SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet wat op Valentijnsdagquote:
Top 80's luisteren en Valentijnsdag verder negerenquote:
Morgen pas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
Nergens chocola in de aanbieding vandaag?
Welke top 80's?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top 80's luisteren en Valentijnsdag verder negeren
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio 2! De hele week al bezig
Ga je mij nu zeggen dat je de beste week van het jaar niet aan het meemaken bent?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs een zwaan die ruzie zocht, ik kwam aangelopen dat beest ging gelijk met zijn nek omhoog, allemaal gnorken en hissen en zijn vleugels zo breed als mogelijk uitslaan
quote:
Hoop het niet, vind zwanen maar nare beestenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het geen poging tot snavelen?
Ik leef onder een steenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mij nu zeggen dat je de beste week van het jaar niet aan het meemaken bent?
En stenendekentjes?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen
En dekentjes
Vooral dekentjes eigenlijk
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaardsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs een zwaan die ruzie zocht, ik kwam aangelopen dat beest ging gelijk met zijn nek omhoog, allemaal gnorken en hissen en zijn vleugels zo breed als mogelijk uitslaan
Of je krijgt een gebroken armquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaards
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, vind zwanen maar nare beesten
Nee, zachte warme dekentjesquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je krijgt een gebroken arm
Jij bent een stoere man, dus je weet inderdaad beterquote:
Ik riep even wat dingen tegen hem alsof ik uit Rotterdam-Zuid kwam en ben toen snel doorgelopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je er ineens met wijde armen heen rennen. Dan taaien ze af die lafaards
Terug slaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Die beesten kunnen hard slaan maar niet "nu heb je een gebroken arm" hardquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent een stoere man, dus je weet inderdaad beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |