Probeer je @bitterbal te versieren?quote:
Schijtziek wordt iedereen van dat mens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Domme domme domme snol
Ursula von der Leyen, "Oekraïne moet sneller tot Europese Unie toetreden"
Die is onversierbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je @:bitterbal te versieren?
Jeetje wat laaaaaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kerstdecoratie is opruimen
Laat nu maar gewoon hangen ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kerstdecoratie is opruimen
Met precies dezelfde woorden als van die dikke Neonazi van Baalen die deze hele shitzooi begon in 2014.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijtziek wordt iedereen van dat mens.
De VS lacht erom en nu mogen ze helemaal niet meer aan tafel straks.
Trouwens op welke conto spreekt zei eigenlijk?
Ik heb narcisjes en blauwe druifjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik ga nu langzaam voorjaar dingetjes neerzetten
En dan weg halen midden herfst?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik ga nu langzaam voorjaar dingetjes neerzetten
Ik heb duolingo net geïnstalleerd. Toch maar eens aan Russisch voor beginners beginnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze weer opgespeld
[ afbeelding ]
Ik heb nog een amaryllis die ineens besluit voor de derde keer een bloem eruit te gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb narcisjes en blauwe druifjes.
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb duolingo net geïnstalleerd. Toch maar eens aan Russisch voor beginners beginnen.
Voor de zekerheid anders beide maar doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.
Misschien maakt Wilders straks Limburgs wel de officiële voertaal in Nederland?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Misschien is Chinees wat toekomstbestendiger.
mijne geeft alleen nog maar blad.quote:
Ik ben ook verbaasd want de bol is ook helemaal niet meer stevig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne geeft alleen nog maar blad.
zit te twijfelen of ik afscheid van hem ga nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |