blijft toch mooi hoe de natuur nog steeds verrassingen heeft voor de mensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd want de bol is ook helemaal niet meer stevig.
Vaak wel iets eerderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan weg halen midden herfst?
Dat tientje heb ik er wel voor over om niet tussen de Turken, woonwagenbewoners en tokkies te lopen.quote:
Waar in 't bronsgroen eikenhout, nachtegaaltje zingt!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien maakt Wilders straks Limburgs wel de officiële voertaal in Nederland?
Auto vliegtuug de trein de boetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar in 't bronsgroen eikenhout, nachtegaaltje zingt!
Deze aanbieding begint op maandag om 00:01quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)bons-600-gram-345730
mooi op tijd die meldingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg een waarschuwing op mijn telefoon dat het morgenavond gaat sneeuwen hier.
Morgenochtend alvast even wat lekkers kopen dan.
Ja, moet ze nog maar een dag of 2 extra geduld hebben hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze aanbieding begint op maandag om 00:01
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met precies dezelfde woorden als van die dikke Neonazi van Baalen die deze hele shitzooi begon in 2014.
quote:
Hoe dit voor Poetin klinkt, "We geven 50,000 tanks, 1250 tactical nukes, een half miljoen manschappen, alle koekjes van de wereld en vijf vliegdekschepen aan Oekraïne, en als je niet heel gauw braaf bent dan vragen we Georgië, Servië, Kazachstan en Wit-Rusland ook nog bij ons clubje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.
Europa heeft genoeg in huis om daadkrachtig en reële wereldpolitiek te bedrijven en economisch van zich af te bijten.
Dit lijkt mij wel een goede. Veel erger kan het niet echt wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten wij er even heen het overnemen.
Europa heeft genoeg in huis om daadkrachtig en reële wereldpolitiek te bedrijven en economisch van zich af te bijten.
Ik heb Geert ook niet gekozen en toch zitten we ook met al die halfjes van hem opgescheeptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Hebben wij die Ursula gekozen, nee toch?
Sowieso stemt minder dan de helft stemgerechtigde Nederlanders voor Europa dus men kan niet al te veel zeiken over het resultaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Hebben wij die Ursula gekozen, nee toch?
Ben ik weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even een weekendloopje doen
Tsja da's een dingetje, mensen hebben niks met de EU en stemmen daarom nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso stemt minder dan de helft stemgerechtigde Nederlanders voor Europa dus men kan niet al te veel zeiken over het resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |