Die is wel een beetje asoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast alleen bij @:esf1gamer
Niet bij ons hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buik
levend geroosterd wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
Je voelt het flink warmer begint te worden in thailand
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.quote:
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje Trump moe geworden en hij is nog 4 jaar aan de macht
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doet
nou ja hij is ook al oud toch? misschien redt die de 4 jaar niet eens
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje Trump moe geworden en hij is nog 4 jaar aan de macht
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
dat is vaak zo toch, dat irritante mensen lang leven een goierikken aan het kortste eind trekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
ik lig al even wakker dus denk dat ik er zo maar uit ga, en dan optijd even naar de markt voor een vers broodjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, ik ga nog maar even een uurtje liggen, hobbel ik daarna even naar de appie
Brrr wat warmquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en het is nog niet de warmste periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |