SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet wat op Valentijnsdagquote:
Top 80's luisteren en Valentijnsdag verder negerenquote:
Morgen pas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
Nergens chocola in de aanbieding vandaag?
Welke top 80's?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top 80's luisteren en Valentijnsdag verder negeren
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio 2! De hele week al bezig
Ga je mij nu zeggen dat je de beste week van het jaar niet aan het meemaken bent?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs een zwaan die ruzie zocht, ik kwam aangelopen dat beest ging gelijk met zijn nek omhoog, allemaal gnorken en hissen en zijn vleugels zo breed als mogelijk uitslaan
quote:
Hoop het niet, vind zwanen maar nare beestenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het geen poging tot snavelen?
Ik leef onder een steenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mij nu zeggen dat je de beste week van het jaar niet aan het meemaken bent?
En stenendekentjes?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen
En dekentjes
Vooral dekentjes eigenlijk
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaardsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs een zwaan die ruzie zocht, ik kwam aangelopen dat beest ging gelijk met zijn nek omhoog, allemaal gnorken en hissen en zijn vleugels zo breed als mogelijk uitslaan
Of je krijgt een gebroken armquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaards
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, vind zwanen maar nare beesten
Nee, zachte warme dekentjesquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je krijgt een gebroken arm
Jij bent een stoere man, dus je weet inderdaad beterquote:
Ik riep even wat dingen tegen hem alsof ik uit Rotterdam-Zuid kwam en ben toen snel doorgelopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaards
Terug slaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Die beesten kunnen hard slaan maar niet "nu heb je een gebroken arm" hardquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent een stoere man, dus je weet inderdaad beter
Denk niet dat ie geloofde dat je uit Rotterdam-Zuid kwamquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik riep even wat dingen tegen hem alsof ik uit Rotterdam-Zuid kwam en ben toen snel doorgelopen
Een inductie deken?quote:
Nee, maar misschien dacht die daardoor wel van 'laat maar, hier ga ik mijn energie niet aan verspillen'quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat ie geloofde dat je uit Rotterdam-Zuid kwam
"Wat doet ie?? Dit is weer zo'n weirdo, je weet het nooit met weirdos.. ah gelukkig hij loopt door"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dacht die daardoor wel van 'laat maar, hier ga ik mijn energie niet aan verspillen'
Poezel zocht ook de zonniger oorden opquote:Kat overleeft vier weken in zeecontainer zonder voedsel of water
Een kat heeft op wonderbaarlijke wijze vier weken zonder eten en drinken overleefd in een afgesloten container. Het dier kroop op 11 januari in Moerdijk een container in, die pas bij aankomst op Curaçao op 7 februari weer werd geopend.
Begin februari ontving Stichting Kitten Rescue Curaçao een dringende oproep van het bedrijf AMC Cargo. Bij het openen van een container troffen medewerkers tot hun grote verrassing een kat aan. In een eerste poging om het dier te vangen, werd een vangnet gebruikt. Maar de geschrokken kat vluchtte steeds verder de container in, waar hij zich tussen de pallets verstopte.
Om de kat veilig te redden, plaatste men een vangkooi met lekker ruikend voedsel en sloot de container opnieuw af. Binnen een uur was het dier gevangen en werd het naar de opvang van de stichting gebracht. Ondanks de lange periode zonder voedsel, water en licht, verkeerde de kat verrassend genoeg in redelijke conditie. Het dier was weliswaar mager, maar verder in een opmerkelijk goede staat.
Momenteel verblijft de kat in quarantaine om verder aan te sterken. De stichting probeert de mogelijke eigenaar op te sporen en roept hen op om zich te melden.
https://www.bndestem.nl/b(...)l-of-water~afdaac12/
Ja, fijne muziek.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top 80's luisteren en Valentijnsdag verder negeren
Denk dat het in de container niet echt zonnig wasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poezel zocht ook de zonniger oorden op
Het was wel vlakbij de begeleide woonlocatie voor mensen met ernstige meervoudige beperkingen, dus zou goed kunnenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wat doet ie?? Dit is weer zo'n weirdo, je weet het nooit met weirdos.. ah gelukkig hij loopt door"
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik riep even wat dingen tegen hem alsof ik uit Rotterdam-Zuid kwam en ben toen snel doorgelopen
Hoe weten ze zo zeker dat hij geen voedsel had?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal jou eens snavelen.quote:
Kwietje!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liesje![]()
Hoe is het ermee? Nog altijd zo lekker sociaal bezig?
Welke film?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwietje!Ja zeker, disndagavond nog naar de bioscoop geweest maar merk dat ik wat meer behoefte heb aan rust.
En hoe is het met jou?
euh, huh?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms echt een aandoening maar als het om die like knop gaat ofzo.
Leuk! Nou ja je hebt de drukte ook al wel heel lang volgehouden zonder pauzes volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwietje!Ja zeker, disndagavond nog naar de bioscoop geweest maar merk dat ik wat meer behoefte heb aan rust.
En hoe is het met jou?
oh,dat je 3x klikt? tja.. ook irritant dat je niet kan zien of je like wel doorkomtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon dan gaat het drie keer ofzo.
Ik ben heul nog niet oudquote:
O ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul nog niet oud
Wel wijs natuurlijk
Goede redding Ger.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat bedoelde ik eigenlijk
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat bedoelde ik eigenlijk
Ik geloof het meteenquote:
Chocola, taart, kiepquote:
Snap ik wel. Wil ook wel eens genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
pizza in dit gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocola, taart, kiep
Ik snap het wel
quote:
quote:Een ode aan @Nattekat met al zijn geklaag?
ja, maar pizzaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in pizza maar achteraf vind ik dat vaak zonde van de calorieën.
quote:
quote:
ik heb eergister een stuk pizza gegeten. erg lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in pizza maar achteraf vind ik dat vaak zonde van de calorieën.
collega tegenover mij is druk aan het teams vergaderen dus ik heb mijn oordopjes maar in gedaan met een opzwepend muziekjequote:
Ughquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega tegenover mij is druk aan het teams vergaderen dus ik heb mijn oordopjes maar in gedaan met een opzwepend muziekje
ja, dat is altijd wel fijner, maar daar hebben we er niet zo veel van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ugh
Ik zocht altijd een apart hokje op om te teamsen
Jij ook bijna weekend?quote:
Wel een leuk bandje zo te lezen. Wat voor soort muziek maken zequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Bandje waar ik gisteren naar ging kijken is trouwens door naar de finale![]()
![]()
Wat voor bandje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Bandje waar ik gisteren naar ging kijken is trouwens door naar de finale![]()
![]()
Oeh ik ben niet goed met genresquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een leuk bandje zo te lezen. Wat voor soort muziek maken ze
fietsbandquote:
Red bandquote:
Wat is dat preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister naar Atsuko Okatsuka. Was ook wel leuk.
Oh dat kan nog best wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japans/Taiwanees/Amerikaanse comédienne.
Ik zal eens zoeken als deze docu afgelopen is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een special van haar op HBO.
het is wel 1 grote clownsshow..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Faber heeft op haar donder gekregen van de rechter?
Die vrouw heeft de een na de andere mokerslag te verwerken. Arme dame.
Hoezo van de rechters? Die leven gewoon de wet naquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel 1 grote clownsshow..
zowel van regering als rechters
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet etenquote:
Bourgondisch eten met de collega's op Valentijnsdag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond 113 kilo aan varken om op te eten
Oké @bitterbalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooie open deurquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet eten
Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat voedselquote:
Ja daar heb je best een goed punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het zat dat we dik worden van calorieën. Welke mongool heeft dat bedacht.
Nou echt zo. Hoef maar naar eten te kijken en 't zit er aan #boycotdecaloriequote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het zat dat we dik worden van calorieën. Welke mongool heeft dat bedacht.
lost wel allerlei problemen opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet eten
als je men maar geen oor aan naaitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de naaikamer eens verder inrichten
Het varken heeft zelfmoord gepleegd? (lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft zij nog een ValenThai aan de haak geslagen vandaag?quote:
Waarom klinkt Duits altijd zo ontzettend agressief? Hij is super enthousiast in die video. Maar ik hoor iemandquote:
Romantischquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ze je alleen een mouw gaat opspeldenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als je men maar geen oor aan naait
Probeer je @bitterbal te versieren?quote:
Schijtziek wordt iedereen van dat mens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Domme domme domme snol
Ursula von der Leyen, "Oekraïne moet sneller tot Europese Unie toetreden"
Die is onversierbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je @:bitterbal te versieren?
Jeetje wat laaaaaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kerstdecoratie is opruimen
Laat nu maar gewoon hangen ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kerstdecoratie is opruimen
Met precies dezelfde woorden als van die dikke Neonazi van Baalen die deze hele shitzooi begon in 2014.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijtziek wordt iedereen van dat mens.
De VS lacht erom en nu mogen ze helemaal niet meer aan tafel straks.
Trouwens op welke conto spreekt zei eigenlijk?
Ik heb narcisjes en blauwe druifjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik ga nu langzaam voorjaar dingetjes neerzetten
En dan weg halen midden herfst?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik ga nu langzaam voorjaar dingetjes neerzetten
Ik heb duolingo net geïnstalleerd. Toch maar eens aan Russisch voor beginners beginnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze weer opgespeld
[ afbeelding ]
Ik heb nog een amaryllis die ineens besluit voor de derde keer een bloem eruit te gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb narcisjes en blauwe druifjes.
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb duolingo net geïnstalleerd. Toch maar eens aan Russisch voor beginners beginnen.
Voor de zekerheid anders beide maar doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.
Misschien maakt Wilders straks Limburgs wel de officiële voertaal in Nederland?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.
mijne geeft alleen nog maar blad.quote:
Ik ben ook verbaasd want de bol is ook helemaal niet meer stevig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne geeft alleen nog maar blad.
zit te twijfelen of ik afscheid van hem ga nemen
blijft toch mooi hoe de natuur nog steeds verrassingen heeft voor de mensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd want de bol is ook helemaal niet meer stevig.
Vaak wel iets eerderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan weg halen midden herfst?
Dat tientje heb ik er wel voor over om niet tussen de Turken, woonwagenbewoners en tokkies te lopen.quote:
Waar in 't bronsgroen eikenhout, nachtegaaltje zingt!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien maakt Wilders straks Limburgs wel de officiële voertaal in Nederland?
Auto vliegtuug de trein de boetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar in 't bronsgroen eikenhout, nachtegaaltje zingt!
Deze aanbieding begint op maandag om 00:01quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)bons-600-gram-345730
mooi op tijd die meldingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg een waarschuwing op mijn telefoon dat het morgenavond gaat sneeuwen hier.
Morgenochtend alvast even wat lekkers kopen dan.
Ja, moet ze nog maar een dag of 2 extra geduld hebben hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze aanbieding begint op maandag om 00:01
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met precies dezelfde woorden als van die dikke Neonazi van Baalen die deze hele shitzooi begon in 2014.
quote:
Hoe dit voor Poetin klinkt, "We geven 50,000 tanks, 1250 tactical nukes, een half miljoen manschappen, alle koekjes van de wereld en vijf vliegdekschepen aan Oekraïne, en als je niet heel gauw braaf bent dan vragen we Georgië, Servië, Kazachstan en Wit-Rusland ook nog bij ons clubje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.
Europa heeft genoeg in huis om daadkrachtig en reële wereldpolitiek te bedrijven en economisch van zich af te bijten.
Dit lijkt mij wel een goede. Veel erger kan het niet echt wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.
Europa heeft genoeg in huis om daadkrachtig en reële wereldpolitiek te bedrijven en economisch van zich af te bijten.
Ik heb Geert ook niet gekozen en toch zitten we ook met al die halfjes van hem opgescheeptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Hebben wij die Ursula gekozen, nee toch?
Sowieso stemt minder dan de helft stemgerechtigde Nederlanders voor Europa dus men kan niet al te veel zeiken over het resultaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even een weekendloopje doen
Tsja da's een dingetje, mensen hebben niks met de EU en stemmen daarom nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso stemt minder dan de helft stemgerechtigde Nederlanders voor Europa dus men kan niet al te veel zeiken over het resultaat.
Misschien moeten mensen daar eens wat beter over na gaan denken dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja da's een dingetje, mensen hebben niks met de EU en stemmen daarom niet
Wat best kortzichtig en koppig is, want de EU is er nou eenmaal en gaat voorlopig ook niet weg. En hoe dominanter andere grote blokken zich opstellen, hoe sterker de EU zal moeten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja da's een dingetje, mensen hebben niks met de EU en stemmen daarom niet
Het is in ieder geval niet slim om tegen een paranoïde dictator met Sovjet heimwee te zeggen als je de lieve vrede wenst te bewaren voor nu en morgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Koen66 het volgende:
net als het stemmen van de Britten bij de Brexit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat best kortzichtig en koppig is, want de EU is er nou eenmaal en gaat voorlopig ook niet weg. En hoe dominanter andere grote blokken zich opstellen, hoe sterker de EU zal moeten worden.
Je woont tegenwoordig in schubbekuttenveen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef isax het volgende:
Ik mis de appie.
Morgen weer naar 3 supermarkten en dan maar hopen dat ik alles heb dat ik wil hebben.
Ik kom er echt zelden sinds ik niet meer in het centrum woon al 6 jaar niet meer.quote:
Geluk bij een ongeluk!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik heb officieel een waardeloze oven..
Ik was vergeten om de plasticfolie er af te halen..![]()
![]()
![]()
. Denk je dat het eten daardoor mislukt is Nee. De folie zat er gewoon nog om...![]()
![]()
uh.... het plastic zat nog om je oven?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik heb officieel een waardeloze oven..
Ik was vergeten om de plasticfolie er af te halen..![]()
![]()
![]()
. Denk je dat het eten daardoor mislukt is Nee. De folie zat er gewoon nog om...![]()
![]()
Om het eten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh.... het plastic zat nog om je oven?
Woonde Fles daar niet ook al?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig in schubbekuttenveen?
en waarom is je oven dan waardeloos?quote:
Haal alleen nog kleine dingen via Flink, en doe 1x per maand grote boodschappen + tanken in Duitslandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom er echt zelden sinds ik niet meer in het centrum woon al 6 jaar niet meer.
ja dat las ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh.... het plastic zat nog om je oven?
Nee die woonde toch in Lutjebroek?quote:
Een goede oven kan toch niet tegen plastic??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom is je oven dan waardeloos?
Ik doe 50/50 (meer 90/10 inmiddels) tussen dit gehucht (het is geen gehucht) en het mooie Nederland. Ik ben niet heel ver weg, ongeveer 5 uur rijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig in schubbekuttenveen?
Het plastic was niet eens gesmolten?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom is je oven dan waardeloos?
Ik hou van de verspakketten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom er echt zelden sinds ik niet meer in het centrum woon al 6 jaar niet meer.
en daarom is jouw oven waardeloos? omdat hij je eten niet verneukt heeft?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een goede oven kan toch niet tegen plastic??
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarom is jouw oven waardeloos? omdat hij je eten niet verneukt heeft?
ik zou dan eerder vinden dat de gebruiker die het plastic om het eten laat zitten waardeloos is... en de oven juist geweldig dat die het eten niet verneukt heeftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het plastic was niet eens gesmolten?
Naar rechts of naar onderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik doe 50/50 (meer 90/10 inmiddels) tussen dit gehucht (het is geen gehucht) en het mooie Nederland. Ik ben niet heel ver weg, ongeveer 5 uur rijden.
De supermarkten zijn gewoon kut. Die mooie voorgesneden groentes? Hier nog nooit gezien.
prinses op de erwt lasagnequote:
De piri piri, sajoer boontjes en snelle stamppotquote:
Ik vind mezelf dan ook vaak een enorme nietsnutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan eerder vinden dat de gebruiker die het plastic om het eten laat zitten waardeloos is... en de oven juist geweldig dat die het eten niet verneukt heeft
Wat zit er in een snelle stamppot?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De piri piri, sajoer boontjes en snelle stamppot
tijd dat je oven een minder waardeloze eigenaar krijgt dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind mezelf dan ook vaak een enorme nietsnut![]()
Spekquote:
ja, ik hoop hier ook snel weg te zijn en op die andere plek een andere oven aan te treffenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd dat je oven een minder waardeloze eigenaar krijgt dus
Ikeaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
Waar koop je een beetje leuke betaalbare kunstplanten eigenlijk?
een eendebekquote:
Ik vind de richting waar men in de meeste landen naar toe gaat soberso om te huilen. Al het klootjesvolk wat daar baat bij denk te hebben heeft dat in de praktijk toch niet alleen hebben ze dat zelf nog niet helemaal door.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Strani het volgende:
Overigens vind ik het zelf niet zo erg dat we niet direct voor een 'Europese president' kiezen. Dan krijg je uiteindelijk toch vaak een populist aan de macht, zoals we elders zien en ook in verschillende Europese lidstaten. Ik vind deze status quo wel oké zo.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan eerder vinden dat de gebruiker die het plastic om het eten laat zitten waardeloos is... en de oven juist geweldig dat die het eten niet verneukt heeft
Ik ga vast voor de deur liggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, moet ze nog maar een dag of 2 extra geduld hebben hoor
Ikeaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
Waar koop je een beetje leuke betaalbare kunstplanten eigenlijk?
Omdat etenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gutjes. Eten. Waarom is dat elke dag weer een ding
Volgens mij is mijn favoriet eruit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De piri piri, sajoer boontjes en snelle stamppot
Ja vooruit. Maar waarom moet ik dat elke dag weer koken?quote:
ik twijfel... een bak met spaghetti en gehaktballetjes met saus... of pizza uit de vriesdiepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gutjes. Eten. Waarom is dat elke dag weer een ding
quote:
Ja ik kom daar nooit dus dan moet ik het online bestellen maar als jullie dit zeggen dan zal ik wel even online bij de IKEA kijken.quote:
Why not BOth??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik twijfel... een bak met spaghetti en gehaktballetjes met saus... of pizza uit de vriesdiep
das wel de meest originele schrijfwijzequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Siewozie ben ik hier over een half jaar wel weg![]()
Dat is het ergste ja. Een vriendin van me is alleenstaande moeder van 4 kinderen, heeft geen stabiel werk en moet het naast alimentatie dus hebben van overheidssteun. En toch vindt ze iemand als Trump wel een geschikte kerel of in elk geval 'betrouwbaarder dan de anderen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de richting waar men in de meeste landen naar toe gaat soberso om te huilen. Al het klootjesvolk wat daar baat bij denk te hebben heeft dat in de praktijk toch niet alleen hebben ze dat zelf nog niet helemaal door.
Gelukkig worden muizen over het algemeen eerder bejaard dan mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot ik bejaard ben en ik eindelijk legaal gebruik kan maken van een maaltijdservice
Oh dit klinkt eigenlijk best wel lekker.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spek![]()
En broccoli, prei, spinazie, puree en uienchutney (die geitenkaas laat ik altijd maar weg)
https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
HelloFresh is een ding en ze hebben ook een nieuw ander concept met complete maaltijden uit de diepvries.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot ik bejaard ben en ik eindelijk legaal gebruik kan maken van een maaltijdservice
Je kan ook faken dat je #fitgirl bent, daar wordt ook op gemarket.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat warm eten lekkerder is? Als je niet wilt koken moet je gewoon niks opwarmenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vooruit. Maar waarom moet ik dat elke dag weer koken?
Kan nu ook hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond HelloFresh niet lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
HelloFresh is een ding en ze hebben ook een nieuw ander concept met complete maaltijden uit de diepvries.
Was je stout geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef isax het volgende:
[..]
De liefde.
Ik kan je niet dmen geloof ik want mijn DM is kapot sinds mijn permaban.
Ik bedoelde deze https://www.factormeals.nl/quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond HelloFresh niet lekker
Heb een tijdje voor zo'n maaltijdservice gewerkt. Die maaltijden wil je echt voor je plezier niet eten hoor... Vlees rubberig, groentes zacht, geen zout.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat ik eerst een magnetron moet aanschaffenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze https://www.factormeals.nl/
Die ken ik van de #fitgirlsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze https://www.factormeals.nl/
Ze zijn niet allemaal hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb een tijdje voor zo'n maaltijdservice gewerkt. Die maaltijden wil je echt voor je plezier niet eten hoor... Vlees rubberig, groentes zacht, geen zout.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb een tijdje voor zo'n maaltijdservice gewerkt. Die maaltijden wil je echt voor je plezier niet eten hoor... Vlees rubberig, groentes zacht, geen zout.
Ja de eerste keer dat ik die had was ik wat huiverig, rook ook helemaal niet lekker met bakken (broccoli bakken vind ik stinken). Maar toen het eenmaal klaar was en zeker met die uienchutney er doorheen was het heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit klinkt eigenlijk best wel lekker.
NEEquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je inmiddels wat het is?
Dat is die maaltijdservice voor ouderen. Veel keuze, leveren snel. Maar die maaltijden zijnquote:
Een nieuwe Magnetron is 50 euroquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie dat ik eerst een magnetron moet aanschaffen
Ja maar geen plek in de keukenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een nieuwe Magnetron is 50 euro
Die van mij was 48 en doet 't al 3 jaar prima. van OK.
De maaltijden die ik altijd mee mocht nemen van wat er over was van Uitgekookt waren allemaal zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal hetzelfde hoor.
Als ik er weer eens ben zal ik er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eerste keer dat ik die had was ik wat huiverig, rook ook helemaal niet lekker met bakken (broccoli bakken vind ik stinken). Maar toen het eenmaal klaar was en zeker met die uienchutney er doorheen was het heerlijk. Ze hebben hem alleen hier de afgelopen weken niet, ze hebben te kleine schappen en nu staan op die plek die Efteling verspakketten
Dohhhquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef isax het volgende:
[..]
De liefde.
Ik kan je niet dmen geloof ik want mijn DM is kapot sinds mijn permaban.
Prioriteiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Het leven zou nooit zo druk moeten zijn dat je niet eens een beetje kan genieten van een degelijke maaltijd
Wat boeit dat geen zout? Ik gebruik echt zelden ergens zout voor, gebruik dat alleen op de gebakken eitjes eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn oma ging dood en toen had ik ineens een magnetron.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een nieuwe Magnetron is 50 euro
Die van mij was 48 en doet 't al 3 jaar prima. van OK.
Hoezo is dat voor ouderen? Het is geen tafeltje-dekje ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is die maaltijdservice voor ouderen. Veel keuze, leveren snel. Maar die maaltijden zijn
Ik ken ze ook wel. En onmogelijk om op andere gedachten te brengen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het ergste ja. Een vriendin van me is alleenstaande moeder van 4 kinderen, heeft geen stabiel werk en moet het naast alimentatie dus hebben van overheidssteun. En toch vindt ze iemand als Trump wel een geschikte kerel of in elk geval 'betrouwbaarder dan de anderen'.
En ik denk alleen maar meid, jij zou in jouw situatie als één van de eersten de sjaak zijn.
Ik hou gewoon niet van koken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
Het leven zou nooit zo druk moeten zijn dat je niet eens een beetje kan genieten van een degelijke maaltijd
Ik kijk graag in de "moet vandaag op" bak naar verspakketten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eerste keer dat ik die had was ik wat huiverig, rook ook helemaal niet lekker met bakken (broccoli bakken vind ik stinken). Maar toen het eenmaal klaar was en zeker met die uienchutney er doorheen was het heerlijk. Ze hebben hem alleen hier de afgelopen weken niet, ze hebben te kleine schappen en nu staan op die plek die Efteling verspakketten
Toen ik er werkte was het voor ouderen en Uitgekookt leverde de maaltijden aan. Kan prima dat 't in de tussentijd veranderd is, geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat voor ouderen? Het is geen tafeltje-dekje ofzo.
Het wordt vooral gemarket op ouderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat voor ouderen? Het is geen tafeltje-dekje ofzo.
Ik gebruik het ook nooit. Het potje staat hier voor de sier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit dat geen zout? Ik gebruik echt zelden ergens zout voor, gebruik dat alleen op de gebakken eitjes eigenlijk
Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk graag in de "moet vandaag op" bak naar verspakketten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het wordt vooral gemarket op ouderen.
Ik heb ze ook wel eens gegeten toen een oudere man waar mijn moeder bij werkte overleed.
"Zonde om weg te gooien!"
Na 1 hap de hele voorraad weggetyft.
Een @bitterbal ging emigreren en toen had ik ineens een magnetron.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn oma ging dood en toen had ik ineens een magnetron.
Ja verspakketten koop ik vrijwel alleen maar met 35% sticker, en het liefst dan ook nog in de bonusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk graag in de "moet vandaag op" bak naar verspakketten.
Ik gebruik het volgens mij alleen voor de gekookte eitjes af en toe.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nooit. Het potje staat hier voor de sier.
Logischquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.
Die bak hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daar sowieso altijd standaard wel even.
Ohja jij vindt eieren eng ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nooit. Het potje staat hier voor de sier.
je kookplaat wordt niet meer gebruikt dus daar kan hij op staaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar geen plek in de keuken
Deze bak zegt dan 70% geloof ik. Flink minder iig, daar wil ik wel voor experimenteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verspakketten koop ik vrijwel alleen maar met 35% sticker, en het liefst dan ook nog in de bonus
Ik heb het over de bak bij de Jumbo in ieder geval. Geen idee of de Albert Heijn het ook heeft.quote:
Ik heb het ook over Jumbo. AH zit wat uit m'n route.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het over de bak bij de Jumbo in ieder geval. Geen idee of de Albert Heijn het ook heeft.
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze bak zegt dan 70% geloof ik. Flink minder iig, daar wil ik wel voor experimenteren.
Zoiets hebben ze soms ook bij de AH, maar ik kom er nooit 's ochtends.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.
Ja, da's wel altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook wel zo'n bak met verse groenten en fruit wat dan in zo'n zakje zit voor ¤ 1,-. Daar liggen ook wel eens verspakketten bij, maar die liggen er eigenlijk alleen 's ochtends en zijn al vroeg op.
Nee ik ook niet dus heb dat ook niet zo vaak. Alleen soms een zeldzame keer als ik op een thuiswerkdag te vroeg mijn bed uit ben en 's ochtends maar alvast een rondje ga lopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze soms ook bij de AH, maar ik kom er nooit 's ochtends.
Mwah soms wel en soms niet. Maar heb altijd wel idee dat ze bij Solo daar betere prijzen hebben in die bak. Maar dat mogen ze natuurlijk zelf bepalen per filiaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
ik vind die afprijsbak bij de jumbo waar ik standaard kom nog best prijzig. vaak gaat er amper een euro af van de normale prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |