo veel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal meestal voor drie à vier dagen boodschappen.
Bij mij kan het ook gerust nog op de dag wijzigenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.
probeer ik ook, maar vaak vergeet ik nog wel ietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal meestal voor drie à vier dagen boodschappen.
dat vind ik niet zo.n problem, ik maak soms ook wel menu's voor de hele weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.
Dat verspakketje?quote:
daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar soms laat ik picnic komenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik laat 1x in de week bezorgen. Echt geen zin om elke dag/om de dag in de winkel rond te stampen.
Die had ik een week of twee geleden ook, die was niet heel denderend ja, het lekkerste er uit was nog wel de sausquote:
Ik heb gewoon toegegeven aan de vergeetachtigheid en probeer het niet eens meer. Zijn maar een paar dingen die ik vooruit koop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
probeer ik ook, maar vaak vergeet ik nog wel iets
Die konjo’s rijden op 100 meter na net niet langs mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar soms laat ik picnic komen
Ik heb dat laatste wel gedaan. Maar het was gewoon een beetje meh…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik een week of twee geleden ook, die was niet heel denderend ja, het lekkerste er uit was nog wel de saus. Dacht misschien komt het omdat ik het niet helemaal heb gemaakt zoals het moest, heb het gewoon direct vanuit de pan op de tortilla geschept en ben gaan eten. Dus niet eerst nog een kwartier in de oven gooien met kaas er op.
Ja er zat geen spice of iets achter, gewoon beetje vlakke smaakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste wel gedaan. Maar het was gewoon een beetje meh…
kun je toch gewoon de ingrediënten los kopen? Ziet er niet heel moeilijk uit verder. Misschien kan IK het nog welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte deze vaak flink op voorraad voor in de vriezer.
Voor een keer lunch of twee als avondeten bij gebrek aan zin om te eten..
maar nu ze de verpakking hebben veranderd zijn de wraps kleiner geworden die ze er in gooien dus is het lang niet zo leuk meer
Bij de AH had je een taco dinner kit van het huismerk, dat was echt veruit de lekkerste van al die mexicaanse prut, maar die hebben ze ook niet meerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte deze vaak flink op voorraad voor in de vriezer.
Voor een keer lunch of twee als avondeten bij gebrek aan zin om te eten..
maar nu ze de verpakking hebben veranderd zijn de wraps kleiner geworden die ze er in gooien dus is het lang niet zo leuk meer
ja is mogelijk maar de kruiden die honig er in heeft is dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je toch gewoon de ingrediënten los kopen? Ziet er niet heel moeilijk uit verder. Misschien kan IK het nog wel
zo stom dat ze of 1 de boel kleiner maken... of b het er uit gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH had je een taco dinner kit van het huismerk, dat was echt veruit de lekkerste van al die mexicaanse prut, maar die hebben ze ook niet meer
Zal wel marketing zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo stom dat ze of 1 de boel kleiner maken... of b het er uit gooien.
ja vastquote:
Ik las rumcolaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vast
net als dat ze overal rucola sla in flikkeren. Gore troep
das wel lekkerquote:
Ook in de sla?quote:
Ja dat wel, dat is altijd wel spijtigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
probeer ik ook, maar vaak vergeet ik nog wel iets
jaquote:
Crisp is wel ziekelijk duurquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die konjo’s rijden op 100 meter na net niet langs mij![]()
Ik ben ook wel fan van crisp overigens. Hebben ook lekkere dingen.
avocado.... ook al zoiets....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Of de avocado is nog niet goed ofzo.
Ik zit dan een beetje met het verse voer, ook voor de caafs.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik laat 1x in de week bezorgen. Echt geen zin om elke dag/om de dag in de winkel rond te stampen.
Ik heb tegenwoordig van die 0 graden lades in de koelkast. Daar kan je verassend lang groente/fruit/vlees in bewaren. Dat scheelt hier echt dagen in het kunnen bewaren van verse spullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit dan een beetje met het verse voer, ook voor de caafs.
Ik heb ze echt al heel lang niet meer op.quote:
Ik weet niet of dat ook voor Hitler gold.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:27 schreef Karzai het volgende:
schijnt dat alles wat uit de alpen komt goed voor je is
Gvd stik hier bijna in mn snoepje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook voor Hitler gold.
RIIIIIICOLAAAAAAAAAquote:
zo te zien heeft Karzai nog wat overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien heeft Karzai nog wat over
Gimme Gimmequote:
Nattekat is nadoen Yoda hijquote:
yupquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Is Fok zo traag vandaag? En m'n quotes falen ook vaak
Niet alleen vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Is Fok zo traag vandaag? En m'n quotes falen ook vaak
je hebt het vast over een nummer waarvan je een link wilde plaatsenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
En dan ergens dit jaar zien we hem nog terug in het slotseizoen van Stranger Things.
De derde van de bovenste rij is wel mijn all time favorite van Ritter Sport.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het vast over een nummer waarvan je een link wilde plaatsen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
posts van joetjoeps zonder tekst sla ik altijd over
yeah. blij dat ik toestemming hebquote:
Niksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Het einde van fok! Is nabij
Welk ander forum is net zo goed als fok?
Ojee heeft ze een streepjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had weer een wijntje teveel op paar dagen terug.
je lijkt op nattekatquote:
uhuh geef dat maar de schuldquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu ligt het aan ons?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werkt![]()
.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou.
In dat geval haar gewoon ook een account laten maken, wordt het misschien weer gezellig hier
Dat is niet waar. Ze verkiezen totaalidioten die het allemaal nog wat erger makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld gaat naar de godverdomme en niemand doet er wat aan.
Wat onaardigquote:
*kijkt naar verhuizingsdatum naar Foqueville*quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het al een jaartje ofzo below parHeel af en toe is het nog eens ouderwets leuk.
Dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
we hebben gewoon allemaal een handicap
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
adopteer een pandaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
Ja verdomme. Verkeerde Pandaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
Verschansen in de bibliotheekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof we van ouderdom doodgaan, mensen van onze leeftijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk... het maakt het ook zo veel rustgevender in mn hoofd dat ik veel nieuwsberichten en blabla gewoon negeerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
PreciesZou niet weten waarom ik tijd en energie zou verspillen aan iets waar ik toch geen invloed op heb.
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drink een cola rumquote:
het is een open forum flesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.
Eens. Heb geen social media (behalve fok), en volg vooral het lokale nieuws (waar een langere file vaak het grootste probleem van de dag isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk... het maakt het ook zo veel rustgevender in mn hoofd dat ik veel nieuwsberichten en blabla gewoon negeer
Oh je irriteert je aan bezoekers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.
heerlijk jezelf wentelen in onwetendheidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Heb geen social media (behalve fok), en volg vooral het lokale nieuws (waar een langere file vaak het grootste probleem van de dag is).
en die aanname doe je omdat bij een wedstrijd van PSV geen bier gebruikt kan worden?quote:
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die aanname doe je omdat bij een wedstrijd van PSV geen bier gebruikt kan worden?
ah dat kan ook nog... ik dacht bij PSV valt niets te vieren dus trek je geen bier openquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..
Owwwww dat had ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..
Alzheimer Lightquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
koen speel je dit nou is of jou hoofd echt een grote gatenkaas
Dit is al het tweede seizoen dat ik niet meer ga. Werd me te duur helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww dat had ik niet meegekregen
TIKTOK, hier is de ouderdom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je er kennelijk niet meer aan ontkomt dat je ‘gewoon’ een leesbril op moet doen![]()
![]()
IK WIL DIT NIET!
oma verteltquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je er kennelijk niet meer aan ontkomt dat je ‘gewoon’ een leesbril op moet doen![]()
![]()
IK WIL DIT NIET!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
![]()
IK WIL DIT NIET!
Daar komt het denk ik doorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TIKTOK, hier is de ouderdom.
Slaapse Nizquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen...
Gute Nacht Freunde
Ik lees ook perfect zonder bril. Krijg er alleen zere ogen, misselijk, duizeligheid en hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees nog perfect zonder bril en ben denk ik ouder dan jou.
over een maand kan ik mijn leeftijd niet meer in mijn voordeel omdraaien...quote:
Ik heb al 5 jaar een ‘computerbril met een beetje plus’ die hihaho ergens in de la lag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag al een bril sinds mijn 4e![]()
Ik heb een - bril in de auto liggen, verzicht wordt wat minderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar een ‘computerbril met een beetje plus’ die hihaho ergens in de la lag.
Toch maar eens opgezocht, en uuuuhhhhwerd het wel een stuk beter van
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer normaal doen graag allen
Dat gaat hier kennelijk nogal lastig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen. Morgen weer normaal doen graag allen
Bij mij dus andersom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een - bril in de auto liggen, verzicht wordt wat minder
Nu vraag je aan sommigen het onmogelijkequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.quote:
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.
Focussen en zoomen gaat met ouder worden steeds lastiger
Oogjes laseren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
![]()
IK WIL DIT NIET!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijn.
stel je niet zo aan en doe zelf eens normaal, we passen ons niet aan jou aan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn die?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij val ik vooralsnog binnen de uitsluitingscriteria.
Succes met dweilenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Ben geen 45 en kan ver wel gewoon goed zien. Je moet van dichtbij en van ver minder goed kunnen zien.quote:
Moet je maar gewoon gaan zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Geen echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuw.
Vast alleen bij @ESF1Gamerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Zitten is juist beter voor de blaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
Dat is juist net andersomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
Die is wel een beetje asoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast alleen bij @:esf1gamer
Niet bij ons hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buik
levend geroosterd wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
Je voelt het flink warmer begint te worden in thailand
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.quote:
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje Trump moe geworden en hij is nog 4 jaar aan de macht
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doet
nou ja hij is ook al oud toch? misschien redt die de 4 jaar niet eens
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
dat is vaak zo toch, dat irritante mensen lang leven een goierikken aan het kortste eind trekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
ik lig al even wakker dus denk dat ik er zo maar uit ga, en dan optijd even naar de markt voor een vers broodjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, ik ga nog maar even een uurtje liggen, hobbel ik daarna even naar de appie
Brrr wat warmquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en het is nog niet de warmste periode
Nee verlangde juist naar dat warme weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.
Ik vraag me af hoeveel Amerikanen inmiddels al spijt hebben van hun stem op deze bejaarde crimineel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Hoe warm?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.
.
However, the department forecast that the North and Northeast will continue to experience cool mornings throughout March as a weak high-pressure system from China extends over upper Thailand.
.
Temperatures will rise between March and mid-April, with most of Thailand experiencing hot and humid weather as southerly winds bring moisture from the Gulf of Thailand.
[ afbeelding ]
Het is echt sinds 2 dagen dat je echt de hitte van de zon voelt overdag
lui volkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
ja met 43 doen we hier idd ook niets meer behalve in de airco zitten
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
25 al, helaas moet ik dan nog doorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden is.
Ja, vanaf daar gaat het bergafwaarts, bij 30 is het klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
25 al, helaas moet ik dan nog door
Dit heb ik dan nodig:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Veegt de sneeuw naar jou toe.quote:
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
goed idee wel, je nog dikker kleden in donkere kleding dat nog meer warmte vast houd
[..]
jaa
het houd de zon weg, maar de warmte vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kleding
Ja maar anders zie je eruit als een verschrompeld besje op je 30e als je elke dag in de volle zon gaat lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het houd de zon weg, maar de warmte vast
Hier zou ik nooit vrijwillig in stappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Lekker in het water dobberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zo oud ben ga ik ook niet meer al teveel doen hoop ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Nog maar een paar jaartjesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben ga ik ook niet meer al teveel doen hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |