Hoezo van de rechters? Die leven gewoon de wet naquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel 1 grote clownsshow..
zowel van regering als rechters
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet etenquote:
Bourgondisch eten met de collega's op Valentijnsdag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond 113 kilo aan varken om op te eten
Oké @bitterbalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooie open deurquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet eten
Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat voedselquote:
Ja daar heb je best een goed punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het zat dat we dik worden van calorieën. Welke mongool heeft dat bedacht.
Nou echt zo. Hoef maar naar eten te kijken en 't zit er aan #boycotdecaloriequote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het zat dat we dik worden van calorieën. Welke mongool heeft dat bedacht.
lost wel allerlei problemen opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het allemaal vies zou zijn dan zouden we niet eten
als je men maar geen oor aan naaitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de naaikamer eens verder inrichten
Het varken heeft zelfmoord gepleegd? (lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft zij nog een ValenThai aan de haak geslagen vandaag?quote:
Waarom klinkt Duits altijd zo ontzettend agressief? Hij is super enthousiast in die video. Maar ik hoor iemandquote:
Romantischquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ze je alleen een mouw gaat opspeldenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als je men maar geen oor aan naait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |