Volgens mij is mijn favoriet eruit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De piri piri, sajoer boontjes en snelle stamppot
Ja vooruit. Maar waarom moet ik dat elke dag weer koken?quote:
ik twijfel... een bak met spaghetti en gehaktballetjes met saus... of pizza uit de vriesdiepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gutjes. Eten. Waarom is dat elke dag weer een ding
quote:
Ja ik kom daar nooit dus dan moet ik het online bestellen maar als jullie dit zeggen dan zal ik wel even online bij de IKEA kijken.quote:
Why not BOth??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik twijfel... een bak met spaghetti en gehaktballetjes met saus... of pizza uit de vriesdiep
das wel de meest originele schrijfwijzequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Siewozie ben ik hier over een half jaar wel weg![]()
Dat is het ergste ja. Een vriendin van me is alleenstaande moeder van 4 kinderen, heeft geen stabiel werk en moet het naast alimentatie dus hebben van overheidssteun. En toch vindt ze iemand als Trump wel een geschikte kerel of in elk geval 'betrouwbaarder dan de anderen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de richting waar men in de meeste landen naar toe gaat soberso om te huilen. Al het klootjesvolk wat daar baat bij denk te hebben heeft dat in de praktijk toch niet alleen hebben ze dat zelf nog niet helemaal door.
Gelukkig worden muizen over het algemeen eerder bejaard dan mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot ik bejaard ben en ik eindelijk legaal gebruik kan maken van een maaltijdservice
Oh dit klinkt eigenlijk best wel lekker.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spek![]()
En broccoli, prei, spinazie, puree en uienchutney (die geitenkaas laat ik altijd maar weg)
https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
HelloFresh is een ding en ze hebben ook een nieuw ander concept met complete maaltijden uit de diepvries.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot ik bejaard ben en ik eindelijk legaal gebruik kan maken van een maaltijdservice
Je kan ook faken dat je #fitgirl bent, daar wordt ook op gemarket.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat warm eten lekkerder is? Als je niet wilt koken moet je gewoon niks opwarmenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vooruit. Maar waarom moet ik dat elke dag weer koken?
Kan nu ook hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond HelloFresh niet lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
HelloFresh is een ding en ze hebben ook een nieuw ander concept met complete maaltijden uit de diepvries.
Was je stout geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef isax het volgende:
[..]
De liefde.
Ik kan je niet dmen geloof ik want mijn DM is kapot sinds mijn permaban.
Ik bedoelde deze https://www.factormeals.nl/quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond HelloFresh niet lekker
Heb een tijdje voor zo'n maaltijdservice gewerkt. Die maaltijden wil je echt voor je plezier niet eten hoor... Vlees rubberig, groentes zacht, geen zout.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat ik eerst een magnetron moet aanschaffenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze https://www.factormeals.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |