Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk graag in de "moet vandaag op" bak naar verspakketten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het wordt vooral gemarket op ouderen.
Ik heb ze ook wel eens gegeten toen een oudere man waar mijn moeder bij werkte overleed.
"Zonde om weg te gooien!"
Na 1 hap de hele voorraad weggetyft.
Een @bitterbal ging emigreren en toen had ik ineens een magnetron.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn oma ging dood en toen had ik ineens een magnetron.
Ja verspakketten koop ik vrijwel alleen maar met 35% sticker, en het liefst dan ook nog in de bonusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk graag in de "moet vandaag op" bak naar verspakketten.
Ik gebruik het volgens mij alleen voor de gekookte eitjes af en toe.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nooit. Het potje staat hier voor de sier.
Logischquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.
Die bak hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.
Ohja jij vindt eieren eng ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nooit. Het potje staat hier voor de sier.
je kookplaat wordt niet meer gebruikt dus daar kan hij op staaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar geen plek in de keuken
Deze bak zegt dan 70% geloof ik. Flink minder iig, daar wil ik wel voor experimenteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verspakketten koop ik vrijwel alleen maar met 35% sticker, en het liefst dan ook nog in de bonus
Ik heb het over de bak bij de Jumbo in ieder geval. Geen idee of de Albert Heijn het ook heeft.quote:
Ik heb het ook over Jumbo. AH zit wat uit m'n route.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het over de bak bij de Jumbo in ieder geval. Geen idee of de Albert Heijn het ook heeft.
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze bak zegt dan 70% geloof ik. Flink minder iig, daar wil ik wel voor experimenteren.
Zoiets hebben ze soms ook bij de AH, maar ik kom er nooit 's ochtends.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.
Ja, da's wel altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.
Nee ik ook niet dus heb dat ook niet zo vaak. Alleen soms een zeldzame keer als ik op een thuiswerkdag te vroeg mijn bed uit ben en 's ochtends maar alvast een rondje ga lopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze soms ook bij de AH, maar ik kom er nooit 's ochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |