Ik ben heul nog niet oudquote:
O ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul nog niet oud
Wel wijs natuurlijk
Goede redding Ger.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat bedoelde ik eigenlijk
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat bedoelde ik eigenlijk
Ik geloof het meteenquote:
Chocola, taart, kiepquote:
Snap ik wel. Wil ook wel eens genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poezel zocht ook de zonniger oorden op
pizza in dit gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocola, taart, kiep
Ik snap het wel
quote:
quote:Een ode aan @Nattekat met al zijn geklaag?
ja, maar pizzaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in pizza maar achteraf vind ik dat vaak zonde van de calorieën.
quote:
quote:
ik heb eergister een stuk pizza gegeten. erg lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in pizza maar achteraf vind ik dat vaak zonde van de calorieën.
collega tegenover mij is druk aan het teams vergaderen dus ik heb mijn oordopjes maar in gedaan met een opzwepend muziekjequote:
Ughquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega tegenover mij is druk aan het teams vergaderen dus ik heb mijn oordopjes maar in gedaan met een opzwepend muziekje
ja, dat is altijd wel fijner, maar daar hebben we er niet zo veel van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ugh
Ik zocht altijd een apart hokje op om te teamsen
Jij ook bijna weekend?quote:
Wel een leuk bandje zo te lezen. Wat voor soort muziek maken zequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Bandje waar ik gisteren naar ging kijken is trouwens door naar de finale![]()
![]()
Wat voor bandje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Bandje waar ik gisteren naar ging kijken is trouwens door naar de finale![]()
![]()
Oeh ik ben niet goed met genresquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een leuk bandje zo te lezen. Wat voor soort muziek maken ze
fietsbandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |